Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 126, 127, 128 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:33, 14 Maj 2014    Temat postu:

Oleju z części silnikowej nie ubywa, ubywa jedynie ze skrzyni. Kiedy puściliśmy odmę z zaworkiem jednostronnym na końcu koło kierownicy (żeby nie zassał wody albo syfilisu) po jeździe cały silnik był zachlapany olejem. Wystarczy krótka jazda i w wężyku jest gdzieś z 10 cm oleju. Jak motocykl stoi w miejscu i pracuje na jałowym olej nie podchodzi. Jak odma była podłączona do gaźnika to najwięcej kopcił przy jednostajnej jeździe na stałych obrotach. (pisząc o odmie mam na myśli odmę skrzyni biegów)

Zastanawiam się czy to nie jest wina oringu na pompie ciśnieniowej oleju po stronie sprzęgła. Pompa była nowa ale w zestawie z ktm nie było oringu i jest nieoryginalny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motoandrzey dnia Śro 15:35, 14 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Czw 11:21, 15 Maj 2014    Temat postu:

Rozstaw śrub pod przedni błotnik jest we wszystkich modelach taki sam czy się mylę? Da się wrzucić bez problemu przód z nowszych sx-ów 07-11 i 12-13 do starych z RFS-em?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Czw 11:22, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 12:01, 15 Maj 2014    Temat postu:

do 2012 spoko wrzucisz, potem jak juz jest inny, z takim przetłoczeniem na górze, gdzie EXC dostało np juz najnowszą lampe bez kombinacji nie zamontujesz, bo tam są montowane od przodu do półki przykręcane a nie tylko od spodu półek. ale mozna sobie kawałek blaszki dogiąć, i ewentualnie dowiercic jakies otwory i pasuje ;D bo też takie dopasowania w necie widziałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:37, 15 Maj 2014    Temat postu:

Takie pytanie głowicy w RFS:

uszczelniacze zaworowe na zawory ssące i wydechowe maja ten sam numer. Jednak mam głowicę na stole i część prowadnicy, na którą nakłada się uszczelniacze jest inna na ssących i inna na wydechowych. Czy w tej głowicy jest jakaś rzeźba? czy tak powinno być?
patrzyłem też do katalogów z częściami i prowadnice mają inne numery ale bierze się to z różnicy w średnicach trzonków zaworów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 12:56, 15 Maj 2014    Temat postu:

uszczelniacze są takie same
trzonki zaworów mają takie same średnice
różnice w prowadnicach wynikają z ich długości


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 12:57, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:29, 15 Maj 2014    Temat postu:

mariantofana napisał:
Takie pytanie głowicy w RFS:

Jednak mam głowicę na stole i część prowadnicy, na którą nakłada się uszczelniacze jest inna na ssących i inna na wydechowych. Czy w tej głowicy jest jakaś rzeźba? czy tak powinno być?


to jest pytanie na które szukam odpowiedzi:)



__EDIT____________

Fotka prowadnic w głowicy, którą aktualnie mam w robocie. jest różnica i to widoczna. Pytanie brzmi czy tak ma być? Czy to jakaś rzeźba bo dodam, że właśnie z uszczelniaczami na tych zaworach był problem bo mocno ciekły i moto dymiło.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Czw 13:38, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:47, 15 Maj 2014    Temat postu:

Dobra znalazłem odpowiedź na własne pytanie. To rzeźba jakaś musi być bo znalazłem zdjęcia na zagranicznych forach i tam widać, że prowadnice różnią się tak jak pisałeś Hacker33 tylko długością więc to co mam w silniku (mniejsza średnica łebków prowadnicy) to rzeźba polskich fachowców. a więc będą koszta;/

z zagramanicznego forum:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Czw 13:51, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 14:51, 15 Maj 2014    Temat postu:

A po prawej stronie masz chyba pęknięcie tam gdzie wchodzi śruba od pokrywy zaworów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:57, 15 Maj 2014    Temat postu:

tak, niestety jest tam dość paskudne pęknięcie i zastanawiam się jak z niego wybrnąć. Bo ktoś próbował nieudolnie naprawiać tam gwint wlepiając na jakiś kit nagwintowaną tulejkę ze stali. Na samym dnie otworu jest jeszcze resztka ukręconej śruby;/ Jeden wielki syf. Jak ja nie lubię się w takim syfie grzebać!

Jakieś pomysły na naprawę? myślałem o spawaniu i zalaniu tego otworu aluminium a potem wiercenie i nagwintowanie. Pytanie tylko czy wyjdzie ta sztuka? bo to dość wrażliwe miejsce;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 15:25, 15 Maj 2014    Temat postu:

Pęknięcie możesz ze spokojem zaspawać a później obrobić dremelem.
Gwint otwór to nie wiem. Zaspawać cały otwór będzie chyba ciężko.
Nie wiem czy jest sens to robić. Skoro planujesz i tak wymieniać prowadnice to kupiłbym używaną głowicę.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:44, 15 Maj 2014    Temat postu:

ciekawi mnie ta niska cena. Bo przecież głowice kosztują często ponad 600zł...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 16:00, 15 Maj 2014    Temat postu:

co do gwintu - widać tam są jakies trefne bo i mi ostatnio tam się zerwał, z pomocą przyszedł zestaw helicoil/recoil ;D tylko że ja nie miałem pęknięcia. na moje oko to ja bym to zaspawał, rozwiercił i wrzucił helicoila, a tą srubke co została wydostał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:44, 15 Maj 2014    Temat postu:

Też myślę o zaspawaniu i nagwintowaniu jednak wydobycie tego co tam zostało jest niemożliwe. Ten kto nieudolnie próbował to zrobić całkowicie to uniemożliwił;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 16:46, 15 Maj 2014    Temat postu:

Bo ludzie nie używają manuala i skręcają jak ciemnota.
Głowicę skręcają różne długości śrub, jak ktoś pojebie i tam gdzie miała być np. 55mm dadzą 45mm to niestety gwint się urywa.
Druga sprawa te śruby mają śmiesznie niski moment dokręcania a nie którzy dokręcają na czuja.
U mnie w głowicy wszystkie śruby były pojebane i stąd miałem pół gwintu zerwane.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 16:47, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:36, 15 Maj 2014    Temat postu:

Wejdzie opona GoldenTyre 140/80 18" do exc 200 z 2010R?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 126, 127, 128 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 127 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin