|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 0:25, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
niestety tam łatwej regulacji srubkowej nie ma. nie wiem jak w tym gaźniku ale pobaw sie pododawaj gazu na dole masz czarny plastik takie kowadełko co wyciska pręcik, obczaj czy jak dodajesz gazu czy nie ma gdzies opóźnien, w nowszych FCR jak dodasz gazu to te kowadełko jakby goni ten cały mechanizm, i jak sie to zadrutuje albo da oringa to po ogranicza to dławienie własnie.
pewnie też podszlifowanie tego popychacza by cos dało, tylko że to troche inwazyjna metoda, ja na twoim miejscu poszukał bym podobnego popychacza z czegos, kawałek pręta, i zrobił krótszego np o milimetr, i zobaczył czy bedzie róznica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 2:16, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ja to opanowałem w ten sposób
Dobrze jest też nie co zeszlifować ten metalowy element(widełki)na których opiera się ten czarny plastik.Jako materiał użyłem opaski małej średnicy z której wykorzystałem śrubkę wraz z kwadratową nakrętką i do tego sprężynka z długopisu+o-ring.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 11:13, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
szaman108 napisał: | Ja to opanowałem w ten sposób
Dobrze jest też nie co zeszlifować ten metalowy element(widełki)na których opiera się ten czarny plastik.Jako materiał użyłem opaski małej średnicy z której wykorzystałem śrubkę wraz z kwadratową nakrętką i do tego sprężynka z długopisu+o-ring. |
czyli tak jakby zrobiles regulacje tego kowadelka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 13:52, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dokładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 0:33, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam co do mojego problemu z odpaleniem kajtka to...problem znaleziony lecz nie usunięty A mianowicie może komuś się przyda.Usterka pierwsza to znalezienie przecieku(wycieku paliwa)
Rozebrałem gaxnik i uszczelniłem wyciek
rozebrany gaxnik w miejscu przecieku
Wyciek zauważyłem podczas sprawdzania linek gazu i zacinania się ich kilkakrotnie ruszyłem manetką a pompka przyśpieszacza pompowała paliwo z komory pływakowej to spowodowało pokazanie się paliwa w zaznaczonym miejscu podczas pracy silnika paliwo po prostu było zasysane do cylindra a przez tą nieszczelność lewe powietrze dostawało się do komory przepustnicy.To uszkodzenie powodowało tak że problemy z ustawieniem wolnych obrotów,słaba reakcja na ustawienie składu mieszanki(tak mi się wydaje)Po złożeniu gaxnika i zamontowaniu w moto nie odpalił walkę z odpaleniem opisałem nieco wyżej w poście.Wymontowałem gaxnik i ponownie na stół i znalazłem po dokłdnych oględzinach kolejne uszkodzenie
To pęknięcie powoduje zasysanie paliwa z komory pływakowej bezpośrednio do przepustnicy.Efekt jest taki,że moto odpali ale tylko na zimnym silniku wiadomo większa ilość paliwa potrzebna do rozruchu (zastępuje ssanie).Na rozgrzanym moto próbuje odpalać ale po sekundzie gaśnie jest zalewany.Co najgorsze to to uszkodzenie prawdo podobnie powstało dzięki mej nie ostrożności
(tak to jest jak mechanik ciężarówek bierze się za delikatne elementy )Zamówiłem używany od EXC450 z 2003 roku powinien być FCR-MX 39 trzeba będzie przezbroić dysze i go adoptować,powinna być w nim lepsza regulacja pompki przyśpieszacza jak w moim CR 39
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 15:48, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Czy śruba do sprawdzania poziomu oleju w skrzyni/sprzęgle ( exc 125 ) jest naprawdę miarodajna? Bo jak zmieniałem olej to lałem tak jak ma być ( ~550ml ), ale zauważyłem, że pomimo zmiany uszczelniacza, co jakiś czas i tak troszkę się poci przy zębatce. Dzisiaj sprawdzając poziom oleju tą właśnie śrubą, niby wszystko jest w porządku, czyli stawiając motocykl pionowo, olej wycieka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:10, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
ten olej i tak jest troche umownym czy bedzie 550 czy 600 czy 500 to i tak bedzie okej ;P przecież też ma znaczenie chociazby wielkosc opon, jak ktoś ma niski profil i wytarta kostka a z przodu nówka wysoki bierznik to juz moto jest nieco przechylone do tyłu, albo jak ktos sobie w półki lagi wpusci wypusci i juz poziom minimalnie bedzie inny ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 21:36, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli ogólnie nie mam się co przejmować za bardzo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:07, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
tak, powiem inaczej, skoro moto w pionie i costam sie sączy to znaczy że jest i smigaj. gorzej by było jakby tam nie sączył się olej bo by był duzo nizszy poziom ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Wto 9:47, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Cylinder z 560 SMR będzie pasował do 525 EXC? coś oprócz dysz trzeba zmieniać? moduł zapłonowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:55, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
wał jest inny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Wto 10:08, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
czym się różni wał od 525, bo skoki znalazłem że mają te same
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 11:45, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
wiem że na pewno cos w wale trzeba robic, jak nie cały wał i wykorbienie inne to przynajmniej korbowód inny
do 525 maksymalnie mozesz wsadzic bez ruszania dołu zestaw SXS 540
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:54, 04 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
wał z 560tki ma wiekszy skok, nie jest taki sam jak w 525.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystianpee
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 17:21, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Hej potrzebuje wiedzieć czy w przewodzie hydraulicznym sprzęgła ma byc oring ?
chodzi mi o ta stronę przy pompie na kierownicy.
Pytam dlatego bo u mnie był chyba klej jak odkrecilem
patrzyłem na schemat i 2002 jest tam jakis oring a 2003 juz nie ma czy w tych latach byla zmiana przewodu ?
Nie znam swojego rocznika pompy i przewodu dlatego pytam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krystianpee dnia Czw 17:22, 05 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|