|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:34, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
no to trzeba kombinować, to jest własnie trudne w gaxnikach że nie ma tak na prawde z góry ustalonych wartosci obrotów, rozmiarów dysz itp itd, najlepiej ustaw zgodnie z serwisówką, a potem od tego baw sie ewentualnymi korektami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 20:43, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
W manualu widzę, że przez bardzo duży zakres otwarcia przepustnicy odpowiada iglica. Żeby zmniejszyć ilość paliwa, to klips musi iść na dół czy w górę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:55, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
na chłopski rozum
masz dziurę w którą wchodzi iglica
iglica ma kształt stożka i zatyka tę dziurę
to aby leciało mniej paliwa z dziury musisz iglicę dać do góry czy w dół? głębiej w dziurę czy mniej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 21:15, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Odpowiadam:w górę żeby zmniejszyć wache .........co wygrałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:19, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
nie iglicę w dół, w górę to klipsa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 21:56, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
W sumie to masz rację Hacker, mogłem się trochę przyłożyć i sam bym na to wpadł Aczkolwiek dzięki wszystkim za podpowiedzi !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pią 0:14, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Witam kolegów podepnę się pod temat
Maszyna to sx 520 jezdxiłem na ustawieniach gaxnika tak jak go kupiłe ale to nie to do tego zacinał się gaz i ustawienie wolnych obrotów raz wysokie a raz tak jak powinny być zlokalizowałem wyciek paliwa co prawda przez głupie zdarzenie i to powodowało problemy z ustawieniem wolnych,łapał tam lewe powietrze rozebrałem go wyczyściłem i uszczelniłem.Po tym zabiegu niestety nie odpalił zrobiłem ustawienia fabryczne i na zimnym silniku odpalił ale tylko na pycha.Na ciepłym silniku nie odpala,pobawiłem się trochę zmniejszyłem poziom paliwa dało to to że nie strzela z wydechu i jak jechałem to tak jak by dostał lepszej werwy.Problem jest z odpalaniem na ciepłym to masakra muszę zamknąć kranik i po kilku kopach odpali ale ma problem z pracą na wolnych i gaśnie jak odkręcę kranik na moje to go zalewa dysza od wolnych to 48 tak jak fiszka podaje,rozruchowa to 85 oryginał.Na moje to powinienem wymienić dyszę od wolnych na np.45 i doregulować wolne obroty śrubką od składu mieszanki czy wymienić startową.I teraz czy ktoś miał by od ręki dostępne opisywane dysze myślałem żeby kupić dwie trzy sztuki o innych rozmiarach sugestie i info o dyszach mile widziane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pią 0:27, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Zapomniałem dodać,że śruba składu mieszanki jest dokręcona na maxa w tedy na rozgrzanym z trudami odpali na zimnym mogę wykręcić z pół obrotu to próbuje startować wykręcenie o 2 do trzech obrotów na ciepłym silniku powoduje,że nawet nie próbuje zagadać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 7:13, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
mi to wygląda na odwrotnie załozoną przesłone przepustnicy - też mi sie to pare razy zdazyło ona pasuje w 2 strony, i nawet wg mnie ładniej pasuje własnie tą błędną stroną, wiec zacznij od sprawdzenia tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pią 9:26, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Przepustnicy nawet nie ruszałem rozebralem komorę plywakowa i odkrecilem element nad nią leciało paliwo na łączeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 15:04, 31 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Nixdo napisał: | witam cos sie dizeje z moim katem ciagle wyrzuca plyn z wezyka przy chlodnicy dodam ze ostatnio zablokowalem pomke przyspieszenia w gazniku zeby sie nie spuzniala co moze byc przyczyna ??? jak jezdze na przelotach na 4-5 biegu to jest ok jak tylko wjezdzam w teren i ciagle 2 to juz wywala plyn |
awaria namierzona peknieta uszczelka na korku
pojawila sie nastepna pali co wyjazd bezpiecznik od rozruchu ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:05, 31 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
moze za słaby zakładasz ? ile Amperów ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 20:59, 31 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
10 czerwony taki byl wczesniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 22:22, 31 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | henio12323 napisał: | hehe nie ma prawa gasnąć ;P
jak masz 525 to regulacja jest prosta, gorzej jakbys miał 520 tam nie ma srubkowej regulacji -
polecam zdemontowac gaźnik, i załozyc oringa ( oring mod jak nie wiesz o co chodzi wpisz w google oringmod FCR i wszystko bedziesz miał opisane ) potem dolewasz paliwa żeby ciągle było w gaźniku, i odkręcasz gaz, np szczypcami kółkiem kręcisz po którym lecą linki, i mniej wiecej policz sekundy, ja sobie stoperem mierzyłem to wytrysk miałem jakies 4 sekundy, srubką kreciłem i ustawiłem na chyba niecałe 2 sekundy, i teraz nie ma bata że sie przyleje ;D
można też jeszcze 2 rzeczy zrobic, 1) to kupic tak zwanąspręzynke mocy, ona z 25 zł kosztuje i to twardsza spręzynka przyspiesza dotrysk, ale nieco zastępuje oring moda,
2) jest jeszcze patent żeby dowiercic otwór w obudowie gaźnika tak, żeby ten czarny plastik - ten który wiąze sie oringiem w oringmodzie, zablokować nieco wczesniej, po prostu wkręcasz w wywierconą dziurke srubke, i ona nie pozwala pompce wtrysnąc do konca paliwa, tylko sie zaprze wczesniej i wtrysk masz tylko na krócej,
po wszystkich modyfikacjach pojeździj troche normalną jazdą i sprawdź kolor swiecy bo to nieco zmienia skład mieszanki, podobno jak ktos gania na supermoto albo na trasie to dłuzszy dotrysk jest lepszy, na tor można spokojnie zejść do 1 sekundy wtrysku.
są jeszcze inne regulacje, np zmieniona membrana ta pod pokrywką wtryskiwacza - albo doszlifowany ten bolec co z niej wystaje, bo to też ma wpływ. ale lepiej pokombinować tak żeby zawsze mozna było wrócic do fabrycznych ustawien ;D |
a jak sprawdzic jaki mam gaznik bo moj rocznik 03 to w coil zmiksowany troche 520 troche 525 |
henio12323 napisał: | 2003 to chyba jeszcze starszy, wrzuc fotke to sie oceni, wrzuc najlepiej fotke prawej strony gaźnika, bez tej pokrywki czarnej osłaniającej linki, bo to tylko kwestia czy masz srubke od regulacji czy nie |
daje foto żadna śrubka mi się nie rzuciła w oczy
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|