|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 0:51, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
damianoEXC napisał: | Dlaczego po wymianie płynu hamulcowego płyn po kilku jazdach, robi się ciemny ? dodam, że układ w miarę czyściłem. Czy może być to wina płynu? |
Podczas wymiany mogły zostać resztki starego płynu w zacisku hamulcowym, powinno się płyn wymieniać na "wciśniętych" tłoczkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 10:33, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
widocznie gdzieś nie domyłeś. albo cos się nadmiernie zuzywa, np pompa wyciera obudwe. u mnie płyn nie robi sie co prawda czarny. ale po sezonie scianki wszystkie są pokryte własnie czarnym syfem, teraz rozebrałem wszystko na częsci pierwsze, zmywaczem pomyłem ( równiez dobrze przewód ) i nie ma grama nieczystosci. po zalaniu płynem jest czysto jakby moto z fabryki wyjechało i zobaczymy jak teraz bedzie sie brudziło w sezonie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:38, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Właśnie po zalaniu też jest idealnie czysty, poczyszczę teraz jeszcze dokłądnie i zobaczymy co będzie w sezonie, dzięki !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 19:29, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Gaźnik odpicowany, elegancko.
Jak ustawię wolne obroty dosyć nisko, to chodzi normalnie ale jak schodzi z obrotów to gaśnie, to normalne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 18:35, 19 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Czy wałki z łożyska na wale, tym gdzie bieżnia wewnętrzna jest nabita na wał mogą wypadać? Obstawiam że nie bo przy ostatniej wymianie musiałem młoteczkiem wybijać je by wyciągnąć zewnętrzną bieżnie łożyska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:39, 19 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
No nie mogą, mają byc w koszyczku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 19:21, 19 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
O.O Cud że silnika mi nie rozje****. Denko tłoka miałem poobijane i dlatego silnik rozebrałem. Okazało się że tylko dwie rolki siedzą w koronce. Te haczyki co je trzymały są pourywane i jakimś cudem nie ruszyły mi cylindra. Tylko pytanie dlaczego się urwały. Łożyska przejeździły jeden tłok nawet nie cały bo zmieniłem przez poobijane denko. Wossner
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:33, 19 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
a łozyska jakie ?. oryginał czy zamiennik ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:15, 19 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Widać przegrzanie, przytarcie ?
Hmm podejrzewam że zastosowano łożysko z nie odpowiednim luzem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 0:54, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Łożyska były wossnera dedykowane do kata zmieniane razem z korbą więc mają niewiele.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Pon 9:30, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
panowie mam problem z moim exc 520 bo po nocy cieknie mi paliwo z gaźnika kranik zakręcony i dalej cieknie, dzisiaj w nocy z 1-1,5 litra na podłodze co sie może dziać ?? ratujcie panowie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiek919 dnia Pon 9:31, 20 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 10:56, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
asteros - a ktm oryginalnie nie miał przypadkiem plastikowego koszyczka ?
krzysiek - skoro paliwo sie dostaje do gaźnika mimo zakręconego paliwa to na 100% wina gaźnika. bo przecież gaźnik sam sobie paliwa nie wyprodukuje. chyba ze ydaje ci sie że wyleciał litr. bo FCRy dosyc sporo mają w sobie paliwa. zdejmij węzyk od paliwa, i zobacz cyz cieknie, według twojej teorii na zakręconym powinno sie sączyc. jak tak to rozbierz kranik zobacz w jakim jest stanie, a jak całkiem kicha to chyba najlepiej wymienic na sprawny
no i dlaczego cieknie z gaźnika - jedyna opcja to nieszczelny zaworek pływakowy. i wpuszcza paliwo do gaźnika az poleci odpływami. wiec do gaźnika też trzeba zajrzec na pewno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Pon 16:42, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
dzięki za odp jutro to wszystko posprawdzam sobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 17:28, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Z tego co kojarzę że tak, były plastikowe. Ja kupiłem wossnera "YOKO" bo były na miejscu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Pon 17:30, 20 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|