|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 16:56, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nixdo napisał: | hej czy oplaca sie kupowac na zebatki JT lub SUNSTAR do exc 450 2003 chodzi o tyl |
JT omijaj szerokim łukiem, z sunstarem mam dobre doświadczenia na szosie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 23:43, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
a z ciekawosci jaka cena ? ja polecam standardowo supersprox - kupujesz raz i masz zapewne jak kilka JT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 14:34, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
w sumie to ten zestaw bo mam do niego blisko
[link widoczny dla zalogowanych]
ale sobie odpuszcze super proxa mam teraz z tylu to lancuch sie posypal
sam lancuch did vx2 ok 260 zl
to te zebatki sa warte 100 to napewno szjas
a wdrugim sklepie we wro za temn zestw
łańcuch: DID 520VX2 PROFESSIONAL (X-ring wzmocniony) 118 ogniw + spinka
zębatka tył: SUPERSPROX STEALTH RST-990:50-GLD 50 zębów
zębatka przód: SUPERSPROX CST-1901:13 13 zębów
chca 520 zl moze 20 spuszcza jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Pon 14:49, 14 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystianpee
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 17:11, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Witam , czy moze mi ktos napisac jak wymienic srube REB w amortyzatorze tył ?
Chodzi mi o to czy wystarczy wykrecic ja i wyjdzie czy trzeba rozbierac amor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 17:49, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
nixdo - poszukaj na italyracing.pl taniej chyba łancuchy mieli. do tego moto na napędzie bym nie oszczędzał bo on i tak szybko leci, a szajs rozpada sie momentalnie.
krystian - popatrz na schematach. jak to jest zbudowane z tego co pamiętam to trzeba chyba cały zawias rozbierać ( spuszczac olej itp) ale moge sie mylic, bo moze ten bolec którym steruje sruba przejdzie. bo rozumiem że ona pekła ? od spodu amorka zobacz jeszcze jak to wygląda. bo tam jest taka gumeczka mała, ją wydłubiesz i bedziesz widział te stożki oryginalnej sruby, jakby ci pekła to powinienes tamtędy widziec urwaną częsc, a wgłąb amorka idzie taka iglica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystianpee
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 18:19, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | nixdo - poszukaj na italyracing.pl taniej chyba łancuchy mieli. do tego moto na napędzie bym nie oszczędzał bo on i tak szybko leci, a szajs rozpada sie momentalnie.
krystian - popatrz na schematach. jak to jest zbudowane z tego co pamiętam to trzeba chyba cały zawias rozbierać ( spuszczac olej itp) ale moge sie mylic, bo moze ten bolec którym steruje sruba przejdzie. bo rozumiem że ona pekła ? od spodu amorka zobacz jeszcze jak to wygląda. bo tam jest taka gumeczka mała, ją wydłubiesz i bedziesz widział te stożki oryginalnej sruby, jakby ci pekła to powinienes tamtędy widziec urwaną częsc, a wgłąb amorka idzie taka iglica |
śruba jest zapieczona zardzewiała .. przez ta gumkę widac rdze a gdy wykreciłem ta kontre aluminiowa tam tez rdza . problem w tym ze nie urwalem sruby tylko gore regulacji tak ze nie da sie srubokretem krecic. Ta sruba ze schematu sklada sie ze sprezynki i kulki plus ta sruba wiec chyba trzeba rozbierac amor i dopiero ja odkrece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Wto 6:39, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
jak macie ustawioną śrubę mieszanki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:53, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
kubakuba - pytanie nie na miejscu, bo kazdy ma inaczej ustawiony sprzęt i sie tym w ogóle nie sugeruj...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Wto 15:12, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
no dobra, więc może zapytam od czego zależy ustawienie mieszanki tzn jak najoptymalniej ją ustawić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 15:33, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
tak żeby w spalinach nie było tlenu ale też żeby nie brakowało nigdy - to jest optymalne ustawienie...
skład mieszanki w tych gaźnikach ustawia sie nie łatwo bo ma wpływ sporo, na wolnych obrotach ustawiasz sobie dyszą wolnych obrotów, i srubką od składu mieszanki, potem masz dysze główną, i mozesz zmieniac jej rozmiar, masz też iglice która też mozna regulowac jej wysokosc, jak i wielkosc/kąty itp. wiec juz masz 5 regulacji, masz jeszcze dotrysk paliwa tutaj mozesz długosc dotrysku ustawiac i ilosc paliwa. TPSem teoretycznie też się pobawić mozna. wiec ustawienie to nie tak o, jedna srubka i gotowe. tylko że fabrycznie sprzet jest przystosowany, kupujac europejską wersje raczej nikt sie nie bawi w rejetting i te sprawy, no chyba że zastosował poważniejszy tuning silnika..
w ksiązce serwisowej masz podstawowe ustawienia i rozmiary dysz, zastosuj te dane i sprzet powinien pracowac jak trzeba, ale jak są problemy z odpalaniem, czy jakis dziwny kolor swiecy to warto czyms się pobawic żeby nie zalewac silnika ani przypadkiem go nie przegrzać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Wto 15:42, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
dzieki za konkretną odpowiedz!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:41, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
czy ktm 525 sx i exc maja ta sama korbe tlok i cylinder?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:05, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Śro 21:08, 16 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ślizga mi się sprzęgło, ale tylko w jednym konkretnym przypadku...
Tylko na 1 biegu i przy dużych obrotach, zwłaszcza na pół sprzęgle,
gdy ruszam z 1 i delikatnie je puszczam na niskich obrotach jest ok, ale gdy trzeba agresywnie ruszyć i manewrować sprzęgłem ślizga się...
Co może być tego przyczyną, dodam ze mam SX 450 2005rok i jeżdzę na Motulu 300v 15W50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 22:36, 16 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
a jak jedziesz no po asfaklcie np na 3 biegu pyrkasz i odkręcisz gaz do konca to sie nic nie uślizgnie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|