Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Sob 0:51, 18 Sty 2014    Temat postu:

damianoEXC napisał:
Dlaczego po wymianie płynu hamulcowego płyn po kilku jazdach, robi się ciemny ? dodam, że układ w miarę czyściłem. Czy może być to wina płynu?


Podczas wymiany mogły zostać resztki starego płynu w zacisku hamulcowym, powinno się płyn wymieniać na "wciśniętych" tłoczkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 10:33, 18 Sty 2014    Temat postu:

widocznie gdzieś nie domyłeś. albo cos się nadmiernie zuzywa, np pompa wyciera obudwe. u mnie płyn nie robi sie co prawda czarny. ale po sezonie scianki wszystkie są pokryte własnie czarnym syfem, teraz rozebrałem wszystko na częsci pierwsze, zmywaczem pomyłem ( równiez dobrze przewód ) i nie ma grama nieczystosci. po zalaniu płynem jest czysto jakby moto z fabryki wyjechało i zobaczymy jak teraz bedzie sie brudziło w sezonie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damianoEXC




Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:38, 18 Sty 2014    Temat postu:

Właśnie po zalaniu też jest idealnie czysty, poczyszczę teraz jeszcze dokłądnie i zobaczymy co będzie w sezonie, dzięki !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Sob 19:29, 18 Sty 2014    Temat postu:

Gaźnik odpicowany, elegancko.

Jak ustawię wolne obroty dosyć nisko, to chodzi normalnie ale jak schodzi z obrotów to gaśnie, to normalne?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 18:35, 19 Sty 2014    Temat postu:

Czy wałki z łożyska na wale, tym gdzie bieżnia wewnętrzna jest nabita na wał mogą wypadać? Obstawiam że nie bo przy ostatniej wymianie musiałem młoteczkiem wybijać je by wyciągnąć zewnętrzną bieżnie łożyska.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:39, 19 Sty 2014    Temat postu:

No nie mogą, mają byc w koszyczku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 19:21, 19 Sty 2014    Temat postu:

O.O Cud że silnika mi nie rozje****. Denko tłoka miałem poobijane i dlatego silnik rozebrałem. Okazało się że tylko dwie rolki siedzą w koronce. Te haczyki co je trzymały są pourywane i jakimś cudem nie ruszyły mi cylindra. Tylko pytanie dlaczego się urwały. Łożyska przejeździły jeden tłok nawet nie cały bo zmieniłem przez poobijane denko. Wossner

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:33, 19 Sty 2014    Temat postu:

a łozyska jakie ?. oryginał czy zamiennik ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:15, 19 Sty 2014    Temat postu:

Widać przegrzanie, przytarcie ?
Hmm podejrzewam że zastosowano łożysko z nie odpowiednim luzem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 0:54, 20 Sty 2014    Temat postu:

Łożyska były wossnera dedykowane do kata zmieniane razem z korbą więc mają niewiele.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Pon 9:30, 20 Sty 2014    Temat postu:

panowie mam problem z moim exc 520 bo po nocy cieknie mi paliwo z gaźnika kranik zakręcony i dalej cieknie, dzisiaj w nocy z 1-1,5 litra na podłodze co sie może dziać ?? ratujcie panowie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiek919 dnia Pon 9:31, 20 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 10:56, 20 Sty 2014    Temat postu:

asteros - a ktm oryginalnie nie miał przypadkiem plastikowego koszyczka ?


krzysiek - skoro paliwo sie dostaje do gaźnika mimo zakręconego paliwa to na 100% wina gaźnika. bo przecież gaźnik sam sobie paliwa nie wyprodukuje. chyba ze ydaje ci sie że wyleciał litr. bo FCRy dosyc sporo mają w sobie paliwa. zdejmij węzyk od paliwa, i zobacz cyz cieknie, według twojej teorii na zakręconym powinno sie sączyc. jak tak to rozbierz kranik zobacz w jakim jest stanie, a jak całkiem kicha to chyba najlepiej wymienic na sprawny

no i dlaczego cieknie z gaźnika - jedyna opcja to nieszczelny zaworek pływakowy. i wpuszcza paliwo do gaźnika az poleci odpływami. wiec do gaźnika też trzeba zajrzec na pewno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Pon 16:42, 20 Sty 2014    Temat postu:

dzięki za odp jutro to wszystko posprawdzam sobie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 17:28, 20 Sty 2014    Temat postu:

Z tego co kojarzę że tak, były plastikowe. Ja kupiłem wossnera "YOKO" bo były na miejscu

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Pon 17:30, 20 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:47, 20 Sty 2014    Temat postu:

Czy do sx-f'a 250 07+ da rade jakoś sensownie podłączyć lampę LED tak +/- 40W?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 85 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin