Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 22:49, 09 Lut 2014    Temat postu:

Anonymous napisał:
Mógłby ktoś podać wymiary łożysk przedniego koła oraz uszczelniaczy obydwu kół?


jaki motocykl napisz
poza tym na forum jeśli poszukasz, na pewno znajdziesz

link do fiszek:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Effendi




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 22:50, 09 Lut 2014    Temat postu:

Wymiary łożysk do czego, do Kamaza? Mógłbyś trochę sprecyzować pytanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:23, 09 Lut 2014    Temat postu:

Anonymous napisał:
Mógłby ktoś podać wymiary łożysk przedniego koła oraz uszczelniaczy obydwu kół?

NIE
Masz to w katalogu części. Szybciej byś znalazł niż pisząc ten post.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek0093




Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Stalowej Woli

PostWysłany: Pon 16:30, 10 Lut 2014    Temat postu:

Witam. mam zużyty wysprzeglik z magury w ktm 520, i mam pytanie czy wysprzeglik z brembo bedzie pasował ?? [link widoczny dla zalogowanych]
bedzie pasował


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 18:50, 10 Lut 2014    Temat postu:

Czy łożysko FLURO GXS 16.32 ma wymiary 16x32x21, czy 16x31,5x21 ?
Bo znalazłem na stronie, gdzie by mi odpowiadało bo też inne, które potrzebuję mają.. ale podany jest wymiar 16x31,5x21- symbol ten sam. Czy to będzie to samo? Może ta różnica to warstwa teflonu, którego nie uwzględniają w wymiarach?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 23:27, 10 Lut 2014    Temat postu:

tomek brembo z nowszych katów pasuje


gośćiu - zapytaj sprzedawców w sklepie nie nas Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:03, 11 Lut 2014    Temat postu:

czy sprężynki "mocy" wpływają też na osiągi i szybkość moto?
np mam zieloną to czy moto może być wolniejsze i słabiej jechać w porównaniu do np czerwonej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:25, 11 Lut 2014    Temat postu:

z tego co wiem odpowiadają za moment otwarcia zawory a nie na to czy się otworzy do konca czy nie ;D więc v max sie nie zmieni jedynie moment kopnięcia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 21:07, 11 Lut 2014    Temat postu:

Tak, mają wpływ i to duży. Maksymalny moment obrotowy 250/300 osiąga przy około 7000-7500 obr/min, a pełne otwarcie zaworu wydechowego następuje przy 8400 obr/min dla sprężynki zielonej, 7900 dla żółtej i 7200 dla czerwonej. Także tylko przy sprężynie czerwonej można osiągnąć pełną moc. A czy Ty wykorzystasz więcej mając więcej czy mniej mocy to już inna sprawa.

Wszystko jest dokładnie wyjaśnione w tym temacie (dla zalogowanych):

[link widoczny dla zalogowanych]

PS: Ja kupiłem z czerwoną i kopnięcie nie jest straszne (a wg w/w linku i tak mam źle wyregulowany zawór), kupiłem sobie żółtą ale i tak jej pewnie nie założę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Wto 21:59, 11 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 21:13, 11 Lut 2014    Temat postu:

OK, skopiowałem najważniejszą wypowiedź z linku:

"The answer can only be found in multiple graphs from dyno runs, and is best displayed with the torque curves.

--The Red spring flush allows the power valve to open earlier from the screw setting below 5600 and the light spring above there, which lowers torque in the range near 4000-6000rpm. The lower torque makes the power feel softer initially, BUT will rise quickly as the rpms climb into a high peak value near 7000rpm.
***See the Red Curve starting lower and rising quckly.

--If you turn the dolly screw inwards by 1-2 turns from flush, the soft low end disappears and the torque has a more steady increase as revs climb. This is why the red or yellow spring, and 2 threads showing is probably popular. The 4000-6000 is at the best level, and the range above is near best, but can be clipped-off near 6500-7500rpm with the yellow spring. The Yellow spring can prevent the full open position until 7900rpm, as can be seen in previous post graphs.
***See the Blue curve staying high.

--If you turn the dolly screw inwards more to have 3 threads showing, the power will clip off the peak torque range entirely, regardless of what colored spring is used. The power valve won't reach fully open until the peak (potential) torque has already passed, but this smoothes the upper range power. The power near 5000-6000rpm is also dropped because the PV isn't opening soon enough in that range either. Peak torque AND peak power are less in this configuration.
***See the Black and Green torque curves from the screw turned in, while testing the Red PV spring and the Green PV spring.

James"



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 22:32, 11 Lut 2014    Temat postu:

a poza tym czerwony jest najszybszym kolorem Wink przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać!! Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 21:09, 13 Lut 2014    Temat postu:

Czy motul 300v 10w50 factory line i double ester to jedno i to samo czy nie? Słyszałem że to jeden i ten sam olej tylko że doulbe ester to nowa butelka. Prawda?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 19:10, 14 Lut 2014    Temat postu:

Tak. Zmieniła się butelka jesienią 2013. Olej ten sam górna półka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 20:56, 14 Lut 2014    Temat postu:

Czy filtry oleju do ktm'a 520 te papierowe różnią się od tych formowych?
Chodzi mi o to że zamówiłem hf 155 i hf157.
Byłem pewny że to hifiltro a to po prostu jakieś noname trtylko że model hf155 i hf157 i myslę czy śmiało wsadzać je czy nie?
W zasadzie to papier który leży w silniku 10h więc jedeen grzyb chhyba jakie, ważne by nowe i drożne?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 21:47, 14 Lut 2014    Temat postu:

raczej jeden czort Razz ważne że nowe i żeby przepuszczały co mają przepuszczać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 94 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin