|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 19:41, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
KTM 520.
Zauważyłem że spod dźwigni dekompresatora leci mi olej silnikowy. Nie są duże ilości ale nie zamierzam tak latać.
Jest jakiś myk na uszczelnienie tego, czy tylko silniczek z ramy, ściągnięcie pokrywy zaworów i wymiany oringu na nowy na dźwigini dekomprsatora?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 19:42, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | KTM 520.
Zauważyłem że spod dźwigni dekompresatora leci mi olej silnikowy. Nie są duże ilości ale nie zamierzam tak latać.
Jest jakiś myk na uszczelnienie tego, czy tylko silniczek z ramy, ściągnięcie pokrywy zaworów i wymiany oringu na nowy na dźwigini dekomprsatora? |
trzeba zdjąć pokrywę ale nie musisz wyjmować silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:44, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
ja bym obstawił że te ząbki w środku na pokrętle są objechane
wyjmij go tylko uważaj na kuleczki żeby nie zgubić i zobacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 14:12, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
witam wczoraj jechalem i moto samo zgaslo co sie okazalo brak iskry
wartosci pomierzone to
impulsatora 101 ohma
stator 11 o
kabel zolty i bialy 1.1ohma ma byc mniejsza
uziemienie zolty 1.5 ohma
uzwojenie cewki wtorne 6,24 kohma
pierwotne bialo niebieski kabel i uziemnie 1.3 ohma
dodam jeszcze ze palilo ciagle bezpiecznik od rozrusznika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Nie 18:21, 30 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 19:55, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
ktos wie co tu moz ebyc nie tak ze nie ma iskry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Nie 21:23, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Witam, chciałem zapytać czy wahacz z 2007 roku bedzie pasował do silnika rfs i ramy z 2005r?
Dzięki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Nie 21:37, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Nixdo napisał: | ktos wie co tu moz ebyc nie tak ze nie ma iskry |
Rozumiem, że wykluczyłeś świecę i instalację (pod kątem zwarć, przetarć itd). Podłącz miernik pod masę i kabel od modułu do cewki zapłonowej. Jak zakręcisz rozrusznikiem to powinieneś otrzymać impulsy o wartości około 70 V. Jeśli są to coś jest nie tak z "fajką", przewodem WN lub samą cewką. Jeśli nie ma to coś z modułem lub statorem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Nie 21:38, 30 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:55, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
ile wchodzi oleju do lagi w ktm 520 z 2002 r ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 12:55, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ma być nie cale 250ml na lagę.I 10cm lustro od górnej krawędzi lagi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 13:49, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Nixdo napisał: | witam wczoraj jechalem i moto samo zgaslo co sie okazalo brak iskry
wartosci pomierzone to
impulsatora 101 ohma
stator 11 o
kabel zolty i bialy 1.1ohma ma byc mniejsza
uziemienie zolty 1.5 ohma
uzwojenie cewki wtorne 6,24 kohma
pierwotne bialo niebieski kabel i uziemnie 1.3 ohma
dodam jeszcze ze palilo ciagle bezpiecznik od rozrusznika |
tak sprawdzalem swiece i fajke i tam jest ok tylko tu nie ktore wartosci nie sa zgodne z serwisowka zna ktos warsztaty zajmujace sie moolami i przewijaniem cewek do motocykli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciekawyDT
Gość
|
Wysłany: Pon 14:12, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie mam taki problem, a mianowicie moto to inne niż ktm.
Jest to yamaha dt 50cc z silnikiem minerli, am6.
Konstrukcja nie jest skomplikowana i sądzę że pomożecie.
Chodzi o to że została zatrata. Tłok zatarł cylinder.
Został zakupiony nowy chinski zestaw tłok, cylinder żeliwny i głowica gratis w zestawie.
Moto złożone norlanie odpaliło. Jak to 2t więc pierwsze odpalenie pochodził z 10minut.
Potem zgaszony został. Nasteepnegoo dnia zaczęło się powolne docieranie, ale tym nie będę zanudzał.
Chodzi o to że teraz czasem jest coś takiego że powiedzcmy jadę na 4b i naggle koło się blokuje i moto jakby gasło, redukuje na 3b strzelam ze sprzęgła i moto normlanie jedzie.
Co jest?
Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 14:53, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Nie te forum.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 15:01, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
moze za ciasno spasowane i puchnie, oleju dostaje ? gaxnik dobrze ustawiony ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pon 15:51, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
co zrobic zeby zaiwecha z przodu nie dobijala na hopach ? waga 70kg, olej uszczelniacze wymienione co tam pokrecic ???
i drugie pytanie jakie kola byscie wybrali na droge od nsr czy od tdr (wiem ze firmowe szprychowe, ale jak by tylko takie byly?? P)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:58, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
to exc wiec lekko nie ma, troche techniką skoku trzeba nadrabiac ale jak juz to od spodu na + przykręc czyli jakbys wkręcał srube im mocniej tym bedzie bardziej tłumiło
do czego chcesz wsadzic do ktma ? hahahahha ciekawe czy ruszysz bez zerwania szprych no i chyba łozyska to tylko igiełkowe bys mógł zastosowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|