|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 15:40, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
trzeba po prostu bardziej o wszystko dbac względem starszych modeli które były pancerne i wszystkoodporne. musisz bardziej pilnowac oleju, czystosci silnika itp itd.
z wad to nowe silniki sporą ilosc oleju pobierały wiec trzeba kontrolować żeby przypadkiem nie smigac bez oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:43, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ściągacz o wymiarze M26x1.0 jest dedykowany do KTM EXC 2008 w górę??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Wto 21:11, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
sa jakies roznice miedzy wachaczem exc 520 a 525, bo chcem zamowic zestaw naprawczy niby mam exc 525 03', sa jakies wymiary czy cos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:18, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
525 i 520 to dwa rózne wahacze, róznia sie tez średnicą ośki wiec zestaw z 525 nie pasuje do 520
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bob_son
Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kuj.-Pom.
|
Wysłany: Wto 21:38, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Witam
Panowie, jestem nowy na forum, wcześniej jeździłem innymi sprzętami ale niedawno nabyłem EXC 300 z 1995r. z uszkodzoną górą, zrobiłem cały silnik czyli tłok, cylinder, korba itd itp. Mam pytanie z uwagi na to że przed remontem nim nie jeździłem - jakie ten silnik powinien mieć max obroty i jaką charakterystyką pracy się wyróżniać, jeździ pięknie ale max obroty które osiąga to 7800 , rwie ładnie ale mam wrażenie, że to nie jest szczyt jego możliwości, czy możliwe że jest jakaś blokada na cewkomodule ? ( niebieski) bo gdzieś wyczytałem że kolor też ma znaczenie. Jest to wersja sprowadzona z homologacją, dyfuzor pusty bez blokad, będę bardzo wdzięczny za opinie
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 22:54, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
300 kręci się do 7750obr/min według manuala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 3:07, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | 525 i 520 to dwa rózne wahacze, róznia sie tez średnicą ośki wiec zestaw z 525 nie pasuje do 520 |
po vinie wyskoaczylo [link widoczny dla zalogowanych] ze mam wachacz od exc 2001(swing arm 520/525 RACING 2001) czyli musze kupic cos takiego [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Śro 13:54, 26 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario357
Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 10:10, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
dzięki za odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Śro 10:55, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
GaCek napisał: | http://allegro.pl/jonnesway-sciagacz-kola-magnesowego-ktm-4-suw-i4062447028.html
Czy ściągacz o wymiarze M26x1.0 jest dedykowany do KTM EXC 2008 w górę?? |
Będzie pasował, sprawdzałem w fiszkach numery ściągacza do modeli z silnikiem RFS oraz modeli z nowszym silnikiem od 2008 - są takie same.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:59, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
czy do 525 exc 05 mogę wsadzić iglice OBDVT? Pytam bo znalazłem ją w garażu, jest nowa i dostałem ją wraz z motorem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 16:03, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć. Mam ramę od moto 4T z roku 2005 (rama gruba). Chciałem zapytać czy mogę do niej zastosować jakiś nowszy subframe zeby tył był coś ten deseń jak na tym moto?
No i czy muszę też szukać airboxa z takiego rocznika jak subframe?
Dzięki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mentor dnia Śro 16:05, 26 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 22:55, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Mi nic nie wiadomo czy ktokolwiek bawił się w taką przeróbke. Najgorszym problemem jest to że górne mocowanie ma o wiele węższy rozstaw niż w starszych katach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:51, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
wszystko jest do zrobienia ale akurat przeróbka tego rocznika na nowszy jest skomplikowane i odpusciłbym sobie. taniej wyjdzie cały silnik przełozyc ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Czw 21:21, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Silnik to RFS będzie wstawiony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 23:10, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
no 2005 to RFS ale piszesz że chcesz nowsze plastiki, a ja Ci mówie że lepiej tą rame sprzedać i kupic kompletną rame z np 2008 roku czyli taką jak ze zdjęcia. wtedy jest najmniej kombinacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|