Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:43, 07 Maj 2014    Temat postu:

Trzeba ściągnąć pokrywę zaworów. Potem wyjmujesz wałek rozrządu, demontujesz pompę wody i masz dostęp do oringów które u ciebie puszczają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertaz




Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk - Racibórz

PostWysłany: Śro 19:05, 07 Maj 2014    Temat postu:

Od 2002 roku nie trzeba zdejmować pokrywy zaworów... zdejmujesz samą pokrywę pompy wody, rotor pompy wody i szczypcami do segerów wyciągasz cały element trzymający oringi i simmery. Potem wymieniasz wszystkie uszczelniacze i wciskasz spowrotem na wałek.
http://www.youtube.com/watch?v=ynsdUY5QYvw


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez robertaz dnia Śro 19:10, 07 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:26, 07 Maj 2014    Temat postu:

Owszem jest to najszybsza i najprostrza metoda ale nie dająca możliwości zbadania jak dokładnie wygląda wałek , głowica i pokrywa w miejscu uszczelnienia. Biorąc pod uwagę wiek silników RFS bardzo często nie sam uszczelniacz jest problemem a zużytę inne elementy, szczególnie jeśli ktoś lata na wodzie. Druga sprawa jeśli kupi jakieś badziewne zamienniki to będzie miał problem z wciśnięciem całego elementu na swoje miejsce, lub uszkodzi oringi przy próbie wciskania, ja osobiście tego doświadczyłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 20:03, 07 Maj 2014    Temat postu:

major dobrze pisze, wciskanie często niszczy oring i cała robota psu w dupę Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertaz




Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk - Racibórz

PostWysłany: Śro 20:33, 07 Maj 2014    Temat postu:

Co racja to racja Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 15:48, 08 Maj 2014    Temat postu:

Co myślicie o AllBalls'a na wał ? Cenę mają sporo niższą od innych zamienników.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 16:15, 08 Maj 2014    Temat postu:

mieszankę na zimę się wzbogaca a na lato zubaża dobrze pamiętam Very Happy ?

Bo mam mieszankę zimową (na niskie temp) i nie wiem teraz czy mam ją wkręcić (zubożyć), czy wykręcić(wzbogacić)

RFS, fcr.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 16:21, 08 Maj 2014    Temat postu:

Zimą na bogato
Latem na ubogo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 17:09, 08 Maj 2014    Temat postu:

Chciałbym ustawić obroty w moto, ale nie na słuch tylko wd obrotomierza, lecz nie mam go w moto Very Happy.

Proste obrotomierze (tak jak licznik mth) działają na tej zasadzie że szczytują impulsy z kabla wys napięcia tzn owija się kabel obrotomierza o kabel wys napięcia dokładnie jak w przypadku icznika mth.

Pytanie takie czy dało by rade podłączyć zwykły multimetr i szczytać obroty?
Czarny kabel by się przytknęło do masy motocykla, czerwony owinięty o kabel wys napięcia, a multimetr ustawiony na pomiar częstotliwości i wtedy np wskazanie 18Hz to znaczyło by 1800 obrotów.

Dpobrze kombinuje czy nie da rady tak?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 11:59, 09 Maj 2014    Temat postu: exc

Czy przy regulacji fcr'a mogę gaźnik na gumach przechylić ścisnąć gumy obejmamy i wtedy regulawać skład mieszanki by mieć dobry dostęp do śruby regulacyjnej.

ktm 520 2000r
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
exc
Gość






PostWysłany: Pią 12:04, 09 Maj 2014    Temat postu: Re: exc

Anonymous napisał:
Czy przy regulacji fcr'a mogę gaźnik na gumach przechylić ścisnąć gumy obejmamy i wtedy regulawać skład mieszanki by mieć dobry dostęp do śruby regulacyjnej.

ktm 520 2000r


Tzn pojezdze moto by był ciepły, zgasze, zdejmę bak przekręce gaxnik i skręce opaskami by nie łapapał lewgo powietrza i odpale go wtedy i bym regulował na tak przekręconym gaźniku.

Czy nie można tak?

W pionie słaby dostęp by na odpalonym silniku grzebać i łatwo poparzyć się.

Rad by kupić specjalną śrubę do regulacji nie chce.

Chce odp na ten przypadek Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ambasador




Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 12:55, 09 Maj 2014    Temat postu: Re: exc

Anonymous napisał:
Czy przy regulacji fcr'a mogę gaźnik na gumach przechylić ścisnąć gumy obejmamy i wtedy regulawać skład mieszanki by mieć dobry dostęp do śruby regulacyjnej.

ktm 520 2000r


Nie możesz... Pływak nie będzie poprawnie działał, paliwo będzie się przelewało itd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Sob 12:12, 10 Maj 2014    Temat postu:

panowie mam pytanie jakie było montowane przednie zawieszenie w exc 520 jakiej firmy i czy były jakieś inne firmy bo u mnie w 520 jest zawieszenie scott

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:01, 10 Maj 2014    Temat postu:

o ile mi wiadomo to w 520 było 43 od WP, szczerze nie spotkałem się w motocyklach z zawieszeniem marki scott, jesteś pewny że to nie jest po prostu naklejka?

PS. ponawiam swoje pytanie :
czy przez zużyte ślizgi motor może tak cykać (szeleścić, nie wiem jak to nazwać) im wyższe obroty tym bardziej, moto po remoncie wszystkie łożyska w silniku wymieniane, łańcuszek, nawet napinacz wymieniłem bo wydawało mi się że to przez niego ale dalej bez zmian, zawory ustawione właśnie na 1/6 obrotu czyli to nie to… wkurza mnie to trochę mimo to że na YT są takie egzemplarze które głośniej chodzą, ale są i ciuchutkie, wiem że mogłoby to byc problemem przy sprzedarzy moto, dlatego chciałbym to wyeliminować Smile pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachus0




Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Sob 14:09, 10 Maj 2014    Temat postu:

Które z tych handbarów z alu rdzeniem najlepsze: cycra, ktm czy acerbis pro rally

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 124 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin