|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bob_son
Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kuj.-Pom.
|
Wysłany: Pią 14:19, 28 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie EXC 300 z 1995r, i mam mały problem z regulacją gaźnika (KEIHIN). Mianowicie poprzedni właściciel coś tam namięszał, czegoś tam brakuje, iglica po założeniu linki ma luz góra-dół z 3-4mm nie sądze żeby tak mogło być. Nie moge nigdzie znaleźć manuala do tego gaźnika,nie ma przy nim śruby od regulacji obrotów jedyne ustawienia to dysza wolnych obrotów i jest możliwość kręcenia tym pokrętłem którym się ssanie załącza- są tam nawet strzałki ale co się tym reguluje nie mam pojęcia, może ssanie?.
Może miałby ktoś manuala do takiego gaźnika, albo jakieś dane do regulacji, na rysunkach technicznych na stronie KTMa takiego gaźnika nie znalazłem
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 16:54, 28 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
A jaki masz gaźnik?
1) PJ
2) PWK
3) PWK
4) PWM
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pią 16:55, 28 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 16:55, 28 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie zna ktos tego sprzeta? allegro.pl/-i4091255572.html
Bom szukam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bob_son
Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kuj.-Pom.
|
Wysłany: Pią 18:04, 28 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
mam ten gaźnik z pierwszego zdjęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 23:47, 28 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz PJ to troszkę kiepsko ponieważ jest to gaźnik typowo wyścigowy. Płaska przepustnica, słaba regulacja. Gaźnik ten jest nastawiony głownie na duże prędkości, przeznaczony to motocykli torowych gdzie ma się cały czas otwartą na max przepustnicę.
Co do twojego problemu z luzem to pewnie brakuje tobie pozycji 8/9
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:09, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
robertaz napisał: |
Będzie pasował, sprawdzałem w fiszkach numery ściągacza do modeli z silnikiem RFS oraz modeli z nowszym silnikiem od 2008 - są takie same. |
Dzięki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bob_son
Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kuj.-Pom.
|
Wysłany: Sob 9:37, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
to by mi nawet odpowiadało że jest to wyścigowy gaźnik i powiem szczerze że nawet nieźle na nim chodzi ale musze pokombinować z dawką bo czasami mi "pyrkoli" na max obrotach jakby się zalewał, a masz może jakieś dane do regulacji? i czy wolne obroty ustawia się obracając dźwignią od ssania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:05, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
tak wolne tą dźwignią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 13:37, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
KTM 520.
Zauważyłem że spod dźwigni dekompresatora leci mi olej silnikowy. Nie są duże ilości ale nie zamierzam tak latać.
Jest jakiś myk na uszczelnienie tego, czy dylko silniczek z ramy, ściągnięcie pokrywy zaworów i wymiany oringu na nowy na dźwigience?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trek
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:09, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Czemu gdy chce zakręcic maksymalnie w prawo regulacje gornego zawieszenia z przodu w ktm exc 525 2003. obkreca mi sie w nieskończoność ? kliki są.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba9003
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: czestochowa
|
Wysłany: Sob 14:22, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
siemka jaki jest gwint na koszu sprzegła i na wale obok ?? lewy/prawy??ktm525
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:27, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
na wale lewy na koszu prawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba9003
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: czestochowa
|
Wysłany: Sob 17:14, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Sob 19:25, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie szukałem i nie znalazłem, no chyba że źle szukałem
Chcę wyczyścić felgi i szprychy, jak??
Papier 2000??
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez surfer dnia Sob 19:26, 29 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Sob 19:39, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Trek napisał: | Czemu gdy chce zakręcic maksymalnie w prawo regulacje gornego zawieszenia z przodu w ktm exc 525 2003. obkreca mi sie w nieskończoność ? kliki są. |
Najprawdopodobniej masz źle założony "korek".
https://www.youtube.com/watch?v=glG3gUjxjEU
Patrz od 3:55.
A najlepiej popatrz w manualu do zawieszenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|