|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Sob 13:27, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Pany szybkie pytanie
Jest możliwość dodania 6 biegu w KTM 380?? 2T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 20:18, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Dodać się nie da jeżeli już to wymienić całą skrzynie na wersje 6cio biegową a nie wiem czy taka jest czy nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 7:00, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Kartery itd. są takie same.
Więc 6 biegów da się zamontować ale trzeba by sprawdzić czy można dołożyć czy trzeba zmieniać całą skrzynię.
Jak co to nie wiem czy by swojej nie sprzedał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 8:31, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Nie ma jak "dołożyć" Bo mniemam że chciałbyś dokupić tryb ew dwa i jest 6ty bieg. Synchronizator skrzyni biegów jest skonstruowany na 5biegów i obstawiam że bez zmiany go i wielu innych czesci się nie da. Najwygodniej kupić całą skrzynie 6cio biegową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pon 10:56, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
żeby wymienić dolne łozysko PDSa to muszę wywalić cały wahacz czy da rade bez demontowania go wymienić to łożysko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 11:42, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
naj lepiej caly zdjac bedzie dobre dojscie i przy okazji nasmarujesz lozyska w wachaczu i sprawdzisz stan tulejek duzo roboty nie ma uwazaj puzniej przy wbijaniu nowych uszczelniaczy lubia sie giac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Pon 11:44, 05 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trek
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:11, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Pany jest to olej i i skad to sie bierze ? <a>10312529_710355509010592_3746129460470600596_n.jpg</a>
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 23:46, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Od strony silnika czyli wałka rozrządu w tym przypadku padł uszczelniacz prawdo podobnie w najgorszym wypadku wyrobiony czop wałka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 23:48, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Trek napisał: | Pany jest to olej i i skad to sie bierze ? <a>10312529_710355509010592_3746129460470600596_n.jpg</a>
[link widoczny dla zalogowanych] |
Płyn chłodniczy wydostaje się przez odmę. Poszukaj na forum w świeżych tematach ktoś już o to pytał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 6:48, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Trek napisał: | Pany jest to olej i i skad to sie bierze ? <a>10312529_710355509010592_3746129460470600596_n.jpg</a>
[link widoczny dla zalogowanych] |
na wałku sa dwa simeringi - jeden od strony głowicy (olej) drugi od strony pompy wody (płyn) i w zależności co wylatuje - to ten simering padł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moturzysta90
Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:48, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
witam, szybkie pytanie. Jak zalożyc puerscienie....
Kupiłem tłok wossner do swojego kata , poprzedni mialem elko i znaki byly na wszystkich pierscieniach, do tego byly zupelnie inne.
elko mial na kompresyjnym wybita "kropke" i nia byl skierowany ku gorze natomiast olejowy mial wybite "E" i równiez do góry
zamiennik wossner na kompresyjnym ma wybite "N"
a olejowy nie ma zadnych znakow .
Panowie jak to zalozyć ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:13, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
kompresyjny znakiem N do góry, olejowe bez różnicy(w kolejności pierścień-sprężynka-pierścień). Rozmieszczenie zamków poszukaj na necie są schematy jak ustawić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Wto 22:51, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Witam
Rozmieszczenie zamków 120stopni a pierścienie jeśli mają jakikolwiek znak to zakładamy ku górze jeśli znaków brak to tak jak kolega wyżej napisał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:45, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
cześć czy przez zużyte ślizgi motor może tak cykać (szeleścić, nie wiem jak to nazwać) im wyższe obroty tym bardziej, moto po remoncie wszystkie łożyska w silniku wymieniane, łańcuszek, nawet napinacz wymieniłem bo wydawało mi się że to przez niego ale dalej bez zmian, zawory ustawione właśnie na 1/6 obrotu czyli to nie to… wkurza mnie to trochę mimo to że na YT są takie egzemplarze które głośniej chodzą, ale są i ciuchutkie, wiem że mogłoby to byc problemem przy sprzedarzy moto, dlatego chciałbym to wyeliminować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trek
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:25, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Pany jest to olej i i skad to sie bierze ? <a>10312529_710355509010592_3746129460470600596_n.jpg</a>
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobra wiem teraz ze to ten simering A teraz pytanie czy duzo z tym roboty co trzeba zrobic ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|