Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 98, 99, 100 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13874
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:17, 23 Lut 2014    Temat postu:

ja polecam ARI z firmy blackway - ponad 2 sezony wytrzymały katowania, 250 mth mniej wiecej i zapłaciłem chyba niecałe 30 zł :d

ale podobno mają dosyc spore opory, oryginalne podobno łatwiej sikają ale maja sporo mniejszy opór niz zamienniki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:37, 23 Lut 2014    Temat postu:

jak skf sa po 50zł to brac i sie nie zastanawiac, ponoc lepsze od oryginału.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 22:03, 23 Lut 2014    Temat postu:

48600968 DUST SEAL DL D48 SKF 51zł
48600969 OIL SEAL RING D45 SKF 52zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 22:10, 23 Lut 2014    Temat postu:

Może głupie pytanie, ale pyłowe też wymieniać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 22:21, 23 Lut 2014    Temat postu:

Fat napisał:
Może głupie pytanie, ale pyłowe też wymieniać?

koniecznie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:27, 23 Lut 2014    Temat postu:

nie koniecznie, musisz zweryfikowac wszystko, panewki, uszczelniacze, golenie, zaworki, wymieniasz elementy zuzyte albo nie sprawne bo sama wymiana uszczelniaczy zeby olej sie nie lał jest bez sensu jak zawieszenie nie pracuje jak powinno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:01, 24 Lut 2014    Temat postu:

pompa hamulca przód 2012 rok
po miesiacu na stojaku wciskam klamke i zero oporu leci do manety
wwaliłem płyn od dołu i dalej to samo
co jest?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 17:27, 24 Lut 2014    Temat postu:

miałem podobnie, z tym że klamka miała opór jak przy hamowaniu a tłoczek ani drgnie, - odpowietrzyłem i działa
a zobacz co jest jak wciskasz tłoczek?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:44, 24 Lut 2014    Temat postu:

wypycha 2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 17:58, 24 Lut 2014    Temat postu:

hmm to może tłoczek na górze puszcza całkiem i nie daje ciśnienia w dół?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13874
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:00, 24 Lut 2014    Temat postu:

ja miałem podobnie ostatnio, tylko że po nawet jednym dniu, zachodze i hamulec jakby zapowietrzony, klamka do manetki idzie i czasami chyba nawet by nie zablokowało koła. kilka razy podpompuje i działa. teraz zmieniłem całkiem płyn, układ przedmuchałem i juz sie nie zapowietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:08, 24 Lut 2014    Temat postu:

klamka wypycha oba jak sciagne zacisk a jak zaloze to juz nie i brak oporu
a plynu nie ubylo ani nie bylo wyciekow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 18:23, 24 Lut 2014    Temat postu:

W jakim miejscu powinna być dokładnie tabliczka/naklejka znamionowa? Jakoś obok nr ramy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pon 19:45, 24 Lut 2014    Temat postu:

panowie w ktorym miejscu powinien byc przerywacz kierunkow, i czy on daje prad na przelacznik czy z przelacznikow idzie prad do niego, probuje to rozkminic bo naraz go nie mam i tak mysle czy kierunki powinny swiecic tylko nie przerywac?? i czy kierunki swieca z aku? bo mam taka jedna kostke dwuzylowa w ktorej ciagle jest prad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 19:50, 24 Lut 2014    Temat postu:

lukas029 napisał:
W jakim miejscu powinna być dokładnie tabliczka/naklejka znamionowa? Jakoś obok nr ramy?


równolegle do numeru ramy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 98, 99, 100 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 99 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin