Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
surfer




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/NadoliceM

PostWysłany: Sob 13:27, 03 Maj 2014    Temat postu:

Pany szybkie pytanie Smile
Jest możliwość dodania 6 biegu w KTM 380?? 2T


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 20:18, 03 Maj 2014    Temat postu:

Dodać się nie da jeżeli już to wymienić całą skrzynie na wersje 6cio biegową a nie wiem czy taka jest czy nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 7:00, 04 Maj 2014    Temat postu:

Kartery itd. są takie same.
Więc 6 biegów da się zamontować ale trzeba by sprawdzić czy można dołożyć czy trzeba zmieniać całą skrzynię.
Jak co to nie wiem czy by swojej nie sprzedałSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 8:31, 04 Maj 2014    Temat postu:

Nie ma jak "dołożyć" Bo mniemam że chciałbyś dokupić tryb ew dwa i jest 6ty bieg. Synchronizator skrzyni biegów jest skonstruowany na 5biegów i obstawiam że bez zmiany go i wielu innych czesci się nie da. Najwygodniej kupić całą skrzynie 6cio biegową.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pon 10:56, 05 Maj 2014    Temat postu:

żeby wymienić dolne łozysko PDSa to muszę wywalić cały wahacz czy da rade bez demontowania go wymienić to łożysko?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 11:42, 05 Maj 2014    Temat postu:

naj lepiej caly zdjac bedzie dobre dojscie i przy okazji nasmarujesz lozyska w wachaczu i sprawdzisz stan tulejek duzo roboty nie ma Smile uwazaj puzniej przy wbijaniu nowych uszczelniaczy lubia sie giac

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Pon 11:44, 05 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trek




Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:11, 05 Maj 2014    Temat postu:

Pany jest to olej i i skad to sie bierze ? <a>10312529_710355509010592_3746129460470600596_n.jpg</a>
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 23:46, 05 Maj 2014    Temat postu:

Od strony silnika czyli wałka rozrządu w tym przypadku Smile padł uszczelniacz prawdo podobnie w najgorszym wypadku wyrobiony czop wałka Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 23:48, 05 Maj 2014    Temat postu:

Trek napisał:
Pany jest to olej i i skad to sie bierze ? <a>10312529_710355509010592_3746129460470600596_n.jpg</a>
[link widoczny dla zalogowanych]


Płyn chłodniczy wydostaje się przez odmę. Poszukaj na forum w świeżych tematach ktoś już o to pytał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 6:48, 06 Maj 2014    Temat postu:

Trek napisał:
Pany jest to olej i i skad to sie bierze ? <a>10312529_710355509010592_3746129460470600596_n.jpg</a>
[link widoczny dla zalogowanych]


na wałku sa dwa simeringi - jeden od strony głowicy (olej) drugi od strony pompy wody (płyn) i w zależności co wylatuje - to ten simering padł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moturzysta90




Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:48, 06 Maj 2014    Temat postu:

witam, szybkie pytanie. Jak zalożyc puerscienie....
Kupiłem tłok wossner do swojego kata , poprzedni mialem elko i znaki byly na wszystkich pierscieniach, do tego byly zupelnie inne.
elko mial na kompresyjnym wybita "kropke" i nia byl skierowany ku gorze natomiast olejowy mial wybite "E" i równiez do góry
zamiennik wossner na kompresyjnym ma wybite "N"
a olejowy nie ma zadnych znakow .
Panowie jak to zalozyć ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:13, 06 Maj 2014    Temat postu:

kompresyjny znakiem N do góry, olejowe bez różnicy(w kolejności pierścień-sprężynka-pierścień). Rozmieszczenie zamków poszukaj na necie są schematy jak ustawić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Wto 22:51, 06 Maj 2014    Temat postu:

Witam
Rozmieszczenie zamków 120stopni a pierścienie jeśli mają jakikolwiek znak to zakładamy ku górze jeśli znaków brak to tak jak kolega wyżej napisał Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:45, 07 Maj 2014    Temat postu:

cześćSmile czy przez zużyte ślizgi motor może tak cykać (szeleścić, nie wiem jak to nazwać) im wyższe obroty tym bardziej, moto po remoncie wszystkie łożyska w silniku wymieniane, łańcuszek, nawet napinacz wymieniłem bo wydawało mi się że to przez niego ale dalej bez zmian, zawory ustawione właśnie na 1/6 obrotu czyli to nie to… wkurza mnie to trochę mimo to że na YT są takie egzemplarze które głośniej chodzą, ale są i ciuchutkie, wiem że mogłoby to byc problemem przy sprzedarzy moto, dlatego chciałbym to wyeliminować Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trek




Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:25, 07 Maj 2014    Temat postu:

Pany jest to olej i i skad to sie bierze ? <a>10312529_710355509010592_3746129460470600596_n.jpg</a>
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobra wiem teraz ze to ten simering Very Happy A teraz pytanie czy duzo z tym roboty co trzeba zrobic ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 123 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin