 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:14, 08 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
W katalogu części występują właśnie 2 tryby zamiennie 21z lub 22z. A na drugim wałku zazębiający się tryb jest tylko jeden 25z. Czyli opcja jest tylko jedna że ten 21z musi być większy czyli podpasi.
Potwierdzi to ktoś jeszcze na 100% ? Bo używkę 22z to cud znaleźć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartek85 dnia Czw 10:31, 09 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Czw 17:31, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Gaźnik Keihin CR35
Muszę wymienić główną dyszę gaźnika (main jet), ponieważ w trasie na ostatnim biegu przy wysokich obrotach gotuje mi płyn w chłodnicy co jest zjawiskiem nie pożądanym. Mam aktualnie dyszę o rozmiarze 160 czyli standardowa dla tego gaźnika. Należałoby wsadzić dyszę większą, czy przeskok z 160 na 170 nie byłby za duży?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Czw 17:40, 09 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawel96
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 22:49, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Chciałbym się dowiedzieć skąd wziąć numer AUK żeby pobrać katalog części z oryginalnej strony KTM,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 23:03, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Pawel96 napisał: | Chciałbym się dowiedzieć skąd wziąć numer AUK żeby pobrać katalog części z oryginalnej strony KTM, |
przy zakupie dostajesz,
a jaki potrzebujesz? może coś znajdę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damian87tsz
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:56, 10 Sty 2014 Temat postu: Prowadnica łańcucha przy zębatce |
|
|
Szybkie pytanie: Czy prowadnica łańcucha przy tylnej zębatce w EXC od roczników 08-11 będzie pasowała do roczników 05-07 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IRO
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole / Wrocław
|
Wysłany: Pią 10:15, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Nie 9:16, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Znów problem z gaźnikiem.
Jak spada z obrotów to zatrzymuje się na chwilę przy wyższych obrotach niż ustawione i dopiero po chwili spada do wolnych. Jeżeli ustawię wolne obroty na konkretnym poziomie to jest ok, ale jeżeli trochę wyższe lub niższe to zaczyna świrować.
-Uboga mieszanka odpada, akurat gaźnik reguluję i świeca była ciemna gdy to sprawdzałem
-przepustnica jest cała
-linka gazu nowa, mechanizm przesmarowany więc to odpada
-iglica dobrze ustawiona, bo przy średnich obrotach wkręca się doskonale
-oring na śrubie składu mieszanki cały
-króćce przyłączeniowe bez uszkodzeń
Co może być przyczyną, jeżeli ustawię wolne obroty dosyć nisko i czasem się zdarzy że po zejściu do wolnych obrotów od razu gaśnie? Czy na to ma wpływ ustawienie śruby składu mieszanki?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Nie 9:18, 12 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:20, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego mialem takie same objawy.Motor chodził jak chciał, na obroty wkręcał się dobrze , moc miał ale było tak ,że po puszczeniu gazu nie spadały do końca obroty,dopiero po chwili. U Ciebie jedną z przyczyn mogą być zawory. Sprawdz sobie je bo bardzo możliwe ,że ssące Ci padły. (ustaw na 0,10 ssace i wydechy)
Podobny objaw daje również to gdy kruciec który jest w gazniku (część nr. 23)http://www.jetsrus.com/photos/photo_keihin_FCR_single_exploded_view.JPG jest już wyrobiony. (czytaj serwisówka)
Wymieniłem wszystkie zawory(wydechy byly ok,ale zrobilem to dla świętego spokoju), naprawilem ten kruciec i dopiero wtedy moglem zacząć dobrze regulować motor wolnymi obrotami oraz śrubą odpowiadającą za skład mieszanki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luksw dnia Nie 10:22, 12 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 13:13, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Mógłby mi jakiś właściciel exc 250 napisać ile mocy i masy ma w dowodzie?
I pytanie ogólne, czy jeżdżąc z głową można ogarnąć to moto bez niebezpieczeństwa dla życia i zdrowia? ;p Bo wcześniej miałem kmx'a przez 2 lata, ale jeżdżenie cały czas na pełnym gazie stało się nudne, jeździłem kolegi rm'ką 125 i może różnica była, ale nie jakaś diametralna. A chcę sobie kupić moto na dłużej, więc nie chcę exc 200, poza tym jest ich mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13876
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 14:00, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
250tka dobre moto do ogarnięcia ale stare modele są zbyt narwane i nieprzewidywalne, za mocne do technicznej jazdy a zbyt mułowate i za mało momentu mają żeby smigac po lasach jak dla mniue ( 4T przynajmniej jest 2X przyjemniejszy )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 15:26, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jestem raczej zwolennikiem 2T Nie wiem jeszcze w jaki rocznik będę celował, kupować będę w lipcu i będę miał tak z 12000 także roczniki 06+.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Nie 15:26, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
luksw napisał: | Kolego mialem takie same objawy.Motor chodził jak chciał, na obroty wkręcał się dobrze , moc miał ale było tak ,że po puszczeniu gazu nie spadały do końca obroty,dopiero po chwili. U Ciebie jedną z przyczyn mogą być zawory. Sprawdz sobie je bo bardzo możliwe ,że ssące Ci padły. (ustaw na 0,10 ssace i wydechy)
Podobny objaw daje również to gdy kruciec który jest w gazniku (część nr. 23)http://www.jetsrus.com/photos/photo_keihin_FCR_single_exploded_view.JPG jest już wyrobiony. (czytaj serwisówka)
Wymieniłem wszystkie zawory(wydechy byly ok,ale zrobilem to dla świętego spokoju), naprawilem ten kruciec i dopiero wtedy moglem zacząć dobrze regulować motor wolnymi obrotami oraz śrubą odpowiadającą za skład mieszanki.  |
Zawory jak sprawdzałem były ok. Wina leży prawdopodobnie dalej w gaźniku, śrubę regulacji wolnych obrotów wkręciłem maksymalnie, a przy wolnych obrotach świeca dalej czarna, wymiana dyszy wolnych obrotów coś da?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:33, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Skoro zawory są ok , sprawdz kruciec o którym pisałem wyżej. Możliwe , że jest on wytarty i nie domyka dopływu paliwa do końca w odpowiednim czasie
Dlatego motor przy wolnych obrotach ma jeszcze resztki paliwa i nie schodzi z nich odrazu tylko dopiero po przepaleniu ich. Gdybanie nie naprawi motoru , rozbierz gaznik i sprawdz to wtedy będziesz miał pewność.
Obstawiam, że to może być przyczyną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pon 21:45, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Łańcuch rozrządu IWIS ma zakuwkę litą czy drążoną?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawcios
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: Pon 21:52, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
kzq napisał: | Łańcuch rozrządu IWIS ma zakuwkę litą czy drążoną? |
litą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|