Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 19:41, 29 Mar 2014    Temat postu:

KTM 520.
Zauważyłem że spod dźwigni dekompresatora leci mi olej silnikowy. Nie są duże ilości ale nie zamierzam tak latać.
Jest jakiś myk na uszczelnienie tego, czy tylko silniczek z ramy, ściągnięcie pokrywy zaworów i wymiany oringu na nowy na dźwigini dekomprsatora?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 19:42, 29 Mar 2014    Temat postu:

Anonymous napisał:
KTM 520.
Zauważyłem że spod dźwigni dekompresatora leci mi olej silnikowy. Nie są duże ilości ale nie zamierzam tak latać.
Jest jakiś myk na uszczelnienie tego, czy tylko silniczek z ramy, ściągnięcie pokrywy zaworów i wymiany oringu na nowy na dźwigini dekomprsatora?


trzeba zdjąć pokrywę ale nie musisz wyjmować silnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:44, 29 Mar 2014    Temat postu:

ja bym obstawił że te ząbki w środku na pokrętle są objechane
wyjmij go tylko uważaj na kuleczki żeby nie zgubić i zobacz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 14:12, 30 Mar 2014    Temat postu:

witam wczoraj jechalem i moto samo zgaslo co sie okazalo brak iskry
wartosci pomierzone to

impulsatora 101 ohma
stator 11 o

kabel zolty i bialy 1.1ohma ma byc mniejsza
uziemienie zolty 1.5 ohma

uzwojenie cewki wtorne 6,24 kohma
pierwotne bialo niebieski kabel i uziemnie 1.3 ohma

dodam jeszcze ze palilo ciagle bezpiecznik od rozrusznika


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Nie 18:21, 30 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 19:55, 30 Mar 2014    Temat postu:

ktos wie co tu moz ebyc nie tak ze nie ma iskry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Nie 21:23, 30 Mar 2014    Temat postu:

Witam, chciałem zapytać czy wahacz z 2007 roku bedzie pasował do silnika rfs i ramy z 2005r?
Dzięki za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Nie 21:37, 30 Mar 2014    Temat postu:

Nixdo napisał:
ktos wie co tu moz ebyc nie tak ze nie ma iskry


Rozumiem, że wykluczyłeś świecę i instalację (pod kątem zwarć, przetarć itd). Podłącz miernik pod masę i kabel od modułu do cewki zapłonowej. Jak zakręcisz rozrusznikiem to powinieneś otrzymać impulsy o wartości około 70 V. Jeśli są to coś jest nie tak z "fajką", przewodem WN lub samą cewką. Jeśli nie ma to coś z modułem lub statorem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Nie 21:38, 30 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:55, 31 Mar 2014    Temat postu:

ile wchodzi oleju do lagi w ktm 520 z 2002 r ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 12:55, 31 Mar 2014    Temat postu:

Ma być nie cale 250ml na lagę.I 10cm lustro od górnej krawędzi lagi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 13:49, 31 Mar 2014    Temat postu:

Nixdo napisał:
witam wczoraj jechalem i moto samo zgaslo co sie okazalo brak iskry
wartosci pomierzone to

impulsatora 101 ohma
stator 11 o

kabel zolty i bialy 1.1ohma ma byc mniejsza
uziemienie zolty 1.5 ohma

uzwojenie cewki wtorne 6,24 kohma
pierwotne bialo niebieski kabel i uziemnie 1.3 ohma

dodam jeszcze ze palilo ciagle bezpiecznik od rozrusznika


tak sprawdzalem swiece i fajke i tam jest ok tylko tu nie ktore wartosci nie sa zgodne z serwisowka zna ktos warsztaty zajmujace sie moolami i przewijaniem cewek do motocykli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciekawyDT
Gość






PostWysłany: Pon 14:12, 31 Mar 2014    Temat postu:

Panowie mam taki problem, a mianowicie moto to inne niż ktm.
Jest to yamaha dt 50cc z silnikiem minerli, am6.

Konstrukcja nie jest skomplikowana i sądzę że pomożecie.

Chodzi o to że została zatrata. Tłok zatarł cylinder.
Został zakupiony nowy chinski zestaw tłok, cylinder żeliwny i głowica gratis w zestawie.

Moto złożone norlanie odpaliło. Jak to 2t więc pierwsze odpalenie pochodził z 10minut.

Potem zgaszony został. Nasteepnegoo dnia zaczęło się powolne docieranie, ale tym nie będę zanudzał.


Chodzi o to że teraz czasem jest coś takiego że powiedzcmy jadę na 4b i naggle koło się blokuje i moto jakby gasło, redukuje na 3b strzelam ze sprzęgła i moto normlanie jedzie.

Co jest?

Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 14:53, 31 Mar 2014    Temat postu:

Nie te forum.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 15:01, 31 Mar 2014    Temat postu:

moze za ciasno spasowane i puchnie, oleju dostaje ? Razz gaxnik dobrze ustawiony ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pon 15:51, 31 Mar 2014    Temat postu:

co zrobic zeby zaiwecha z przodu nie dobijala na hopach ? waga 70kg, olej uszczelniacze wymienione co tam pokrecic ???


i drugie pytanie jakie kola byscie wybrali na droge od nsr czy od tdr (wiem ze firmowe szprychowe, ale jak by tylko takie byly?? RazzP)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:58, 31 Mar 2014    Temat postu:

to exc wiec lekko nie ma, troche techniką skoku trzeba nadrabiac ale jak juz to od spodu na + przykręc czyli jakbys wkręcał srube im mocniej tym bedzie bardziej tłumiło


do czego chcesz wsadzic do ktma ? hahahahha ciekawe czy ruszysz bez zerwania szprych Very Happy no i chyba łozyska to tylko igiełkowe bys mógł zastosowac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 113 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin