Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:59, 11 Kwi 2013    Temat postu:

mariantofana napisał:
no gratuluje pomysłowości. a potem kupisz kupujemy taki motocykl a w środku syf bo poprzedni właściciel to fleja z brakiem kultury technicznej i szlifował kosz sprzęgłowy bez zdemontowania go do takich operacji. ku*wa co za kraj! Co za ludzie!


Na tyle chyba nikt nie jest głupi żeby zasyfić silnik. Teraz jesteś mądry a samemu ci się nie chciało myć motocykla do sprzedaży. Tyle kasy mam wpakowane w tego KTM że jak to będę robić to porządnie. Zwłaszcza że zaczął super chodzić po wymianie membrany, dysz, zaworka i regulacji gaźnika. No i spalanie w końcu spadło do akceptowalnych ok 12l Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:24, 11 Kwi 2013    Temat postu:

Najpierw piszesz
bartek85 napisał:
Tylko czy zdejmując mała pokrywę w razie czego dojdę żeby tam coś pod-szlifować ?


a na mój zarzut odpowiadasz:

bartek85 napisał:
Na tyle chyba nikt nie jest głupi żeby zasyfić silnik.
i jeszcze doczepiasz się do mojego ogłoszenia. nie mając merytorycznych argumentów.[/quote]

zestawiając to razem logika podpowiada mi że sam siebie określasz głupim:)

bez urazy kolego ale ja naprawiam crossówki i dość się napatrzyłem na partactwo w silnikach. Właśnie wróciłem z garażu bo naprawiam koledze moto, które kupił niedawno i wyszły babole. Nie chce mi się tego wszystkiego wypisywać ale to co tam zastałem to tragedia.

Każdy rodzaj partactwa i objaw braku kultury technicznej należy stanowczo piętnować.
pozDRawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damianoEXC




Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:13, 12 Kwi 2013    Temat postu:

czy mogę smarem grafitowym smarować łańcuch?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:31, 12 Kwi 2013    Temat postu:

mozesz ale po cholere ? masz bezoringowy łancuch i chcesz go wygotowywac w garku ze smarem jak za czasów wks, shl, mz...
kup sobie smarowisło w sprayu i nie kombinuj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damianoEXC




Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:35, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Miałem, smar motula, niecałe 50 zł za 400ml, i posmaruje, trochę jazdy po błocie itp i smaru nie ma, jedna jazda. Kolega smaruje grafitowym właśnie w Dt i dość dobrze mu się trzyma to się zainteresowałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:49, 12 Kwi 2013    Temat postu:

enduro nie jest tanią zabawą. Nie ma co kombinować bo chyba nie ma dobrej domowej metody na smarowanie łańcucha z uszczelnieniami typu o-ring, x-rin i inne. Ciężko domowym sposobem zmusić smar do penetrowania sworzni znajdujących się za uszczelnieniami a szpraj ma rozpuszczalnik który załatwia sprawęSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majstertorzu




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:42, 13 Kwi 2013    Temat postu:

zakupiłem exc 450 jaki olej mu wlac nie wiadomo na czym jezdził poprzednio co polecacie ? jak odczytac który to rok ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Sob 9:59, 13 Kwi 2013    Temat postu:

Lej motula 300V to olej do wysilonych silników z mokrym sprzęgłem. Nieistotne czy był wcześniej zalany pół syntetykiem. Możesz śmiało lać pełen syntetyk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majstertorzu




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:44, 13 Kwi 2013    Temat postu:

wykręciłem napinacz rozrządu i naliczyłem 13 ząbków czy to znak ze juz czas ? ?
jaki polecacie bo widze zróżnicowane ceny
są did za 105zł dida za 200 a nawet 250 i prox 270 czemu takie zróżnicowanie ? ? czym ten za 105 różni sie od tego za 200


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:11, 14 Kwi 2013    Temat postu:

ząbki sie liczy ile zostało bo tak to łatwiej zobrazować, jak dwa albo jeden to pora na nowego iwisa, zakowki do niego normalnie kupujesz w serwisie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:45, 14 Kwi 2013    Temat postu:

zalezy jakie moto bo nie napisałes

zwykle tym sie ózni że DID nie pasuje, ma inny kształt i powoli uszkadza zebatki. jak rozząd tylko oryginał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majstertorzu




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:19, 14 Kwi 2013    Temat postu:

ok skoro liczy sie te co zostało to zostało 5ząbków
a co do moto to rzekomo jest to ktm 450 exc 2005r
ale teraz pytanie bo papieru nie mam do niego po czym poznać ze to naprzykład 450 a nie 400 ?? i zę fakycznie to ten rok ? ?
skoro zostało 5 ząbków to tez juz będe sie rozgladał jaki łańcuszek polecacie ? ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:36, 14 Kwi 2013    Temat postu:

hmm mnie np nowy łancuszek miał 3 ząbki... zuzyty gdy sie ząbki skonczyły. teraz mam zmieniony napinacz na chinski i jestem mniej wiecej w połowie naciagu bo jest nieco dłuzszy. wiec wychodzi na to że trudno liczyc po zabkach. trzeba by kontrolować ile zabków jest na nowym a ile potem sie zuzywa.

trudno jest poznać bo silniki są identyczne, nawet cylindry zbytnio o ile w ogóle sie z zewnatrz róznią. wiem że jest na nich wybita selekcje. ale na 2 cylkach jakie miałem ta selekcja była niewidoczna. wiec przy remoncie trzeba obczaic i tyle dla 1000000% pewnosci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:06, 15 Kwi 2013    Temat postu:

henio12323 napisał:
zalezy co to znaczy średnio.... odbicia a nie wżery to nie jest zuzycie. mozna zrównać ale potem są wieksze udary na skrzynie, i potem kosz szybciej leci. wrzuc foto to sie oceni


Niestety nie posiadam aparatu więc zdjęcia kiepskiej jakości wykonane telefonem. Dodam że wewnętrzny kosz pracuje w zakresie 1,5 mm (wysuwa się 1,5 mm). Duże wybicie jest tylko na 4 zewnętrznych tarczach bliżej silnika mniejsze.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majster128




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków

PostWysłany: Pon 18:25, 15 Kwi 2013    Temat postu:

bartek85 napisał:
henio12323 napisał:
zalezy co to znaczy średnio.... odbicia a nie wżery to nie jest zuzycie. mozna zrównać ale potem są wieksze udary na skrzynie, i potem kosz szybciej leci. wrzuc foto to sie oceni


Niestety nie posiadam aparatu więc zdjęcia kiepskiej jakości wykonane telefonem. Dodam że wewnętrzny kosz pracuje w zakresie 1,5 mm (wysuwa się 1,5 mm). Duże wybicie jest tylko na 4 zewnętrznych tarczach bliżej silnika mniejsze.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Na tym koszu sprzęgło już na pewno nie będzie działać normalnie.
Henio głupoty piszesz takie, że głowa boli. Weź mi wytłumacz dlaczego kosz miałby się szybciej zużywać, po zeszlifowaniu tych "pagórków" do poziomu, w którym aktualnie współpracują tarcze z koszem zew.
Bartek gratuluje rozbiórki na zabłoconym silniku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Majster128 dnia Pon 18:26, 15 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 10 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin