|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:59, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
mariantofana napisał: | no gratuluje pomysłowości. a potem kupisz kupujemy taki motocykl a w środku syf bo poprzedni właściciel to fleja z brakiem kultury technicznej i szlifował kosz sprzęgłowy bez zdemontowania go do takich operacji. ku*wa co za kraj! Co za ludzie! |
Na tyle chyba nikt nie jest głupi żeby zasyfić silnik. Teraz jesteś mądry a samemu ci się nie chciało myć motocykla do sprzedaży. Tyle kasy mam wpakowane w tego KTM że jak to będę robić to porządnie. Zwłaszcza że zaczął super chodzić po wymianie membrany, dysz, zaworka i regulacji gaźnika. No i spalanie w końcu spadło do akceptowalnych ok 12l
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:24, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Najpierw piszesz
bartek85 napisał: | Tylko czy zdejmując mała pokrywę w razie czego dojdę żeby tam coś pod-szlifować ? |
a na mój zarzut odpowiadasz:
bartek85 napisał: | Na tyle chyba nikt nie jest głupi żeby zasyfić silnik. | i jeszcze doczepiasz się do mojego ogłoszenia. nie mając merytorycznych argumentów.[/quote]
zestawiając to razem logika podpowiada mi że sam siebie określasz głupim:)
bez urazy kolego ale ja naprawiam crossówki i dość się napatrzyłem na partactwo w silnikach. Właśnie wróciłem z garażu bo naprawiam koledze moto, które kupił niedawno i wyszły babole. Nie chce mi się tego wszystkiego wypisywać ale to co tam zastałem to tragedia.
Każdy rodzaj partactwa i objaw braku kultury technicznej należy stanowczo piętnować.
pozDRawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:13, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
czy mogę smarem grafitowym smarować łańcuch?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:31, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
mozesz ale po cholere ? masz bezoringowy łancuch i chcesz go wygotowywac w garku ze smarem jak za czasów wks, shl, mz...
kup sobie smarowisło w sprayu i nie kombinuj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:35, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem, smar motula, niecałe 50 zł za 400ml, i posmaruje, trochę jazdy po błocie itp i smaru nie ma, jedna jazda. Kolega smaruje grafitowym właśnie w Dt i dość dobrze mu się trzyma to się zainteresowałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:49, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
enduro nie jest tanią zabawą. Nie ma co kombinować bo chyba nie ma dobrej domowej metody na smarowanie łańcucha z uszczelnieniami typu o-ring, x-rin i inne. Ciężko domowym sposobem zmusić smar do penetrowania sworzni znajdujących się za uszczelnieniami a szpraj ma rozpuszczalnik który załatwia sprawę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:42, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
zakupiłem exc 450 jaki olej mu wlac nie wiadomo na czym jezdził poprzednio co polecacie ? jak odczytac który to rok ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Sob 9:59, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Lej motula 300V to olej do wysilonych silników z mokrym sprzęgłem. Nieistotne czy był wcześniej zalany pół syntetykiem. Możesz śmiało lać pełen syntetyk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:44, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
wykręciłem napinacz rozrządu i naliczyłem 13 ząbków czy to znak ze juz czas ? ?
jaki polecacie bo widze zróżnicowane ceny
są did za 105zł dida za 200 a nawet 250 i prox 270 czemu takie zróżnicowanie ? ? czym ten za 105 różni sie od tego za 200
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 7:11, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ząbki sie liczy ile zostało bo tak to łatwiej zobrazować, jak dwa albo jeden to pora na nowego iwisa, zakowki do niego normalnie kupujesz w serwisie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:45, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
zalezy jakie moto bo nie napisałes
zwykle tym sie ózni że DID nie pasuje, ma inny kształt i powoli uszkadza zebatki. jak rozząd tylko oryginał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:19, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ok skoro liczy sie te co zostało to zostało 5ząbków
a co do moto to rzekomo jest to ktm 450 exc 2005r
ale teraz pytanie bo papieru nie mam do niego po czym poznać ze to naprzykład 450 a nie 400 ?? i zę fakycznie to ten rok ? ?
skoro zostało 5 ząbków to tez juz będe sie rozgladał jaki łańcuszek polecacie ? ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:36, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
hmm mnie np nowy łancuszek miał 3 ząbki... zuzyty gdy sie ząbki skonczyły. teraz mam zmieniony napinacz na chinski i jestem mniej wiecej w połowie naciagu bo jest nieco dłuzszy. wiec wychodzi na to że trudno liczyc po zabkach. trzeba by kontrolować ile zabków jest na nowym a ile potem sie zuzywa.
trudno jest poznać bo silniki są identyczne, nawet cylindry zbytnio o ile w ogóle sie z zewnatrz róznią. wiem że jest na nich wybita selekcje. ale na 2 cylkach jakie miałem ta selekcja była niewidoczna. wiec przy remoncie trzeba obczaic i tyle dla 1000000% pewnosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:06, 15 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | zalezy co to znaczy średnio.... odbicia a nie wżery to nie jest zuzycie. mozna zrównać ale potem są wieksze udary na skrzynie, i potem kosz szybciej leci. wrzuc foto to sie oceni |
Niestety nie posiadam aparatu więc zdjęcia kiepskiej jakości wykonane telefonem. Dodam że wewnętrzny kosz pracuje w zakresie 1,5 mm (wysuwa się 1,5 mm). Duże wybicie jest tylko na 4 zewnętrznych tarczach bliżej silnika mniejsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Majster128
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków
|
Wysłany: Pon 18:25, 15 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
bartek85 napisał: | henio12323 napisał: | zalezy co to znaczy średnio.... odbicia a nie wżery to nie jest zuzycie. mozna zrównać ale potem są wieksze udary na skrzynie, i potem kosz szybciej leci. wrzuc foto to sie oceni |
Niestety nie posiadam aparatu więc zdjęcia kiepskiej jakości wykonane telefonem. Dodam że wewnętrzny kosz pracuje w zakresie 1,5 mm (wysuwa się 1,5 mm). Duże wybicie jest tylko na 4 zewnętrznych tarczach bliżej silnika mniejsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Na tym koszu sprzęgło już na pewno nie będzie działać normalnie.
Henio głupoty piszesz takie, że głowa boli. Weź mi wytłumacz dlaczego kosz miałby się szybciej zużywać, po zeszlifowaniu tych "pagórków" do poziomu, w którym aktualnie współpracują tarcze z koszem zew.
Bartek gratuluje rozbiórki na zabłoconym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Majster128 dnia Pon 18:26, 15 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|