|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:31, 15 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
co do tego kawałeczka - rozwierć to wiertłem np 2 mm i uzyj wykrętaka, jak wszystko jest rozrobione to nie powinno byc prblemu, wczesniej mozna czegos penetrującego na chwile zalać
rams - oponka powinna spokojnie wejść tylko po co ci taki balon ? zamulisz silnik i zamiast jechac na granicy trakcji, mniej jej będzie gubił nie z powodu lepszej przyczepnosci kostek tylko z powodu niedoboru mocy ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:58, 15 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Bo ludzie nie używają manuala i skręcają jak ciemnota.
Głowicę skręcają różne długości śrub, jak ktoś pojebie i tam gdzie miała być np. 55mm dadzą 45mm to niestety gwint się urywa.
Druga sprawa te śruby mają śmiesznie niski moment dokręcania a nie którzy dokręcają na czuja.
U mnie w głowicy wszystkie śruby były pojebane i stąd miałem pół gwintu zerwane. |
szlag mnie jasny trafia bo wielu idiotów dokręca tak moco jak się tylko da bo im tam cieknie/poci się a żaden z nich nie pomyśli że chodzi o to aby wszędzie było dokręcone z tym samym momentem przez co równo rozkłada się nacisk na całą powierzchnie styku. A jak jeszcze do tego farfocle od silikonu pływaja po całym silniku i zatykaja przewody olejowe to już w ogóle mnie krew zalewa. W tym silniku, który rozkrecam był dany stoper do gwintów na każdej śrubie łącznie ze śrubami od pokryw i każdą śruba we wnętrzu. Żeby to był jeszcze środek o odpowiedniej sile zerwania taki jak zaleca producent to byłoby ok ale to było jakieś gówno, przez które połamałem dwa klucze imbusowe i popieprzyłem gniazda w kilku śrubach imbusowych. Zamiast po kropolce na dwa-trzy zwoje to po całym gwincie, i jeszcze po części niegwintowanej i pod łbem tego gówna ponalewał. Szlag mnie trafia jak muszę przy takim gównie dłubać:/
henio12323 napisał: | co do tego kawałeczka - rozwierć to wiertłem np 2 mm i uzyj wykrętaka, jak wszystko jest rozrobione to nie powinno byc prblemu, wczesniej mozna czegos penetrującego na chwile zalać |
nie da się bo jest tak nieudolnie rozwiercone, że nie podejdę mały wiertłem. Zamiast centrycznie przez środek to jest rozwiercone tak, że wiertło ześliznęło się i ten kawałek śruby jest oszlifowany po skosie;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 10:26, 16 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś wie czy pokrywy sprzęgła w 2t: 5033002610015 są zamienne ze starszych i nowszych roczników? Na pewno do starszych można dać nowszą,, ale czy do nowszych dać starą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:54, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
gdzie kupie najtaniej łańcuch did vx2?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:34, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ja najtaniej jak znalazłem to na italyracing.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystianpee
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 12:16, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
podejdzie amor tylni z husaberga 2010 rok do kata 2003 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Effendi
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 16:01, 20 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Witam, mam pytanie, czy do przedniego koła w EXC może być łożysko bez luzu C3, bo wszędzie gdzie nie pojadę mają albo jedno takie łożysko albo mogą sprowadzić za 50zł sztuka Teraz mam trochę czasu i właśnie chciałem zrobić te łożyska z przodu, bo kajtek stoi już bez koła ponad tydzień, a pogoda cudowna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:17, 20 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć
Szybkie pytanie! czy mieszanka 1:50 1:60 ktm EXC 300 6days 2001r MAM TULEJE
będzie dobrze? czy robić bogatszą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:35, 20 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
za ubogo na tuleję, rób 1:40
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 17:16, 20 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ja kupilem lozyska do kol w albeco dokladnie jak trzeba za.normalna.kase
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dygasek
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:38, 20 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
witam czy iglica może wychylać się delikatnie na boki bo moto słabo chodzi na wolnych obr. i nie wiem czy to nie jest przyczyną ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 19:51, 20 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Effendi napisał: | Witam, mam pytanie, czy do przedniego koła w EXC może być łożysko bez luzu C3, bo wszędzie gdzie nie pojadę mają albo jedno takie łożysko albo mogą sprowadzić za 50zł sztuka Teraz mam trochę czasu i właśnie chciałem zrobić te łożyska z przodu, bo kajtek stoi już bez koła ponad tydzień, a pogoda cudowna. |
Jak chcesz robić niedługo drugi raz to możesz dać bez c3. Pożyje znacznie krócej po prostu, szczególnie jeżeli robisz długie szybkie przeloty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Effendi
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 20:22, 20 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli jednak brać te z C3, obawiałem się trochę o piastę, że bez tego luzu może pęknąć, to pozostaje mi zamówić jakoś przez internet łożyska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:58, 20 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
nie prawda
fabryczne łozyska własnie sa bez zadnego luzu! i te podobno wytrzymują więcej. z tego co pamiętam do przedniego koła łatwiej i taniej kupic z luzem niż bez. ale fabrycznie przód i tył idą bez luzu- zwykłe łozyska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Effendi
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 22:12, 20 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
To po co w serwisówce KTM pisze, że mają być z luzem C3, tak samo nie raz widziałem opinie, że bez tego luzu łatwo uszkodzić piastę. Właśnie łożysk z tym luzem, do przedniego koła nigdzie nie ma, jest pełno bez luzu i nie wiedziałem czy brać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|