|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 7:14, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
no to zrób bo mogą byc rózne uszkodzenia. a ciezko w ciemno cos doradzac. jak sie nie da dokręcic, bo miejsce sie " rozchodzi' to ja bym oddał do pospawania, a potem zastosował wkładke recoil/helicoil ogólnie taka spręzynke, i sie bedzie git trzymało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarul7
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: west coast
|
Wysłany: Pią 10:16, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Teraz foty nie zrobię bo wczoraj zrobiłem tak,że wyczyściłem to miejsce i dałem silikon-trochę na końcówce gwintu trochę pod podkładkę i tak wkręciłem. Narazie nie kapie ale jeszcze nie jeździłem.
Jak znajdę jakiegoś spawacza to najwyżej odkręcę i pospawam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
norb380
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:35, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie jeżeli ktoś z was będzie tak dobry i wrzuci mi schemat tylnego amortyzatora PDS do sx 2001.
Szukałem nie mogę znaleźć :\ Rozleciały mi się podkładki w drobny mak HELP!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 18:37, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
norb380 napisał: | Panowie jeżeli ktoś z was będzie tak dobry i wrzuci mi schemat tylnego amortyzatora PDS do sx 2001.
Szukałem nie mogę znaleźć :\ Rozleciały mi się podkładki w drobny mak HELP!! |
ktm-parts.com
są tam rysunki złożeniowe do wszystkich ktm-ów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
norb380
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:41, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | norb380 napisał: | Panowie jeżeli ktoś z was będzie tak dobry i wrzuci mi schemat tylnego amortyzatora PDS do sx 2001.
Szukałem nie mogę znaleźć :\ Rozleciały mi się podkładki w drobny mak HELP!! |
ktm-parts.com
są tam rysunki złożeniowe do wszystkich ktm-ów |
[link widoczny dla zalogowanych]
Znalazłem jedynie taki schemat a mi potrzeba dokładnie całe wnętrze amorka możesz coś zaradzic na to??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 16:16, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Mam pytanko. Jak jadę po szutrowej drodze, gdzie występują oczywiście jakieś dziury, to przy prędkości >90km/h muszę strasznie ciasno trzymać kierownicę, bo inaczej łapię shimmy. Czy to kwestia regulacji przedniego zawieszenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 16:22, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: | Mam pytanko. Jak jadę po szutrowej drodze, gdzie występują oczywiście jakieś dziury, to przy prędkości >90km/h muszę strasznie ciasno trzymać kierownicę, bo inaczej łapię shimmy. Czy to kwestia regulacji przedniego zawieszenia? |
tak, regulacja twardości + ewentualnie wysunięcie lag żeby zwiększyć długość moto = lepsza stabilizacja przy większych prędkościach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 16:31, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Wysunąć to rozumiem, bo mam je teraz wpuszczone z 0,7cm w półki, ale co do regulacji twardości - jak mam to dokładnie zrobić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 16:42, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
spójrz w manual jakie masz ustawiane "standard" , ustaw je i od tych ustawień zaczynaj kręcić , albo na bardziej miękkie albo w druga stronę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 16:59, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Mówimy oczywiście o tej śrubce na górnej stronie lagi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 17:19, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: | Mówimy oczywiście o tej śrubce na górnej stronie lagi? |
regulację masz na górze i dole
jak model i rocznik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 18:02, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
exc 125 2007r., lagi WP 48
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:29, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
masz u góry i na dole u góry dobicie a na dole odbicie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:04, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | masz u góry i na dole u góry dobicie a na dole odbicie | kompresja jest na dole a u góry masz powrót(rebound)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 21:18, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Niestety w temacie regulacji zawieszenia jestem jeszcze zielony. Jakieś porady może, aby zniwelować shimmy? Bo jak chwilę obecną to nie za bardzo wiem, czy mam bawić się compression czy rebound.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|