|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:25, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Skontroluj poziom paliwa w komorze pływakowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:48, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
mcgyver napisał: | KristofSX napisał: | mcgyver napisał: | Czy taka ppraca silnika jest normalna.
Mój ktm podobnie chodzi
www youtube com/watch?v=tUHDv-kr9vw |
trochę cyka, można by dać zawory na 0.1, ale generalnie jest dobrze |
Kurdę bo mam silnik po generalce. Zawory nówki, 15mth po remoncie jestem. Zawory niedawno regulowane i właśnie tak mi moto chodzi.
Mi się zdaje że normalnie chodzi ale kolega powiedział że jakoś głośno i sobie zaczałem coś wmawiać |
mcgyver, mam tak samo, mój chodzi nawet jeszcze głośniej, jak odkręcam gaz to robi się z tego taki szelest;> koledzy mówią że słychać to jak sie jedzie obok, pare postów wyżej też pytałem o głośną pracę, szukam co to może być, zawory ustawione, napinacz zmieniłem, jedyne co mi przychodzi do głowy jeszcze to ślizg łańcuszka, łańcuszek nowy a na napinaczu 2,3 ząbki. w sobote nagram filmik jak mój chodzi
PS. brzmi prawie identycznie jak ten na filmiku : klik
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez makperson dnia Nie 15:46, 11 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sav1
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:35, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | Skontroluj poziom paliwa w komorze pływakowej. |
Poziom wydaję się ok. Nie mam wskaźnika ale na zagietym do góry wężyku po odkreceniu zaworu jest poziom trochę powyżej linii krawędzi komory pływakowej. Narazie dokładniejszego pomiaru nie jestem w stanie wykonać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachus0
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Wto 11:46, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Czy przy ściąganiu ćwierćkarteru w celu wymiany uszczelki w exc 200 (125 to samo) są jakieś komplikacje z zaworem wydechowym? Trzeba zdejmować również cylinder?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 12:38, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
jachus0 napisał: | Czy przy ściąganiu ćwierćkarteru w celu wymiany uszczelki w exc 200 (125 to samo) są jakieś komplikacje z zaworem wydechowym? Trzeba zdejmować również cylinder? |
Nie ma żadnych komplikacji nie trzeba ściągać cylindra. Odkręcasz całą pokrywę, nie musisz nawet ruszać tej małej od sprzęgła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachus0
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Wto 12:46, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A jak wygląda sprawa z pompą wody? Trzeba ją zdjąć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 13:23, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Nie trzeba, płynu też nie trzeba spuszczać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachus0
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Wto 14:50, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki bardzo za konkretną odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 17:15, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Siemka ! Bylem dzisia po łożyska na wał do 525, i sprzedawca mi sie pytał czy łożysko ma byc oporem na jedną stronę czy dwie,chciał zobaczyć korbe alewysłałem do przebicia i teraz nie wiem.moze ktoś wie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:23, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Czy w 530 exc normą jest, że olej ze skrzyni podchodzi w górę wężem odpowietrzenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:53, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
co to znaczy "podchodzi w górę"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:09, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Podczas jazdy zbiera się olej w wężu odpowietrzającym skrzynię biegów. Próbowaliśmy odłączać go od trójnika łączącego odmę pokrywy zaworów i gaźnik, ale olej dalej się zbiera. Po zgaszeniu silnika powoli spływa na dół.
Co może być przyczyną ? Oleju z silnika nie ubywa nic między zmianami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:51, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
chcesz powiedzieć że olej podchodzi powoli odmą do góry ale nie jest zasysany dalej do gaźnika, ani nie wypływa z tego węża?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:27, 14 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Podczas dłuższej jazdy olej jest zaciągany do gaźnika, w przypadku odpięcia węża i puszczenia go luzem olej w dalszym ciągu z niego wylatuje. Podczas pracy silnika gdy przyłożyć bibułkę nie czuć aby dmuchało jakieś ciśnienie. Olej pojawia się w wężu niezależnie czy motocykl jedzie prosto czy na jednym kole. Silnik jest po kapitalce, ale wcześniej działo się to samo. Kolega zauważył to dopiero jak przepalił mu się ten wąż o wydech i wymienił go na przeźroczysty tej samej średnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:43, 14 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
W odmie ma prawo pojawiać się niewielka ilość oleju, pytanie teraz ile tego oleju wylatuje u ciebie. Nie przelewa ci się przypadkiem olej z części silnikowej do skrzyni? Skoro mówisz o takim wycieku to motor musi mocno kopcić???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|