Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:43, 24 Maj 2014    Temat postu:

może jakieś zwarcie na kablu gdzieś coś nie łączy albo przycisk gaszenia ma zwarcie
albo cewka poszła itp itd
a jak moto stało to nikt przy nim nie grzebał? Razz

jak nie bedzie na nowej świecy iskry to raczej zawiózłbym go do domu na przyczepie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 18:53, 24 Maj 2014    Temat postu:

Raczej nie wina świecy lecz immo jeżeli jest moto w nie wyposażony...Mogłeś trzymać kluczyk z telefonem i się rozprogramował...Jeżeli posiadasz drugi klucz weś go i idź spróbuj odpalić sprzęt myśle że to jest ta usterka Cool

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez manta19 dnia Sob 18:54, 24 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:08, 24 Maj 2014    Temat postu:

Można jeździć bez akumulatora w exc 450? Aktualnie nie posiadam akumulatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 20:30, 24 Maj 2014    Temat postu:

Można tylko miedzy plus a minus włóż kondensator żeby regulatora oraz uzwojeń nie spalić.

Np. o taki: kondensator elektrolityczny 4700 mikro farad 40V albo inny zależy jaki masz pod ręką Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez manta19 dnia Sob 20:33, 24 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 20:40, 24 Maj 2014    Temat postu:

Kondensator jest potrzebny ponieważ bez aku światła na wolnych będą przygasać a świecić jaśniej na wyższych obrotach.
Duży kondensator zastępuje aku i światła nie przygasają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 23:23, 24 Maj 2014    Temat postu:

da rade wyregulowac moto zeby po naglym dodaniu calego gazu na postoju moto nie gaslo exc 525, jezeli tak to chyba bardziej pompka paliwa jak mieszanka ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 23:42, 24 Maj 2014    Temat postu:

hehe nie ma prawa gasnąć ;P
jak masz 525 to regulacja jest prosta, gorzej jakbys miał 520 tam nie ma srubkowej regulacji -

polecam zdemontowac gaźnik, i załozyc oringa ( oring mod jak nie wiesz o co chodzi wpisz w google oringmod FCR i wszystko bedziesz miał opisane ) potem dolewasz paliwa żeby ciągle było w gaźniku, i odkręcasz gaz, np szczypcami kółkiem kręcisz po którym lecą linki, i mniej wiecej policz sekundy, ja sobie stoperem mierzyłem to wytrysk miałem jakies 4 sekundy, srubką kreciłem i ustawiłem na chyba niecałe 2 sekundy, i teraz nie ma bata że sie przyleje ;D

można też jeszcze 2 rzeczy zrobic, 1) to kupic tak zwanąspręzynke mocy, ona z 25 zł kosztuje i to twardsza spręzynka przyspiesza dotrysk, ale nieco zastępuje oring moda,

2) jest jeszcze patent żeby dowiercic otwór w obudowie gaźnika tak, żeby ten czarny plastik - ten który wiąze sie oringiem w oringmodzie, zablokować nieco wczesniej, po prostu wkręcasz w wywierconą dziurke srubke, i ona nie pozwala pompce wtrysnąc do konca paliwa, tylko sie zaprze wczesniej i wtrysk masz tylko na krócej,

po wszystkich modyfikacjach pojeździj troche normalną jazdą i sprawdź kolor swiecy bo to nieco zmienia skład mieszanki, podobno jak ktos gania na supermoto albo na trasie to dłuzszy dotrysk jest lepszy, na tor można spokojnie zejść do 1 sekundy wtrysku.

są jeszcze inne regulacje, np zmieniona membrana ta pod pokrywką wtryskiwacza - albo doszlifowany ten bolec co z niej wystaje, bo to też ma wpływ. ale lepiej pokombinować tak żeby zawsze mozna było wrócic do fabrycznych ustawien ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 15:39, 25 Maj 2014    Temat postu:

witam cos sie dizeje z moim katem ciagle wyrzuca plyn z wezyka przy chlodnicy dodam ze ostatnio zablokowalem pomke przyspieszenia w gazniku zeby sie nie spuzniala co moze byc przyczyna ??? jak jezdze na przelotach na 4-5 biegu to jest ok jak tylko wjezdzam w teren i ciagle 2 to juz wywala plyn

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Nie 15:42, 25 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 17:08, 25 Maj 2014    Temat postu:

możesz mieć po prostu zwalony korek który nie trzyma ciśnienia, może byc walnięty termostat (jak masz), jak nie to - zrzuć dekiel od pompy może zerwało klina?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 18:09, 25 Maj 2014    Temat postu:

moja pierwsza mysl tez korek wezme od sx kolegi termostat wyrzucilem osttnio bo myslalem ze to przez niego sie tak dzieje a ta modyfikacja gaznika nie ma wplywu ??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Nie 18:13, 25 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 18:12, 25 Maj 2014    Temat postu:

Nixdo napisał:
moja pierwsza mysl tez korek wezme od sx kolegi termostat wyrzucilem osttnio bo myslalem ze to przez niego sie tak dzieje a tsa modyfikacja gaznika nie ma wplywu ??

nie, ten mod gaźnika nie powinien mieć wpływu, musiałbys miec mega ubogą mieszankę żeby tak szybko grzac i gotować sprzęta


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 19:01, 25 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 18:13, 25 Maj 2014    Temat postu:

ok dzieki bede sprawdzal wszystko Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 18:23, 25 Maj 2014    Temat postu:

Na ubogiej bardzo się sprzęt grzeje właśnie-wykręć świece i sprawdź jeżeli kakao zostaw jeżeli biała jasna to ubogo i stąd temperatura.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 20:11, 25 Maj 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
hehe nie ma prawa gasnąć ;P
jak masz 525 to regulacja jest prosta, gorzej jakbys miał 520 tam nie ma srubkowej regulacji -

polecam zdemontowac gaźnik, i załozyc oringa ( oring mod jak nie wiesz o co chodzi wpisz w google oringmod FCR i wszystko bedziesz miał opisane ) potem dolewasz paliwa żeby ciągle było w gaźniku, i odkręcasz gaz, np szczypcami kółkiem kręcisz po którym lecą linki, i mniej wiecej policz sekundy, ja sobie stoperem mierzyłem to wytrysk miałem jakies 4 sekundy, srubką kreciłem i ustawiłem na chyba niecałe 2 sekundy, i teraz nie ma bata że sie przyleje ;D

można też jeszcze 2 rzeczy zrobic, 1) to kupic tak zwanąspręzynke mocy, ona z 25 zł kosztuje i to twardsza spręzynka przyspiesza dotrysk, ale nieco zastępuje oring moda,

2) jest jeszcze patent żeby dowiercic otwór w obudowie gaźnika tak, żeby ten czarny plastik - ten który wiąze sie oringiem w oringmodzie, zablokować nieco wczesniej, po prostu wkręcasz w wywierconą dziurke srubke, i ona nie pozwala pompce wtrysnąc do konca paliwa, tylko sie zaprze wczesniej i wtrysk masz tylko na krócej,

po wszystkich modyfikacjach pojeździj troche normalną jazdą i sprawdź kolor swiecy bo to nieco zmienia skład mieszanki, podobno jak ktos gania na supermoto albo na trasie to dłuzszy dotrysk jest lepszy, na tor można spokojnie zejść do 1 sekundy wtrysku.

są jeszcze inne regulacje, np zmieniona membrana ta pod pokrywką wtryskiwacza - albo doszlifowany ten bolec co z niej wystaje, bo to też ma wpływ. ale lepiej pokombinować tak żeby zawsze mozna było wrócic do fabrycznych ustawien ;D


a jak sprawdzic jaki mam gaznik bo moj rocznik 03 to w coil zmiksowany troche 520 troche 525


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:40, 25 Maj 2014    Temat postu:

2003 to chyba jeszcze starszy, wrzuc fotke to sie oceni, wrzuc najlepiej fotke prawej strony gaźnika, bez tej pokrywki czarnej osłaniającej linki, bo to tylko kwestia czy masz srubke od regulacji czy nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 131 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin