|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:53, 22 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
za tyle wyprzedawali na mielochu z tego co pamiętam. jedyna wada to droga wysyłka na mielochu ;/
ja kupiłem w sklepie za 200 zł, wiec dla mnie i tak 120 za średnią to drożej niz 200 za bardzo dobrą.
ja mam z łancuchami VX2 i praktycznie do napędu nie zaglądam, zwykle smigamy dalej, więc po kilkunastu km smaru nie ma i reszte smigamy na sucho i wszystko daje rade. jeszcze trzeba się bawić w dopasowywanie łancucha do zebatek w sensie kontrolować co pierwsze idzie, zwykle przednai zebatka najszybciej sie zuzywa, a czesto nie wymieniana niszczy łancuch a ta tylną zębatka, ale jak sie dba o wszystko i ewentualnie wymieni prędzej łancuch nim przeciągnie zebatke, to taki supersprox wytrzyma dłuuuuuuuuuugo ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Pią 9:57, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Gdzie na cylindrze w 525 znajduje się numer części? oglądam wokół silnik i nie mogę znaleźć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 13:27, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
jaki numer częsci ? chodzi ci o katalogowy ? jak tak to taki na pewno nie jest wybity
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 14:15, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
To jest komplet osłon ramy na zębatkę i na pompę sprzęgła czy jak ?
Nr 59003093010
Bo normalnie tyle kosztuje sama sołona na pompę hamulca.
Ogólnie pompa hamulca (osłona) i zębatka mają inne numery niż ten powyżej, ale wpisując ten ukazują się zdjęcia jak by był to komplet i mam zagłostkę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 14:45, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
to osłonki na obie strony,
[link widoczny dla zalogowanych]
swoją drogą dziwnie drogie ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Pią 16:35, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | jaki numer częsci ? chodzi ci o katalogowy ? jak tak to taki na pewno nie jest wybity |
nic dziwnego że go nie znalazłem więc jak odróżnić cylindry 525 SX i EXC? bo według katalogów niby są różne, przynajmniej numery...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bangout
Gość
|
Wysłany: Pią 18:22, 23 Maj 2014 Temat postu: nie odpala |
|
|
POMOCY! Rano przyjechałem do pracy wszystko grało. Wychodzę po 8h i pyk, nie odpala. Kontrolki świecą, kręci rozrusznikiem. Z kopki próbowałem też nic. Nie mam możliwości odkręcenia świecy. Zapłon, kranik itp. wszystko sprawdzone. Nie wiem co się stało?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:36, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
jero - nie rozpoznasz cylindra nawet czy to exc 450 czy 525 bo są identyczne, SX jedynie ma chyba niższy cylinder i mozna miarką sobie zmierzyc jego wysokość
bangout - a skąd my mamy to wiedziec ? nawet nie napisałes co to za moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 22:28, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
KTM LC4 640 SM 2004
Sorry z tego wszystkiego o najważniejszym zapomniałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:49, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
troche loteria, zgadywanie jest mało miarodajne, sprawdź przynajmniej czy po wpięciu w fajke innej swiecy pusci jakas iskre, jak puszcza, to następnie trzeba by sie pobawic czy dostaje paliwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 22:55, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Motocykl został pod robotą, zobaczę czy rano odpali bo pewnie już zalany konkretnie. Jeśli się nie uda to zmiana świecy, mam nadzieję że jutro dorwę. Paliwo raczej dochodzi, bo z kranika leci ciurkiem. Jak motocykl przechylałem na bok to przelewało się paliwo w gaźniku i uciekało tą cienką rureczką od komory pływakowej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 8:20, 24 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
a jaki masz gaźnik ? oryginał czy może wstawiany FCR ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 10:36, 24 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Oryginał Mikuni.
Rano przyszedłem nie odpala dalej, świecy nie wykręce, bo nie mam klucza. Kurde jakby był zalany to przez noc na pewno by odparował?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 11:24, 24 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
masz drugą świecę na sprawdzenie iskry? masz jakiś ukryty wyłącznik zapłonu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 18:28, 24 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Udało mi się wykręcić świecę i nie było iskry. Niestety nie wkręciłem nowej, bo nie dojechała. Muszę czekać do poniedziałku. O ukrytym przycisku zapłonu nic mi nie wiadomo. Zastanawia mnie co mogło być przyczyną, że nagle po kilku godzinach stania motocykla zniknęła iskra. Rozrusznik ładnie kręci, bezpieczniki wszystko działa, kable i wtyczki posprawdzałem. Poczekam na świecę i zobaczymy, dodam tylko że ta była wymieniana ok 3tys km temu. Teraz zamówiłem irydową. Jednak jak się okaże, że to nie wina świecy to nie mam pojęcia co się mogło stać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|