|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 10:12, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Bandaż pomoże ale jakoś nie jestem fanem stosowania go w motocyklach cross/enduro.
Poszukaj czegoś takiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 10:13, 29 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 10:24, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki, ale taka osłona chyba nie zda tutaj egzaminu. Konkretnie chodzi o osłonięcie tej części:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fat dnia Wto 10:25, 29 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 11:04, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Jak nie masz dwóch lewych to zrób sobie coś takiego z blachy alu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 11:05, 29 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 11:15, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
O, i to jest fajny pomysł. Wprawdzie ja mam 4 lewe, ale za to mam też mistrza od rzeźbienia i dorabiania różnych cudeniek, więc może da radę. Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Wto 15:09, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
to normalne ze jak jade sobie powolutku 2, 3 bieg i wcisne delikatnie sprzeglo to ladniej ciszej chodzi ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Wto 17:00, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie mam do wymiany dolne łożysko PDSa, ma ktoś może symbol albo namiar gdzie mogę to znależć bo w katalogu z czesciami są tylko uszczelniacze, a w 24MX mają po 150zl, mam SX 450 z 2005roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 18:25, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
KubaKuba napisał: | Panowie mam do wymiany dolne łożysko PDSa, ma ktoś może symbol albo namiar gdzie mogę to znależć bo w katalogu z czesciami są tylko uszczelniacze, a w 24MX mają po 150zl, mam SX 450 z 2005roku |
Hej
PGE16X pasuje do wszystkich od 98 do 2014
następnym razem użyj forumowej szukajki:
tu jest temat o pds
http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/oznaczenia-lozyska-pds,8410.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:05, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Zna ktoś sprawdzoną firme ktora zrobi mi portimg glowicy ktm 525?
Dzisiaj jechalem ktm 450 z seryjnym wydechem ktora byla po portingu i z gaznikiem fcr 41 i powiem ze moj 525 nie ma przy tej 450 najmniejszych szans.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:18, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A to była 450 exc czy sx?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:26, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
To byl smr ja ja mam 525 exc przerobione na sm i on mnie wciagal nosem nawet w dolnym zakresie obrotow. W zeszlym sezonie byl wolniejszy od mojego w tym ma zrobiony porting wsadzonego fcr 41 a wczesniej mial 39 i teraz jezdzi jak rakieta szczegolnie w dolnym zakresie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:20, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
To się nie dziw, że Ciebie wciągnął. SMR to to samo co SX tylko na małych kołach.
Tytanowe zawory, inny moduł, inny tłok, korba, lżejsze koło zamachowe, wałek rozrządu.
Ogólnie to smr ma fabrycznie FCR 41, więc po co zmieniał?
Porting mógł mu dodać z 1-2KM więc to nie to powoduje że zapierdala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:44, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Byl wolniejszy od mojego w zeszlym roku. Teraz wymienil tlok o wiekszej kompresji gaznik chociaz tez widze ze fabrycznie powinien miec 41 i zrobili porting glowicy i motor dostal skrzydel
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kateem
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 4:52, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ustawiąc zawory zapomniałem zapiąć biegu przy ustawianiu zaworów w odpowiednim położeniu, i ustawione są na luzie (N), zostawić tak czy wyregulować od nowa na 5 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 5:49, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli ustawiłeś GMP to to na jakim jest biegu jest zupełnie obojętne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 7:34, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
bieg sie wrzuca żeby mozna było kręcic kołem dla łatwiejszego ustawianiu gmp ;P ale równie dobrze mozna kręcic np sruba zebatki przedniej. jak ustawiłeś to jak kolega wyzej bieg obojętne bo nie ma zadnego znaczenia dla rozrządu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|