Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 16:57, 14 Mar 2014    Temat postu:

Chyba większość modeli które szły do DE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Sob 8:08, 15 Mar 2014    Temat postu:

Panowie pomozcie, poskladalem wczoraj w koncu swojego sxf 250 z 2006 roku po generalnym remoncie, podlaczylem wszystko i nawet silnik dosc szybko zagadal jednak ma bardzo wysokie obroty, jakby polowe obrotow lib co najmniej jedna trzecia. Na ssaniu jeszcze sa troche wyzsze. Gaznik jest wyszczyszczony. Co to moze byc? Na manetce nie czuc zeby blokowala sie linka. A gdy wcisne cieple ssanie to przygasa. Co moze byc przyczyna? Chcialem dzisiaj posmigac ale w takim przypadku nie wiem czy cos z tego bedzie:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 8:24, 15 Mar 2014    Temat postu:

Gaźnik do regulacji.
Próbowałeś sobie obniżyć te obroty śrubą od obrotów?
Linka od gazu ma wymagany luz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:37, 16 Mar 2014    Temat postu:

Jak prawidłowo napinać łańcuch w exc 525 ? Kiedy ustawiam na znakach odległość mierzona między końcem wahacza a napinaczami różni się po obu stronach. Nie patrzeć na znaki i ustawiać na suwmiarkę ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IRO




Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole / Wrocław

PostWysłany: Nie 12:14, 16 Mar 2014    Temat postu:

Nie patrz na znaki. Najważniejsza jest odległość między kołem a wahaczem. Po obu stronach musi być taka sama.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:52, 16 Mar 2014    Temat postu:

Ale czy to możliwe, żeby aż tak krzywo nabili znaki we wszystkich modelach ? znajomi w 520 mają to samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ambasador




Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 14:23, 16 Mar 2014    Temat postu:

IRO napisał:
Nie patrz na znaki. Najważniejsza jest odległość między kołem a wahaczem. Po obu stronach musi być taka sama.


Jesteś pewien, że wahacz jest symetryczny?
Znaki są po to, żeby ich używać, a odległość koła do wahacza wcale nie musi być taka sama...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Nie 14:39, 16 Mar 2014    Temat postu:

Patrz na odległość od osi koła do osi wahacza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IRO




Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole / Wrocław

PostWysłany: Nie 15:42, 16 Mar 2014    Temat postu:

Akurat w przypadku tego motocykla musi być taka sama.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Pon 8:46, 17 Mar 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

opłaca sie w to bawić ? da to cos czy trzeba jeszcze cos zmieniać żeby byl jakiś efekt


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 9:11, 17 Mar 2014    Temat postu:

Ja czytałem, że ten wałek jest bardzo dobry.
Nic zmieniać nie trzeba, przekładasz zębatkę z deko i jazda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 11:04, 17 Mar 2014    Temat postu:

W stanach taki wałek jest tańszy jakby co:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Pon 11:47, 17 Mar 2014    Temat postu:

pytam tylko z ciekawości a dużo da taki wałek w jeździe ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 1:18, 18 Mar 2014    Temat postu:

Dwa szybkie pytania:

- jaka jest fabryczna ilość klików w zawieszeniu EXC 450 '04 / ustawienie początkowe

- ktoś może ma sprawdzony materiał dostępny na alledrogo etc do obicia kanapy. W miarę wytrzymały i nie śliski


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 12:23, 18 Mar 2014    Temat postu:

MlodyRM napisał:
Dwa szybkie pytania:

- ktoś może ma sprawdzony materiał dostępny na alledrogo etc do obicia kanapy. W miarę wytrzymały i nie śliski


Niedawno był temat:
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/poszycie-kanapy,6099.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 108 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin