Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bob_son




Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kuj.-Pom.

PostWysłany: Pią 14:19, 28 Mar 2014    Temat postu:

Panowie EXC 300 z 1995r, i mam mały problem z regulacją gaźnika (KEIHIN). Mianowicie poprzedni właściciel coś tam namięszał, czegoś tam brakuje, iglica po założeniu linki ma luz góra-dół z 3-4mm nie sądze żeby tak mogło być. Nie moge nigdzie znaleźć manuala do tego gaźnika,nie ma przy nim śruby od regulacji obrotów jedyne ustawienia to dysza wolnych obrotów i jest możliwość kręcenia tym pokrętłem którym się ssanie załącza- są tam nawet strzałki ale co się tym reguluje nie mam pojęcia, może ssanie?.
Może miałby ktoś manuala do takiego gaźnika, albo jakieś dane do regulacji, na rysunkach technicznych na stronie KTMa takiego gaźnika nie znalazłem
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 16:54, 28 Mar 2014    Temat postu:

A jaki masz gaźnik?
1) PJ
2) PWK
3) PWK
4) PWM






Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pią 16:55, 28 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 16:55, 28 Mar 2014    Temat postu:

Panowie zna ktos tego sprzeta? allegro.pl/-i4091255572.html

Bom szukam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bob_son




Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kuj.-Pom.

PostWysłany: Pią 18:04, 28 Mar 2014    Temat postu:

mam ten gaźnik z pierwszego zdjęcia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 23:47, 28 Mar 2014    Temat postu:

Jeżeli masz PJ to troszkę kiepsko ponieważ jest to gaźnik typowo wyścigowy. Płaska przepustnica, słaba regulacja. Gaźnik ten jest nastawiony głownie na duże prędkości, przeznaczony to motocykli torowych gdzie ma się cały czas otwartą na max przepustnicę.

Co do twojego problemu z luzem to pewnie brakuje tobie pozycji 8/9



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:09, 29 Mar 2014    Temat postu:

robertaz napisał:

Będzie pasował, sprawdzałem w fiszkach numery ściągacza do modeli z silnikiem RFS oraz modeli z nowszym silnikiem od 2008 - są takie same.

Dzięki za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bob_son




Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kuj.-Pom.

PostWysłany: Sob 9:37, 29 Mar 2014    Temat postu:

to by mi nawet odpowiadało że jest to wyścigowy gaźnik i powiem szczerze że nawet nieźle na nim chodzi ale musze pokombinować z dawką bo czasami mi "pyrkoli" na max obrotach jakby się zalewał, a masz może jakieś dane do regulacji? i czy wolne obroty ustawia się obracając dźwignią od ssania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:05, 29 Mar 2014    Temat postu:

tak wolne tą dźwignią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 13:37, 29 Mar 2014    Temat postu:

KTM 520.
Zauważyłem że spod dźwigni dekompresatora leci mi olej silnikowy. Nie są duże ilości ale nie zamierzam tak latać.
Jest jakiś myk na uszczelnienie tego, czy dylko silniczek z ramy, ściągnięcie pokrywy zaworów i wymiany oringu na nowy na dźwigience?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trek




Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:09, 29 Mar 2014    Temat postu:

Czemu gdy chce zakręcic maksymalnie w prawo regulacje gornego zawieszenia z przodu w ktm exc 525 2003. obkreca mi sie w nieskończoność ? kliki są.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba9003




Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: czestochowa

PostWysłany: Sob 14:22, 29 Mar 2014    Temat postu:

siemka jaki jest gwint na koszu sprzegła i na wale obok ?? lewy/prawy??ktm525

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:27, 29 Mar 2014    Temat postu:

na wale lewy na koszu prawy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba9003




Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: czestochowa

PostWysłany: Sob 17:14, 29 Mar 2014    Temat postu:

dzięki
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
surfer




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/NadoliceM

PostWysłany: Sob 19:25, 29 Mar 2014    Temat postu:

Panowie szukałem i nie znalazłem, no chyba że źle szukałem Smile

Chcę wyczyścić felgi i szprychy, jak??
Papier 2000??
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez surfer dnia Sob 19:26, 29 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Sob 19:39, 29 Mar 2014    Temat postu:

Trek napisał:
Czemu gdy chce zakręcic maksymalnie w prawo regulacje gornego zawieszenia z przodu w ktm exc 525 2003. obkreca mi sie w nieskończoność ? kliki są.


Najprawdopodobniej masz źle założony "korek".

https://www.youtube.com/watch?v=glG3gUjxjEU

Patrz od 3:55.

A najlepiej popatrz w manualu do zawieszenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 112 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin