|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:07, 31 Mar 2014 Temat postu: ciekawyDT |
|
|
Wiem że nie te forum, ale planuje kupić ktm'a i sądze że tu prędzej znajdę odpowiedź.
Myślałem że tłok może puchnąć ale wtedy by sie zacierał i gasł, a nie chyba że po redukcji odrazu ok?
Gaźnik dobrze ustawiony.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pon 20:15, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: |
do czego chcesz wsadzic do ktma ? hahahahha ciekawe czy ruszysz bez zerwania szprych no i chyba łozyska to tylko igiełkowe bys mógł zastosowac |
nie ma szprych odlewy,
szukam detki na tyl co proponujecie kiedys mialem fajna z wkladanym wentylem, jak zerwalo wystarczylo wsadzic i dalej ogien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:20, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
nie ma znaczenia szprycy czy odlew te koła nie dadzą rady w 525
dętki ale do czego ? zadawaj pytania logicznie, do tych kół od DT ? czy do ktma ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pon 21:35, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
nie no detki juz do normalnych kol w ktm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:41, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
najlepiej walnąc jakies grube po około 100 zł sztuka micheliny, continentale cos sprawdzonego i dobrego po kilka mm grubosci scianka (3-4 żeby miała ) i masz pancerną dętke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 1:05, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
du*a
Ja uzywalem tych grubych Michelina, z dwoma trzymakami 2x zerwalo wentyl, a w razie przebicia juz dp wyrzucenia bo za gruba na klejenie
Ja uzywwalem od mzetki czy innego wynalazku I za jednego Michelina mialem 10 tych normalnych i w razie co to 20 minut i ogieeenn dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Wto 9:55, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
mentor napisał: | Witam, chciałem zapytać czy wahacz z 2007 roku bedzie pasował do silnika rfs i ramy z 2005r?
Dzięki za odpowiedź. |
Zależy od jakiego modelu ten wahacz... Od EXC na RFSie podejdzie bez problemu, od SX-F 250, 450, 505 oraz EXC-F 250 już nie podejdzie (wahacz jest ciut szerszy w miejscach mocowania do silnika - trzeba wybrać trochę materiału), Proponuję poczytać trochę w topicu wója: Hybryda sx-f/exc-r z silnikiem RFS. Opisuje tam co i jak trzeba przerobić. Jeśli masz wahacz z modeli EXC-R 450, 530 od 2008 to podejdzie bez problemu. Co do dwusuwów to nie wiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 11:44, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
lionix - ja mam 1 trzymak i jeszcze nigdy dętki nie przekręciło. moze słaby trzymal albo opony dziwne że ise dociskać nie chcą. kiedys miałem moto bez trzymaka to non stop zrywało wentyle. a teraz smigam na ponizej 1 bara i nic nie zrywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 17:11, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Bardzo mozliwe ze trzymak kupa, ale ja po mojej przygodzie gdzie w niedziele kumple jechali na wyprawe a ja przez 3h nie moglem skleic detki bo byla za.gruba a nie mialem drugiej zrazilem sie do grubych. Te normalne spoko kleilem zestawem do rowerow i bylo oki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarul7
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: west coast
|
Wysłany: Czw 11:43, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Hej ktoś mi powie może do czego są te trzy dziury na śruby na prawo od miejsca na filtr powietrza w airboxie, jedna niżej i dwie równolegle wyżej na błotniku
Cos tam powinno być bo ja mam tylko miejsca na śruby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 12:39, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Mówisz chyba o mocowaniu akumulatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarul7
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: west coast
|
Wysłany: Czw 12:54, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A no to spoko pewnie tak XD już kminiłem czy tam czegoś nie brakuje:p
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarul7
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: west coast
|
Wysłany: Czw 21:49, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A jeszcze 1 pytanko czy moge jakos skleić karter? Mam pęknięty gwint spustu oleju i przepuszcza trochę. Czy próbować coś z tym rzeźbić klejem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:22, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
pekniety ? mocno ? pokaz fotke. gwint jest cały ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarul7
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: west coast
|
Wysłany: Czw 22:34, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
No niestety pęknięcie jest w dwóch miejscach i aż do gwintu bo się nie dokręca dobrze i raczej na długość gwintu. Foty nie zrobiłem niestety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|