Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:14, 08 Sty 2014    Temat postu:

W katalogu części występują właśnie 2 tryby zamiennie 21z lub 22z. A na drugim wałku zazębiający się tryb jest tylko jeden 25z. Czyli opcja jest tylko jedna że ten 21z musi być większy czyli podpasi.

Potwierdzi to ktoś jeszcze na 100% ? Bo używkę 22z to cud znaleźć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bartek85 dnia Czw 10:31, 09 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Czw 17:31, 09 Sty 2014    Temat postu:

Gaźnik Keihin CR35

Muszę wymienić główną dyszę gaźnika (main jet), ponieważ w trasie na ostatnim biegu przy wysokich obrotach gotuje mi płyn w chłodnicy co jest zjawiskiem nie pożądanym. Mam aktualnie dyszę o rozmiarze 160 czyli standardowa dla tego gaźnika. Należałoby wsadzić dyszę większą, czy przeskok z 160 na 170 nie byłby za duży?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Czw 17:40, 09 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel96




Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Czw 22:49, 09 Sty 2014    Temat postu:

Chciałbym się dowiedzieć skąd wziąć numer AUK żeby pobrać katalog części z oryginalnej strony KTM,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 23:03, 09 Sty 2014    Temat postu:

Pawel96 napisał:
Chciałbym się dowiedzieć skąd wziąć numer AUK żeby pobrać katalog części z oryginalnej strony KTM,

przy zakupie dostajesz,
a jaki potrzebujesz? może coś znajdę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damian87tsz




Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:56, 10 Sty 2014    Temat postu: Prowadnica łańcucha przy zębatce

Szybkie pytanie: Czy prowadnica łańcucha przy tylnej zębatce w EXC od roczników 08-11 będzie pasowała do roczników 05-07 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IRO




Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole / Wrocław

PostWysłany: Pią 10:15, 10 Sty 2014    Temat postu:

Nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Nie 9:16, 12 Sty 2014    Temat postu:

Znów problem z gaźnikiem.
Jak spada z obrotów to zatrzymuje się na chwilę przy wyższych obrotach niż ustawione i dopiero po chwili spada do wolnych. Jeżeli ustawię wolne obroty na konkretnym poziomie to jest ok, ale jeżeli trochę wyższe lub niższe to zaczyna świrować.

-Uboga mieszanka odpada, akurat gaźnik reguluję i świeca była ciemna gdy to sprawdzałem
-przepustnica jest cała
-linka gazu nowa, mechanizm przesmarowany więc to odpada
-iglica dobrze ustawiona, bo przy średnich obrotach wkręca się doskonale
-oring na śrubie składu mieszanki cały
-króćce przyłączeniowe bez uszkodzeń

Co może być przyczyną, jeżeli ustawię wolne obroty dosyć nisko i czasem się zdarzy że po zejściu do wolnych obrotów od razu gaśnie? Czy na to ma wpływ ustawienie śruby składu mieszanki?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Nie 9:18, 12 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:20, 12 Sty 2014    Temat postu:

Kolego mialem takie same objawy.Motor chodził jak chciał, na obroty wkręcał się dobrze , moc miał ale było tak ,że po puszczeniu gazu nie spadały do końca obroty,dopiero po chwili. U Ciebie jedną z przyczyn mogą być zawory. Sprawdz sobie je bo bardzo możliwe ,że ssące Ci padły. (ustaw na 0,10 ssace i wydechy)
Podobny objaw daje również to gdy kruciec który jest w gazniku (część nr. 23)http://www.jetsrus.com/photos/photo_keihin_FCR_single_exploded_view.JPG jest już wyrobiony. (czytaj serwisówka)

Wymieniłem wszystkie zawory(wydechy byly ok,ale zrobilem to dla świętego spokoju), naprawilem ten kruciec i dopiero wtedy moglem zacząć dobrze regulować motor wolnymi obrotami oraz śrubą odpowiadającą za skład mieszanki. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luksw dnia Nie 10:22, 12 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 13:13, 12 Sty 2014    Temat postu:

Mógłby mi jakiś właściciel exc 250 napisać ile mocy i masy ma w dowodzie?
I pytanie ogólne, czy jeżdżąc z głową można ogarnąć to moto bez niebezpieczeństwa dla życia i zdrowia? ;p Bo wcześniej miałem kmx'a przez 2 lata, ale jeżdżenie cały czas na pełnym gazie stało się nudne, jeździłem kolegi rm'ką 125 i może różnica była, ale nie jakaś diametralna. A chcę sobie kupić moto na dłużej, więc nie chcę exc 200, poza tym jest ich mało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13876
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 14:00, 12 Sty 2014    Temat postu:

250tka dobre moto do ogarnięcia ale stare modele są zbyt narwane i nieprzewidywalne, za mocne do technicznej jazdy a zbyt mułowate i za mało momentu mają żeby smigac po lasach jak dla mniue ( 4T przynajmniej jest 2X przyjemniejszy )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 15:26, 12 Sty 2014    Temat postu:

Jestem raczej zwolennikiem 2T Smile Nie wiem jeszcze w jaki rocznik będę celował, kupować będę w lipcu i będę miał tak z 12000 także roczniki 06+.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Nie 15:26, 12 Sty 2014    Temat postu:

luksw napisał:
Kolego mialem takie same objawy.Motor chodził jak chciał, na obroty wkręcał się dobrze , moc miał ale było tak ,że po puszczeniu gazu nie spadały do końca obroty,dopiero po chwili. U Ciebie jedną z przyczyn mogą być zawory. Sprawdz sobie je bo bardzo możliwe ,że ssące Ci padły. (ustaw na 0,10 ssace i wydechy)
Podobny objaw daje również to gdy kruciec który jest w gazniku (część nr. 23)http://www.jetsrus.com/photos/photo_keihin_FCR_single_exploded_view.JPG jest już wyrobiony. (czytaj serwisówka)

Wymieniłem wszystkie zawory(wydechy byly ok,ale zrobilem to dla świętego spokoju), naprawilem ten kruciec i dopiero wtedy moglem zacząć dobrze regulować motor wolnymi obrotami oraz śrubą odpowiadającą za skład mieszanki. Wink



Zawory jak sprawdzałem były ok. Wina leży prawdopodobnie dalej w gaźniku, śrubę regulacji wolnych obrotów wkręciłem maksymalnie, a przy wolnych obrotach świeca dalej czarna, wymiana dyszy wolnych obrotów coś da?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:33, 12 Sty 2014    Temat postu:

Skoro zawory są ok , sprawdz kruciec o którym pisałem wyżej. Możliwe , że jest on wytarty i nie domyka dopływu paliwa do końca w odpowiednim czasie
Dlatego motor przy wolnych obrotach ma jeszcze resztki paliwa i nie schodzi z nich odrazu tylko dopiero po przepaleniu ich. Gdybanie nie naprawi motoru , rozbierz gaznik i sprawdz to wtedy będziesz miał pewność.
Obstawiam, że to może być przyczyną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pon 21:45, 13 Sty 2014    Temat postu:

Łańcuch rozrządu IWIS ma zakuwkę litą czy drążoną?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcios




Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice krakowa

PostWysłany: Pon 21:52, 13 Sty 2014    Temat postu:

kzq napisał:
Łańcuch rozrządu IWIS ma zakuwkę litą czy drążoną?


litą Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 82 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin