Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pon 19:14, 26 Maj 2014    Temat postu:

Powiedzcie czy jak ma ryse na cylindrze zrobioną prze pękniety pierscionek tuz nad komora wydechowa jak wrzuce nowego tłoka to bedzie chodził czy spadnie moc czy trzeba cos z tym zrobic ?? reszta cylindra jest bez rys ( gładziutka ) tylko ta zrobiona prze pierscien ... a od czego wogóle mógł pęknac tak nagle ? bo sie zastanawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:27, 26 Maj 2014    Temat postu:

Może pierścień zahaczył o nieobrobione kanały. Może o zawór wydechowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pon 19:38, 26 Maj 2014    Temat postu:

Wiesz własnie na to wskazuje bo złapało go własnie nad zaworem wydechu , tylko dlaczego ... a jak zostawie to ryse narazie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:52, 26 Maj 2014    Temat postu:

Może miałeś nie obrobione kanały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 21:04, 26 Maj 2014    Temat postu:

Który przewód najlepiej jest przerwać, żeby wykonać sobie zabezpieczenie w postaci odcięcia zapłonu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 21:32, 26 Maj 2014    Temat postu:

Z cewki wysokiego napięcia-przeciąć i dać do włącznika Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 21:46, 26 Maj 2014    Temat postu:

a drugi kabel z wlacznika na mase. Pzerywając obwód cewka/rama nie ma iskry. Zamykając obwód iska jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 8:06, 27 Maj 2014    Temat postu:

Witam. Nie uporałem się z moim problemem i zniknięciem iskry w Kacie. Przyjechałem do pracy, po 8h nie mogę go odpalić. Pierwsze zdziwko co jest? Rano działało wszystko jak należy? Obstawiłem, że może świeca. Na drugi dzień jednak zmieniłem świecę i również iskry brak. Próbowałem go odpalić poprzez e-starter i na kopkę, nic się nie dzieje. Sprawdziłem ze znajomym miernikiem cewkę, fajkę, kabel. Fajka nie przewodziła prądu, pojechaliśmy po cewkę i fajkę od DRki, ale niestety nic to nie dało. Nie mam pomysłów co się mogło stać tak nagle. Bezpieczniki sprawdzone, wszystkie kabelki, wtyczki posprawdzałem, rozrusznik ładnie kręci, włączając przycisk od odcięcia zapłonu słychać specyficzne "kliknięcie". Bardzo proszę o jakieś sugestie. Dzięki
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 8:29, 27 Maj 2014    Temat postu:

Masz KTM i wsadzasz fajkę i cewkę od DR?
A sprawdziłeś chociaż czy mają takie same rezystancje?
Bo fajka fajce nie równa. Masz na niej napisaną rezystancję i musi być taka sama.

Jak już założysz dobry przewód i dobrą fajkę to pomierz jeszcze raz rezystancje całego elementu (fajka, przewód, cewka) zgodnie z tym co podaje manual.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:56, 27 Maj 2014    Temat postu:

Na ile NM ma być skręcone mocowanie kierownicy w ktmie? Mocowanie kierownicy posiadam. Posiadam to mocowanie PHDS z PowerParts.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 21:14, 27 Maj 2014    Temat postu:

Co by się stało jak by się zawory ustawiło nie w gmp tylko w innej pozycji, np jak by tłok był po środku cylindra lub w dolnej pozycji?

Zawory wtedy bedą tylko głośniej pracować, czy można coś uszkodzić np głowicę, tłok lub coś?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:24, 27 Maj 2014    Temat postu:

w innej pozycji czyli luz zawsze by się zacieśniał, bo GMP to 100% najwieksze luzy zaworowe jakie mozna zmierzyc, jakbys o kilka stopni obrócił wałem i krzywka by zaczeła naciskac na dzwigienke, to by luz sie zmniejszył. wiec byś go zwiekszył co w rezultacie da duzo większy luz niz potrzebne, wiec słychac by raczej było Very Happy ciezko by odpalał itp. chyba że ktos całkiem głupote by zróbił i spróbował całkie mregulacje powykręcac ale wtedy nic nie uszkodzisz bo po prostu zawory ledwo co sie odchylą, jedynie dzwigienki ostro by grzmotały o zawory, moze nawet i by cos mogło popękac przy dobrych wiatrach Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 20:21, 29 Maj 2014    Temat postu:

Przedwczoraj zabrałem się za czyszczenie gaźnika, bo ciut zaczęło się robić nie tak, a ostatnio sporo jeździłem po terenach, gdzie trochę się kurzyło, więc pomyślałem, że nie zaszkodzi przeczyścić. Po czyszczeniu zaczął się dławić po odwinięciu przy niższych obrotach nawet na niższych biegach ( np. 3 ), teraz śrubę od mieszanki mam wykręconą na 1,5 obrotu i najlepiej tak działa, ale i tak nie jest tak jak być powinno. Czym może być spowodowana taka różnica? Dyszę główną mam 170. Dodam, że świeca jest ciut zbyt ciemna. Zaraz dodam zdjęcia.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Czw 20:21, 29 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:25, 29 Maj 2014    Temat postu:

skoro było ok a nie jest to pewnie zamiast wyczyscic więcej syfu nawrzucałes do srodka ;P a ustawienie najlepiej zrobic takie jakie było bez ruszania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 20:28, 29 Maj 2014    Temat postu:

Niemożliwe, że więcej narzucałem, bo wszystko robiłem w bardzo sterylnych warunkach ( przynajmniej starałem się ). A na ustawieniach sprzed czyszczenia było właśnie gorzej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 132 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin