Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 22:42, 23 Kwi 2014    Temat postu:

oryginał chyba podobnie kosztuje wiec nie wiem czy jest sens sie bawic ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moquai




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rędziny

PostWysłany: Sob 23:51, 26 Kwi 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
mi ostatnio nie chciał odpalać ze ssaniem, bez ssania odpalał cięzko, troszke zubożyłem mieszankę (1/4 obrotu) - pali idealnie


Chce ustawić u siebie, serwisówka podaje 1.5 obrotu. Tą śrubkę trzeba wkręcić wg wskazówek zegara na max i potem odkręcać o wymaganą wartość? Pierwszy raz się będę tym bawił i wolałbym czegoś nie spieprzyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:13, 27 Kwi 2014    Temat postu:

wkręcasz na maksa(oczywiście do lekkiego oporu) i później wykręcasz ile trzeba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
riderEXC
Gość






PostWysłany: Nie 16:36, 27 Kwi 2014    Temat postu:

Czemu w 2000roku zamieniono panewkę na koszu sprzęgłowym na 2łożyska igiełkowe?
Panewka w czymś gorsza?
Pytam się bo mam kosz sprzęgłowy z 2000r z panewką w gartach i myslę czy go nie zamninić zamiast tego z łożyskami (wymiarowo, kształtowo etc jest ten sam tylko w 2000r jest panewka a powyżej 2łożyska igiełkowe)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 18:33, 27 Kwi 2014    Temat postu:

później te dwa igiełkowe zmieniono na jedno, jak masz z dobrą panewką to bym zostawił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
riderEXC
Gość






PostWysłany: Nie 20:03, 27 Kwi 2014    Temat postu:

Hmm obecnie w 02r mam właśnie 2igiełkowe, może na jedno dużo później zminili, ale właśnie w gratach w garażu mam kosz z panewką i myślę czy go nie zamontować i nie jest lepsza ona niż łożyska, chodź drugiej strony jak by była lepsza nie zamienili by jej na łożyska?
Dodam że ktm 520
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:43, 27 Kwi 2014    Temat postu:

miałem 520 SX z 2001, miałem panewkę, póżniej zmieniłem na igiełkowe, a kosz klekotał tak samo czy to czy to Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 21:39, 27 Kwi 2014    Temat postu:

Dodam może i zagadkę. Ja mam sx 250 04 znajomy ma sx 250 03(inny silnik) u mnie klekocze sprzęgło ale znośnie a wręcz słabo. Łożysko mam nowe. Znajomy ma całe sprzęgło w lepszym stanie(mniejsze luzy tarcz) za to łożysko jest stare i jego sprzęgło klekocze mocniej. W zdrowym sprzęgle nowe łożysko nie da wiele ale jeśli jest wyjechanę to coś tam wyciszy lecz klepać zawsze bd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 15:50, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Cieknie mi laga w exc 520, 2002r.
Prucz uszczlniaczy nie wiem czy czasem nie będzie trzeba wyminić panewek. Zawias to wp 43. Gdzie takie panewki dostanę, bo na alledrogo widze zesatwy naprawcze np do sx520 02r, ale tam już szło wp 48, i do wp43 nigdzie niczego nie widze
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 16:23, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Jakie są konsekwencje jazdy ze zużytymi panewkami w lagach?
Chodzi o to że gdy laga cieknie i by się ją rozebrało, okazało by się że panewki mają kiepski stan ale z braku kasy wymieniło się tylko olej i uszczelniacz olejowy, latało dalej to coś by sie stało?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 16:46, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Anonymous napisał:
Jakie są konsekwencje jazdy ze zużytymi panewkami w lagach?
Chodzi o to że gdy laga cieknie i by się ją rozebrało, okazało by się że panewki mają kiepski stan ale z braku kasy wymieniło się tylko olej i uszczelniacz olejowy, latało dalej to coś by sie stało?


możesz zjechać gładź na goleniach i później będzie lało nawet na nowych uszczelniaczach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcgyver
Gość






PostWysłany: Pon 21:17, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Panowie wpadłem na pomysł, a mianowice czasem bywa że ma się załozone piękne nowe kostki, a trzeba zrobić dłuższą ttrasę po asfalcie a kostki wtedy idą jak głupie i szkoda ich. Wymyśliłem że jak by to było jak by na nie naciągnąć dętkę Very Happy. By sie nie przesuwała można by było pomiedzy kostkami łapać trytkami i wtedy by się dętka ścierała a nie kostki, czy to nie zda egzaminu?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris500




Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazury

PostWysłany: Pon 21:30, 28 Kwi 2014    Temat postu:

mcgyver brakuje tylko WD 40 i izolacji ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:50, 29 Kwi 2014    Temat postu:

jak jedziesz dalej to nie jedź asfaltem tylko zjedź sobie na pobocze i nim cisnij ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 10:03, 29 Kwi 2014    Temat postu:

Panowie,

Wydech (konkretnie część kolektora tuż przed samą końcówką) przytapia mi prawego buta. Czy taki bandaż coś pomoże? [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 121 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin