|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drapi23
Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miechów
|
Wysłany: Pon 19:14, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Powiedzcie czy jak ma ryse na cylindrze zrobioną prze pękniety pierscionek tuz nad komora wydechowa jak wrzuce nowego tłoka to bedzie chodził czy spadnie moc czy trzeba cos z tym zrobic ?? reszta cylindra jest bez rys ( gładziutka ) tylko ta zrobiona prze pierscien ... a od czego wogóle mógł pęknac tak nagle ? bo sie zastanawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:27, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Może pierścień zahaczył o nieobrobione kanały. Może o zawór wydechowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drapi23
Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miechów
|
Wysłany: Pon 19:38, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Wiesz własnie na to wskazuje bo złapało go własnie nad zaworem wydechu , tylko dlaczego ... a jak zostawie to ryse narazie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:52, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Może miałeś nie obrobione kanały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 21:04, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Który przewód najlepiej jest przerwać, żeby wykonać sobie zabezpieczenie w postaci odcięcia zapłonu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 21:32, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Z cewki wysokiego napięcia-przeciąć i dać do włącznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 21:46, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
a drugi kabel z wlacznika na mase. Pzerywając obwód cewka/rama nie ma iskry. Zamykając obwód iska jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 8:06, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Witam. Nie uporałem się z moim problemem i zniknięciem iskry w Kacie. Przyjechałem do pracy, po 8h nie mogę go odpalić. Pierwsze zdziwko co jest? Rano działało wszystko jak należy? Obstawiłem, że może świeca. Na drugi dzień jednak zmieniłem świecę i również iskry brak. Próbowałem go odpalić poprzez e-starter i na kopkę, nic się nie dzieje. Sprawdziłem ze znajomym miernikiem cewkę, fajkę, kabel. Fajka nie przewodziła prądu, pojechaliśmy po cewkę i fajkę od DRki, ale niestety nic to nie dało. Nie mam pomysłów co się mogło stać tak nagle. Bezpieczniki sprawdzone, wszystkie kabelki, wtyczki posprawdzałem, rozrusznik ładnie kręci, włączając przycisk od odcięcia zapłonu słychać specyficzne "kliknięcie". Bardzo proszę o jakieś sugestie. Dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 8:29, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Masz KTM i wsadzasz fajkę i cewkę od DR?
A sprawdziłeś chociaż czy mają takie same rezystancje?
Bo fajka fajce nie równa. Masz na niej napisaną rezystancję i musi być taka sama.
Jak już założysz dobry przewód i dobrą fajkę to pomierz jeszcze raz rezystancje całego elementu (fajka, przewód, cewka) zgodnie z tym co podaje manual.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:56, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Na ile NM ma być skręcone mocowanie kierownicy w ktmie? Mocowanie kierownicy posiadam. Posiadam to mocowanie PHDS z PowerParts.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 21:14, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Co by się stało jak by się zawory ustawiło nie w gmp tylko w innej pozycji, np jak by tłok był po środku cylindra lub w dolnej pozycji?
Zawory wtedy bedą tylko głośniej pracować, czy można coś uszkodzić np głowicę, tłok lub coś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:24, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
w innej pozycji czyli luz zawsze by się zacieśniał, bo GMP to 100% najwieksze luzy zaworowe jakie mozna zmierzyc, jakbys o kilka stopni obrócił wałem i krzywka by zaczeła naciskac na dzwigienke, to by luz sie zmniejszył. wiec byś go zwiekszył co w rezultacie da duzo większy luz niz potrzebne, wiec słychac by raczej było ciezko by odpalał itp. chyba że ktos całkiem głupote by zróbił i spróbował całkie mregulacje powykręcac ale wtedy nic nie uszkodzisz bo po prostu zawory ledwo co sie odchylą, jedynie dzwigienki ostro by grzmotały o zawory, moze nawet i by cos mogło popękac przy dobrych wiatrach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 20:21, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Przedwczoraj zabrałem się za czyszczenie gaźnika, bo ciut zaczęło się robić nie tak, a ostatnio sporo jeździłem po terenach, gdzie trochę się kurzyło, więc pomyślałem, że nie zaszkodzi przeczyścić. Po czyszczeniu zaczął się dławić po odwinięciu przy niższych obrotach nawet na niższych biegach ( np. 3 ), teraz śrubę od mieszanki mam wykręconą na 1,5 obrotu i najlepiej tak działa, ale i tak nie jest tak jak być powinno. Czym może być spowodowana taka różnica? Dyszę główną mam 170. Dodam, że świeca jest ciut zbyt ciemna. Zaraz dodam zdjęcia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Czw 20:21, 29 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:25, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
skoro było ok a nie jest to pewnie zamiast wyczyscic więcej syfu nawrzucałes do srodka ;P a ustawienie najlepiej zrobic takie jakie było bez ruszania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 20:28, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Niemożliwe, że więcej narzucałem, bo wszystko robiłem w bardzo sterylnych warunkach ( przynajmniej starałem się ). A na ustawieniach sprzed czyszczenia było właśnie gorzej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|