|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 19:51, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
KubaKuba napisał: | pekła mi szprycha w tylnym kole, mam zapasowe więc mogę sam w zasadzie wymienić, coś może się stać jak ją za mocno dociągnę? |
Pewnie, że może, ale żeby szprychę tak przeciągnąć to musiałbyś się bardzo postarać Dokręcaj z czuciem i sprawdzaj dźwięk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 10:27, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Do ilu ton musi być prasa aby wycisnąć sworzeń korbowodu z wału?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Śro 11:16, 09 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cinQ
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 10:50, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Kiedyś facet w serwisie jak miałem YZ 250 to powiedział że prasa musi mieć koło 80-100ton nacisku, nie wiem czy to prawda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:50, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
jest sens wymiany gaźnika w exc 525 z fcr 39 na fcr 41? Przerabial ktoś ten temat? Czy to coś da?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:43, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
25t ledwo daje rade, zalezy od wału ale wazniejsza jest nie tyle siła nacisku co sztywnosc całej pracy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 9:00, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
michał - do 525 mało która przeróbka ma sens, bo czy i tak wykorzystujesz całą moc ? a tylko moze byc większy problem z wystrojeniem moze sie dławic itp itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 10:21, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
michalpl napisał: | jest sens wymiany gaźnika w exc 525 z fcr 39 na fcr 41? Przerabial ktoś ten temat? Czy to coś da? |
W najlepszym wypadku będziesz miał lepszą górę i słabszy dół. Jeżeli masz gaźnik w db stanie, to wg mnie nie ma najmniejszego sensu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 10:30, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
żółf napisał: | michalpl napisał: | jest sens wymiany gaźnika w exc 525 z fcr 39 na fcr 41? Przerabial ktoś ten temat? Czy to coś da? |
W najlepszym wypadku będziesz miał lepszą górę i słabszy dół. Jeżeli masz gaźnik w db stanie, to wg mnie nie ma najmniejszego sensu |
Dokładnie, spadnie dół, urośnie góra.
Ustawienia gaźnika możesz skopiować z 525 sx który ma fabrycznie 41
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pią 14:49, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Co te łańcuchy są warte bo cena chyba dość niska?
który będzie lepszy do SX 450?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 15:28, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
cena raczej średnia, niska jak za łancuch o tej wytrzymałosci na rozciąganie, ale w terenie szybko bedzie leciał
niewiele drożej bo z 20-30 zł drożej da sie wyrwać DID VX2, Xringowy duuuuzo więcej wytrzyma niz NZ czyli bez zadnego uszczelnienia.
na italyracing obczaj tam kupowałem i cena ciekawa wyszła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 17:27, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Zdjąłem dzisiaj wydech w exc 125 i zajrzałem do cylindra. Gładź wygląda w miarę dobrze, ale na tłoku pojawiły się przebarwienia brązowawego koloru od strony kanału wydechowego na wysokości pierścieni i trochę pod nimi. Jak ostatnio zaglądałem ~10-15mth temu tego nie było. Myślę, że akurat teraz wolnego trochę będzie, to wezmę się za wymianę. Co myślicie o tym? Dlaczego mógł dostać takich przebarwień?
Dodam, że moc wciąż ma i odpala zawsze od strzała.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Sob 17:28, 12 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 17:36, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Kończą Ci się pierścienie i robią się przedmuchy. Pomalutku zbierań na tłok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 17:42, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięki wielkie za szybką odpowiedź Gdzie mogę dostać uszczelkę pod cylinder?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 18:02, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nie wiem gdzie dostaniesz, ale w sklepach mają tyle, że aż sprzedają
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
olek motocykle
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez żółf dnia Sob 18:03, 12 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 16:32, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
hej czy oplaca sie kupowac na zebatki JT lub SUNSTAR do exc 450 2003 chodzi o tyl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|