|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:44, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Mam problem od jakiegoś czasu popuszcza mi sie nakrętka tylnej ośki i pada mi prawe łożysko przy tarczy. Co może być tego przyczyną?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 12:55, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
zakręcasz z dynamometrem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:06, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
nie.
ale nawet jak dokreciłem mocno z klejem to to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:08, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Oto chodzi żeby nie za mocno - może gwint zerwałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:30, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
nie zerwałem.
to sie zaczeło dziac od nie dawna.
dokręcałem jak zawsze wszystko i takie jaja że sama sie nakretka popuszcza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 16:38, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
heh no to faktycznie jaja, i nawet klej nie trzyma , spróbuj podkładke sprężynową może,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:41, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
sprawdz czy oska jest dobrze wkrecona w napinacz, nakretke daj od strony zebatki i upewniej sie czy koło masz prosto ustawione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:14, 29 Kwi 2013 Temat postu: Naciąg łańcucha napedowego exc 400 rfs |
|
|
Dobrze obczaiłem w manualu - stawiamy moto na stołku - tylne koło w górze i ma być 0,8 do 1 cm luzu tuż za ślizgiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:48, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
tak.
ja osobiście stosuje metodę na palce sprawdziłem sobie bez amorka i na siedząco na motorze odpowiedni luz i teraz tak ustawiam i jest git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:06, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ja nie ustawiam tak jak serwis mówi, tzn czasem tak wychodzi, a czasem ten pomiar dokładny nie jest, i bywało że wszystko niby ok, siadam np w 2 osoby i łancuch jak struna. dlatego proponuje kiedys posadzic np 2 osoby, tak żeby wahacz był poziomo do ziemi, wtedy naciągnąc na minimalny luz, nie moze byc łancuch napięty mocno, ale juz nie moze wisiec. i potem stawiasz na stołku i sobie gdzies mierzysz, ja sobie np dopasowałem kawałek blaszki, wsadzam dokręcam pod wymiar zeby mi blaszka z lekkim wciskiem weszła i wtedy wiem że powtarzalnie łancuch mam naciągniety. bo na oko, itp trudno sprawdzic, zwłaszcza w ktmach gdzie łancuch generalnie wygląda na luźny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 22:20, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
taa ,w kacie łańcuch zawsze wisi, u mnie na podnośniku ma być 55-65mm luzu mierząc za górnym ślizgiem, do momentu nacągnięcia się łańcucha i tak ustawiam co do mm z metrówką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 11:15, 30 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Wie ktoś, czym się różnią wersje EXC 450 austriacka, europejska i angielska?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 11:36, 30 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
lukas029 napisał: | Wie ktoś, czym się różnią wersje EXC 450 austriacka, europejska i angielska? |
umm z tego co wiem są wersje EU i US , i generalnie chodzi o homologację (oświetlenie,wydech) silnikowo sie nie różnią
angielska? chyba ma kierownicę po prawej stronie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:38, 30 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | ja sobie np dopasowałem kawałek blaszki, wsadzam dokręcam pod wymiar zeby mi blaszka z lekkim wciskiem weszła i wtedy wiem że powtarzalnie łancuch mam naciągniety. bo na oko, itp trudno sprawdzic, zwłaszcza w ktmach gdzie łancuch generalnie wygląda na luźny |
Ok zobaczę tak - a ile grubości ma ta blaszka tak +/-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 14:00, 30 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | lukas029 napisał: | Wie ktoś, czym się różnią wersje EXC 450 austriacka, europejska i angielska? |
umm z tego co wiem są wersje EU i US , i generalnie chodzi o homologację (oświetlenie,wydech) silnikowo sie nie różnią
angielska? chyba ma kierownicę po prawej stronie |
W wyszukiwarce na stronie sklepu ktma są 3 wersje- AUS, EU, GB. Pytam tylko z ciekawości, czy jest jakaś różnica. Z nr ramy mi powiedzieli, że mam angielska ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|