|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:17, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Co to jest częstotliwość amortyzacji? nigdy o czymś takim nie słyszałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 8:46, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
jak rozumiem z tego bełkotu chodzi o ustawienie amorka na bardziej miękki.
w EXC masz w zasadzie 3 regulacje bez ingerencji we wnętrze amortyzatora gdzie potem opcje rosna.
masz na górze srubkę od twardości - nią wyregulujesz twardość amora i o to ci chodzi. w lewo zmiękczasz w prawo utwardzasz. ( dokrecająs srube utwardzasz)
na dole po tej samej stronie masz odbicie, cyzli prędkosc powrotu amorka, tutaj jak ustawisz zbyt powolny powrót to moto wstaje tak wolno ze miedzy jedną a druga przeszkodą nie zdązy wrócic i pracujesz np na połowie możliwosci amorka.
no i jeszcze jest cały "naciąg" spręzyny musisz sobie pod SAG ( poczytaj w necie albo na forum co to jest i jak sie ustawia, w ksiązce serwisowej tez to jest ) ustawić pod swoją wage
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:50, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Znajomy robił remont swojego kata 520 z 2001r.
Zminił korbę i tłok i łożyska.
Sęk w tym, że jak złożył dół silnika (luz osiowy wału ustawiał) to mówił że przycina mu się lekko wał w jednym położeniu. Potem obróci go dalej ręką, przytnie się znów w tym samym położeniu i tak ciągle.
Czym szybciej kręci wałem tym oczywiście mniej się przycina.
Coś poszło nie tak, czy po prostu po zmianie korby, i łożysk silnika wszystko musi mu się ułożyć w środku i jak odpali moto będzie dobrze?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 19:02, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Bicie góra dół(osiowe) ustawił ale może krzywy jest na boki. Trochę ryzyko zostawić to tak bo nie wiadomo co z tego wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:21, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Wał ma prosty.
Przekuwali mu korbę, centrowali i wyważali wał więc od stroy technicznej jest wszystko w porządku.
Przy montażu też wał młotka i innych ciekaweych narzędzi nie widział.
I problem właśnie w tym że w jednym punkcie się przycina, a tak ładnie lekko się kręci.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:26, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
nie ma prawa nic sie przycinac, wałek balansowy dobrze ustawił ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:32, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Właśnie wrażenie jest takie jak by na zębatce od wałka balnsu się przycinał wał, ale wałek jest założony na znakach tak jak pwinno być ;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:49, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Czy średnio zużyty zewnętrzny kosz sprzęgła może być przyczyną nie wysprzęglania ?
Pod pojęciem zużyty mam namyśli odbicia od tarcz. Sprzęgło działa u mnie jak by z opóźnieniem. Wcisnę sprzęgło motor jeszcze troszkę jedzie, po przygazówce jak by się odklejało. Pompa zregenerowana, olej w układzie LHM, olej w skrzyni zmieniałem w tej chwili motul transoil, podkładkę pod wysprzęglik zmieniłem na cieńszą chociaż wg pomiarów powinienem mieć grubszą, oring wysprzęglika wymieniony.
Pozostaje mi tylko ten kosz który pominąłem podczas remontu. Czy te ranty na koszu można jakoś zrównać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 22:25, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
zalezy co to znaczy średnio.... odbicia a nie wżery to nie jest zuzycie. mozna zrównać ale potem są wieksze udary na skrzynie, i potem kosz szybciej leci. wrzuc foto to sie oceni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:30, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Nie ma jak zdjęć zrobić bo wiosna przyszła i silnik nie stygnie Zaczęło to mnie troszkę denerwować i jak bym był na 100% pewny że to kosz to bym tam zaglądnął.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:05, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
bartek85 tak sie nie da jeździć. Teraz nie wysprzegla i wydaje sie, że to jakaś błahostka ale kto wie? Może tam jest coś gorszego? i co wtedy? rozkręcisz jak CI się silnik zablokuje? I będziesz narzekał, że KTM to szmelc bo coś się rozpadło?
Ja tam bym zdjął tę pokrywę i obejrzał sprzęgło. Jak szkoda CI oleju to połóż moto na boku i nic mu się nie stanie. (zdejmij tylko zbiornik z paliwem zeby Ci się nie lało. Ja tak w środku sezonu wymieniałem tarcze, przekładki i sprężyny sprzęgła. Położyłem na bok 30 minut i gotowe.
jeśli przejedziesz palcem po krawędzi i wżery będą wyczuwalne to raczej będzie ich wina. Sprawdź jeszcze czy przekładki sprzęgła nie są pokrzywione. Miałem tak w 520. Szlag mnie trafiał bo niby tarcze miały odpowiednie wymiary. Rozebrałem jeszcze raz i okazało się, że dwie przekładki były wyraźnie wygięte. Z czasem od przegrzania tak się dzieje i trzeba to wymienić.
pozDRo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:25, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ja to wszystko miałem rozebrane i pomierzone, poza tym koszem było wszystko OK. W sumie nie ma tam dużo roboty bo wystarczy w małą pokrywę zajrzeć. Tylko czy zdejmując mała pokrywę w razie czego dojdę żeby tam coś pod-szlifować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:17, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
a jak będziesz piłował?przecież opiłki wpadną do oleju.
ściągnij dekiel sprzęgła wyjmij tarcze i zobacz czy są rowki. jeśli są to wykręć kosz na zewnątrz wyjmij spiłuj wyczyść i zamontuj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:09, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
no gratuluje pomysłowości. a potem kupisz kupujemy taki motocykl a w środku syf bo poprzedni właściciel to fleja z brakiem kultury technicznej i szlifował kosz sprzęgłowy bez zdemontowania go do takich operacji. ku*wa co za kraj! Co za ludzie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|