 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 22:33, 26 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc.
Jeśli ktoś ma używaną obudowę prowadnicy to chętnie kupię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ambasador
Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 11:01, 27 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ambasador napisał: | Czy EXC-F 250 2007 (już na 2 wałkach) powinien mieć olej w lewym deklu alternatora czy ma być tam sucho? Bo spotkałem się z dwiema rozbieżnymi opiniami... |
Nikt nie wie czy elektrownia pracuje na sucho czy na mokro?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 16:56, 27 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie po kilku minutach jazdy okazało sie że z gaźnika mi cieknie i to ciurkiem, jak dodam gazu to trochę mniej. W zimie rozbierałem gaźnik, wiec weźcie pod uwagę złe złożenie, ale w poprzednim sezonie bylo wszystko ok.
PWK39 z ktm 125sx
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Czw 17:05, 27 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:50, 27 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
zaworek iglicowy puszcza, popukaj lekko trzonkiem młotka, pojeździj jak po chwili nie przestanie to gaźnik na stół i sprawdź co i jak. skoro wczesniej było ok pewnie zaworek nagle sie nie zniszczył. ale czasami jak dłuzej postoi to tak jest, jak mi moto czasem 2-3 tygodnie stało nie ruszane, to po odkręceniu czasem ciekło ale odpaliłem przejechałem sie i wszystko przestawało, po prostu sie podwieszał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cinQ
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 19:38, 27 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego Ambasador tam ma być sucho, w końcu po co jest tam uszczelniacz na wale?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ambasador
Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 20:42, 27 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
cinQ napisał: | Kolego Ambasador tam ma być sucho, w końcu po co jest tam uszczelniacz na wale? |
Dzięki, uszczelniacz uszczelniaczem, ale w niektórych motocyklach mimo uszczelniacza na wale alternator pracuje w oleju...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 10:22, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
cinq - nie po to jest uszczelniacz na wale!
moim zdaniem powinno byc w kąpieli olejowej, wszystkie exc mają wiec i 250tka powinna tak mieć. a to że ma uszczelniacz - proste żeby olej ze skrzyni nie mieszał sie bezposrednio z olejem smarującym wał i góre silnika, bo tu i tu jest inne zuzycie częsci i tak jest po prostu bezpieczniej dla silnika jak zadne opiłki np ze skrzyni nie pracują w łozyskach np wału ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 11:08, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
250 mają sucho w alternatorze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ambasador
Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 12:04, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | cinq - nie po to jest uszczelniacz na wale!
moim zdaniem powinno byc w kąpieli olejowej, wszystkie exc mają wiec i 250tka powinna tak mieć. a to że ma uszczelniacz - proste żeby olej ze skrzyni nie mieszał sie bezposrednio z olejem smarującym wał i góre silnika, bo tu i tu jest inne zuzycie częsci i tak jest po prostu bezpieczniej dla silnika jak zadne opiłki np ze skrzyni nie pracują w łozyskach np wału ;P |
250-tka ma jeden obieg oleju, SX-F podobno ma sucho, ale w EXC-F przy altku są tryby od rozrusznika i dlatego zastanawiam się czy to dobrze, że mam tam olej czy powinno jednak być tam sucho...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ambasador dnia Pią 12:07, 28 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 13:49, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Zdejmij pokrywę od alternatora i sprawdź.
Niestety w engine manualu nie ma ujętego rozrusznika więc ciężko mi powiedzieć czy wersja z rozrusznikiem powinna mieć olej czy nie.
Wersja bez rozrusznika nie ma oleju a karter od strony magneta nie ma żadnego otworu.
Jeżeli w wersji z rozrusznikiem karter posiada już otwór tak aby olej z miski olejowej przelewał się do alternatora to będzie tam olej.
Jeżeli żadnego otworu nie ma to powinno tam być sucho.
Mnie się wydaje, że gdyby był tam olej to by to ujęli w engine manual i podali również inną pojemność oleju silnikowego dla exc-f i xcf-w, a tak nie jest.
Tak dla ciekawości.
KTM 250/300 2T z rozrusznikiem ma w pokrywie sucho.
Jedna z modyfikacji to wlanie tam oleju i wykonanie odpowietrznika.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pią 13:54, 28 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 15:18, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Możecie mi powiedzieć gdzie idzie ten wąż?:
zapodaj. net/images/ 9dd82778fb071.jpg (bez przerw- nie mogę dodać adresu)
Bo nie mogę namierzyć gdzie go podpiąć..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 15:23, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
do gaźnika to odma jest, zaleznie od rocznika i modelu, w starszych do 2006 roku chyba i w modelach 525 szło do krócca dokręcanego do gaźnika, w nowszych gaźnik w korpusie miał wyjscie, ale chyba w wersjach SX nie był gdzie podpinany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 15:24, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Możecie mi powiedzieć gdzie idzie ten wąż?:
zapodaj. net/images/ 9dd82778fb071.jpg (bez przerw- nie mogę dodać adresu)
Bo nie mogę namierzyć gdzie go podpiąć.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pią 15:34, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Tak dla jasności w 250 EXCF i XCF (czyli wersje z rozrusznikiem elektrycznym) prądnica pracuje w oleju, w SXF na sucho
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ambasador
Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 15:46, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
grzegorzszw napisał: | Tak dla jasności w 250 EXCF i XCF (czyli wersje z rozrusznikiem elektrycznym) prądnica pracuje w oleju, w SXF na sucho  |
Jesteś pewien? Jest już tyle różnych opinii, że sam nie wiem jak powinno być...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|