Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 16:56, 13 Kwi 2014    Temat postu:

Nixdo napisał:
hej czy oplaca sie kupowac na zebatki JT lub SUNSTAR do exc 450 2003 chodzi o tyl


JT omijaj szerokim łukiem, z sunstarem mam dobre doświadczenia na szosie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 23:43, 13 Kwi 2014    Temat postu:

a z ciekawosci jaka cena ? ja polecam standardowo supersprox - kupujesz raz i masz zapewne jak kilka JT

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 14:34, 14 Kwi 2014    Temat postu:

w sumie to ten zestaw bo mam do niego blisko

[link widoczny dla zalogowanych]

ale sobie odpuszcze super proxa mam teraz z tylu to lancuch sie posypal

sam lancuch did vx2 ok 260 zl
to te zebatki sa warte 100 to napewno szjas

a wdrugim sklepie we wro za temn zestw

łańcuch: DID 520VX2 PROFESSIONAL (X-ring wzmocniony) 118 ogniw + spinka

zębatka tył: SUPERSPROX STEALTH RST-990:50-GLD 50 zębów

zębatka przód: SUPERSPROX CST-1901:13 13 zębów

chca 520 zl moze 20 spuszcza jeszcze


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Pon 14:49, 14 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystianpee




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 17:11, 14 Kwi 2014    Temat postu:

Witam , czy moze mi ktos napisac jak wymienic srube REB w amortyzatorze tył ?
Chodzi mi o to czy wystarczy wykrecic ja i wyjdzie czy trzeba rozbierac amor


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 17:49, 14 Kwi 2014    Temat postu:

nixdo - poszukaj na italyracing.pl taniej chyba łancuchy mieli. do tego moto na napędzie bym nie oszczędzał bo on i tak szybko leci, a szajs rozpada sie momentalnie.



krystian - popatrz na schematach. jak to jest zbudowane z tego co pamiętam to trzeba chyba cały zawias rozbierać ( spuszczac olej itp) ale moge sie mylic, bo moze ten bolec którym steruje sruba przejdzie. bo rozumiem że ona pekła ? od spodu amorka zobacz jeszcze jak to wygląda. bo tam jest taka gumeczka mała, ją wydłubiesz i bedziesz widział te stożki oryginalnej sruby, jakby ci pekła to powinienes tamtędy widziec urwaną częsc, a wgłąb amorka idzie taka iglica


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystianpee




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 18:19, 14 Kwi 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
nixdo - poszukaj na italyracing.pl taniej chyba łancuchy mieli. do tego moto na napędzie bym nie oszczędzał bo on i tak szybko leci, a szajs rozpada sie momentalnie.



krystian - popatrz na schematach. jak to jest zbudowane z tego co pamiętam to trzeba chyba cały zawias rozbierać ( spuszczac olej itp) ale moge sie mylic, bo moze ten bolec którym steruje sruba przejdzie. bo rozumiem że ona pekła ? od spodu amorka zobacz jeszcze jak to wygląda. bo tam jest taka gumeczka mała, ją wydłubiesz i bedziesz widział te stożki oryginalnej sruby, jakby ci pekła to powinienes tamtędy widziec urwaną częsc, a wgłąb amorka idzie taka iglica


śruba jest zapieczona zardzewiała .. przez ta gumkę widac rdze a gdy wykreciłem ta kontre aluminiowa tam tez rdza . problem w tym ze nie urwalem sruby tylko gore regulacji tak ze nie da sie srubokretem krecic. Ta sruba ze schematu sklada sie ze sprezynki i kulki plus ta sruba wiec chyba trzeba rozbierac amor i dopiero ja odkrece


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Wto 6:39, 15 Kwi 2014    Temat postu:

jak macie ustawioną śrubę mieszanki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 9:53, 15 Kwi 2014    Temat postu:

kubakuba - pytanie nie na miejscu, bo kazdy ma inaczej ustawiony sprzęt Razz i sie tym w ogóle nie sugeruj...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Wto 15:12, 15 Kwi 2014    Temat postu:

no dobra, więc może zapytam od czego zależy ustawienie mieszanki tzn jak najoptymalniej ją ustawić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:33, 15 Kwi 2014    Temat postu:

tak żeby w spalinach nie było tlenu Very Happy ale też żeby nie brakowało nigdy - to jest optymalne ustawienie...

skład mieszanki w tych gaźnikach ustawia sie nie łatwo bo ma wpływ sporo, na wolnych obrotach ustawiasz sobie dyszą wolnych obrotów, i srubką od składu mieszanki, potem masz dysze główną, i mozesz zmieniac jej rozmiar, masz też iglice która też mozna regulowac jej wysokosc, jak i wielkosc/kąty itp. wiec juz masz 5 regulacji, masz jeszcze dotrysk paliwa tutaj mozesz długosc dotrysku ustawiac i ilosc paliwa. TPSem teoretycznie też się pobawić mozna. wiec ustawienie to nie tak o, jedna srubka i gotowe. tylko że fabrycznie sprzet jest przystosowany, kupujac europejską wersje raczej nikt sie nie bawi w rejetting i te sprawy, no chyba że zastosował poważniejszy tuning silnika..

w ksiązce serwisowej masz podstawowe ustawienia i rozmiary dysz, zastosuj te dane i sprzet powinien pracowac jak trzeba, ale jak są problemy z odpalaniem, czy jakis dziwny kolor swiecy to warto czyms się pobawic żeby nie zalewac silnika ani przypadkiem go nie przegrzać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Wto 15:42, 15 Kwi 2014    Temat postu:

dzieki za konkretną odpowiedz!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalpl




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:41, 15 Kwi 2014    Temat postu:

czy ktm 525 sx i exc maja ta sama korbe tlok i cylinder?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:05, 15 Kwi 2014    Temat postu:

nie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Śro 21:08, 16 Kwi 2014    Temat postu:

Ślizga mi się sprzęgło, ale tylko w jednym konkretnym przypadku...

Tylko na 1 biegu i przy dużych obrotach, zwłaszcza na pół sprzęgle,
gdy ruszam z 1 i delikatnie je puszczam na niskich obrotach jest ok, ale gdy trzeba agresywnie ruszyć i manewrować sprzęgłem ślizga się...

Co może być tego przyczyną, dodam ze mam SX 450 2005rok i jeżdzę na Motulu 300v 15W50


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 22:36, 16 Kwi 2014    Temat postu:

a jak jedziesz no po asfaklcie np na 3 biegu pyrkasz i odkręcisz gaz do konca to sie nic nie uślizgnie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 118 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin