Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
docent




Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ozo

PostWysłany: Sob 19:54, 08 Mar 2014    Temat postu:

możesz śmiało kręcić

jakie łożyska do przedniego kółka?, pacjent ktm 525


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 19:56, 08 Mar 2014    Temat postu:

do exc ida Łożyska koła (przód) Typ 6906 a topewnie to samo

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Sob 19:57, 08 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 20:37, 08 Mar 2014    Temat postu:

Czy napinacz od skuterka 4t chińskiego podpasuje do kata?
Np taki z allegro z aukcji nr 4001992116
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 20:37, 08 Mar 2014    Temat postu:

Do kata 520
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IRO




Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole / Wrocław

PostWysłany: Nie 16:12, 09 Mar 2014    Temat postu:

Gdzie dostanę wizjer oleju do KTMa z silnikiem RFS? Oczywiście gdzie poza serwisem?
Może macie jakiś patent jak to zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 21:55, 09 Mar 2014    Temat postu:

Czy ciężko jest samemu okleić moto? Bo kupiłem okleinę i nie wiem czy się za to brać samemu czy też lepiej dać to komuś do zrobienia, a nie chciałbym nic spierdzielić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 22:16, 09 Mar 2014    Temat postu:

Buła napisał:
Czy ciężko jest samemu okleić moto? Bo kupiłem okleinę i nie wiem czy się za to brać samemu czy też lepiej dać to komuś do zrobienia, a nie chciałbym nic spierdzielić.


spokojnie,
tu masz poradnik
[link widoczny dla zalogowanych]
suszarka do włosów w dłoń i jechane Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 22:21, 09 Mar 2014    Temat postu:

Dzięki wielkie, mam nadzieję, że nic nie spie**ole Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 19:58, 10 Mar 2014    Temat postu:

Panowie jakie wstawić płytki zaworowe do nowych zaworów i nowej głowicy jako piersze? Mam cały zestaw, wszystkie rozmiary ale jakie dać jako pierwsze żeby ponownie nie ściągać mostka i wałków? pacjent sxf 250 z 2006 roku Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pon 20:21, 10 Mar 2014    Temat postu:

No cóż pierwsze złożenie tak wygląda, trzeba się przemęczyć i przynajmniej raz je zmienić. Najlepiej pierwszy raz założyć płytki i wałki ale nie zakładać łańcuszka, bo i tak zaraz całość trzeba będzie demontować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:41, 10 Mar 2014    Temat postu:

wsadz praktycznie najciensze z zestawu, jak wstawisz za grube to bedziesz musiał to 5 razy rozbierac dlatego lepiej wsadzic ciensze. Po odpaleniu silnika, jak sie wszystko poukłada luzy sie pozmieniaja i prawdopodobnie beda wymagały korekty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 22:13, 10 Mar 2014    Temat postu:

Czyli pierwsze idą najcieńsze tak bo myślałem że najgrubsze? a jak ostawić GMP, to znaczy wiem że musi być u góry i zablokować śrubą bez podkładki miedzianej tylko czy to ma znaczenie jaki będzie suw? będę mógł wtedy sprawdzić luzy wszystkich zaworów czy muszę obrócić wał?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pon 22:56, 10 Mar 2014    Temat postu:

Najłatwiej ustawić tłok w GMP patrząc na znaki na wałkach rozrządu (tak jak serwisówka podaje), nie trzeba żadnych śrub wykręcać. Wsadź najcieńsze płytki, sprawdź luz, oblicz jakie płytka mają być, załóż prawidłowe. Pierwszy raz płytki możesz nawet dobrać nie mając założonej głowicy. Ja po takim ustawieniu musiałem tylko raz jedną płytkę zmienić przez cały okres użytkowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 7:42, 11 Mar 2014    Temat postu:

Ale ja miałem kompletnie rozebrany silnik, więc nie umiem sobie stawić tłoka patrząc na znaki z rozrządu:( ustawiłem tłok w najwyższym punkcie i na dole silnika zablokowałem tą śrubą do blokowania walu, czy to wystarczy czy jest ważne jaki jest akurat suw? Teraz wstawię najcieńsze płytki jakie mam w całym zestawie i sprawdzę czy mogą zostać, tylko moje pytanie czy od razu będę mógł sprawdzić wszystkie zawory czy muszę sprawdzić np. dolotowe obrócić wałem i wtedy dopiero wydechowe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Wto 10:59, 11 Mar 2014    Temat postu:

Pytanko, jak motor stoi ok 1min to zaczyna przelewać paliwo, przed rozbiórką silnika w grudniu 2013 było ok wszystko, poskładałem wczoraj dopiero silnik, wyciągnąłem jeszcze raz gaźnik, przeczyściłem, przedmuchałem i nadal to samo... raz też miałem taki problem ale z czasem jakby samo się naprawiło...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 105 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin