|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:43, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Trzeba ściągnąć pokrywę zaworów. Potem wyjmujesz wałek rozrządu, demontujesz pompę wody i masz dostęp do oringów które u ciebie puszczają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Śro 19:05, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Od 2002 roku nie trzeba zdejmować pokrywy zaworów... zdejmujesz samą pokrywę pompy wody, rotor pompy wody i szczypcami do segerów wyciągasz cały element trzymający oringi i simmery. Potem wymieniasz wszystkie uszczelniacze i wciskasz spowrotem na wałek.
http://www.youtube.com/watch?v=ynsdUY5QYvw
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez robertaz dnia Śro 19:10, 07 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:26, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Owszem jest to najszybsza i najprostrza metoda ale nie dająca możliwości zbadania jak dokładnie wygląda wałek , głowica i pokrywa w miejscu uszczelnienia. Biorąc pod uwagę wiek silników RFS bardzo często nie sam uszczelniacz jest problemem a zużytę inne elementy, szczególnie jeśli ktoś lata na wodzie. Druga sprawa jeśli kupi jakieś badziewne zamienniki to będzie miał problem z wciśnięciem całego elementu na swoje miejsce, lub uszkodzi oringi przy próbie wciskania, ja osobiście tego doświadczyłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 20:03, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
major dobrze pisze, wciskanie często niszczy oring i cała robota psu w dupę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Śro 20:33, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Co racja to racja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 15:48, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Co myślicie o AllBalls'a na wał ? Cenę mają sporo niższą od innych zamienników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 16:15, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
mieszankę na zimę się wzbogaca a na lato zubaża dobrze pamiętam ?
Bo mam mieszankę zimową (na niskie temp) i nie wiem teraz czy mam ją wkręcić (zubożyć), czy wykręcić(wzbogacić)
RFS, fcr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 16:21, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Zimą na bogato
Latem na ubogo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 17:09, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Chciałbym ustawić obroty w moto, ale nie na słuch tylko wd obrotomierza, lecz nie mam go w moto .
Proste obrotomierze (tak jak licznik mth) działają na tej zasadzie że szczytują impulsy z kabla wys napięcia tzn owija się kabel obrotomierza o kabel wys napięcia dokładnie jak w przypadku icznika mth.
Pytanie takie czy dało by rade podłączyć zwykły multimetr i szczytać obroty?
Czarny kabel by się przytknęło do masy motocykla, czerwony owinięty o kabel wys napięcia, a multimetr ustawiony na pomiar częstotliwości i wtedy np wskazanie 18Hz to znaczyło by 1800 obrotów.
Dpobrze kombinuje czy nie da rady tak?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 11:59, 09 Maj 2014 Temat postu: exc |
|
|
Czy przy regulacji fcr'a mogę gaźnik na gumach przechylić ścisnąć gumy obejmamy i wtedy regulawać skład mieszanki by mieć dobry dostęp do śruby regulacyjnej.
ktm 520 2000r
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
exc
Gość
|
Wysłany: Pią 12:04, 09 Maj 2014 Temat postu: Re: exc |
|
|
Anonymous napisał: | Czy przy regulacji fcr'a mogę gaźnik na gumach przechylić ścisnąć gumy obejmamy i wtedy regulawać skład mieszanki by mieć dobry dostęp do śruby regulacyjnej.
ktm 520 2000r |
Tzn pojezdze moto by był ciepły, zgasze, zdejmę bak przekręce gaxnik i skręce opaskami by nie łapapał lewgo powietrza i odpale go wtedy i bym regulował na tak przekręconym gaźniku.
Czy nie można tak?
W pionie słaby dostęp by na odpalonym silniku grzebać i łatwo poparzyć się.
Rad by kupić specjalną śrubę do regulacji nie chce.
Chce odp na ten przypadek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ambasador
Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 12:55, 09 Maj 2014 Temat postu: Re: exc |
|
|
Anonymous napisał: | Czy przy regulacji fcr'a mogę gaźnik na gumach przechylić ścisnąć gumy obejmamy i wtedy regulawać skład mieszanki by mieć dobry dostęp do śruby regulacyjnej.
ktm 520 2000r |
Nie możesz... Pływak nie będzie poprawnie działał, paliwo będzie się przelewało itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Sob 12:12, 10 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
panowie mam pytanie jakie było montowane przednie zawieszenie w exc 520 jakiej firmy i czy były jakieś inne firmy bo u mnie w 520 jest zawieszenie scott
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:01, 10 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
o ile mi wiadomo to w 520 było 43 od WP, szczerze nie spotkałem się w motocyklach z zawieszeniem marki scott, jesteś pewny że to nie jest po prostu naklejka?
PS. ponawiam swoje pytanie :
czy przez zużyte ślizgi motor może tak cykać (szeleścić, nie wiem jak to nazwać) im wyższe obroty tym bardziej, moto po remoncie wszystkie łożyska w silniku wymieniane, łańcuszek, nawet napinacz wymieniłem bo wydawało mi się że to przez niego ale dalej bez zmian, zawory ustawione właśnie na 1/6 obrotu czyli to nie to… wkurza mnie to trochę mimo to że na YT są takie egzemplarze które głośniej chodzą, ale są i ciuchutkie, wiem że mogłoby to byc problemem przy sprzedarzy moto, dlatego chciałbym to wyeliminować pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachus0
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Sob 14:09, 10 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Które z tych handbarów z alu rdzeniem najlepsze: cycra, ktm czy acerbis pro rally
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|