|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:25, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
ja tam zadnego oringu nie mam, idzie przewód i tyle chyba nawet zadnej podkładki nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toivias
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
|
Wysłany: Czw 18:29, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
czy w jakimś motocyklu KTM wychodziła radialna pompa sprzęgła Magura z dźwignią linki dekompresatora? Istnieje w ogóle taka pompa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 18:31, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
A do czego służy radialna pompa bo czasem czytam na allegro że "radialna" cena kosmos i w sumie nie wiem w czym jest ta róznica
Jaka cena :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez manta19 dnia Czw 18:34, 05 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toivias
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
|
Wysłany: Czw 18:43, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
manta19 napisał: | A do czego służy radialna pompa bo czasem czytam na allegro że "radialna" cena kosmos i w sumie nie wiem w czym jest ta róznica
Jaka cena :
[link widoczny dla zalogowanych] |
Tłok jest umieszczony prostopadle do dźwigni przez co siła jest większa przy mniejszym skoku dźwigni, wraz z większą dozowalnością.
Poza tym pasowałaby mi do pompy hamulcowej wizualnie
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:01, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
taka pompa jest lżejsza i jak kolega wyzej napisał - większy tłoczek a pewnie pracuje lżej niz fabryczna przez co jest lepiej wyczuwalna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 20:52, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
I ważny szkopuł dla stunterów że można ją obracać. Może służyć za handbreaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba9003
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: czestochowa
|
Wysłany: Pią 18:24, 06 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Siema !! Jak wyciągnąć prowadnice zaworów, wyciskać od góry czy dołu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 13:44, 07 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie czy mój kat nie apli coś aby zadużo?
Mam exc 400 z 01r.
Pali średnio około 1l (czyli lekko ponad), na 10km...
Dzisiaj zrobiłem jakieś 70-80km i wciągnął mi jakieś 7,5l paliwa.
Chyba za dużo, bo gdy ja mam końcówkę paliwa, to u znajomych w raptorach prawie full jest.
Zauważyłem że mam na gaźniku lekko tłuste tak wzdłuż pompki przyśppieszającej na korpusie. Tak jak ona jest wzdłuż wkręcona, ale przecież tamtędu waha by nie spierdalała.
Co myślicie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:31, 07 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
exc 400 to trochę za dużo - wprawdzie ja nie latałem za ostro ale u mnie się waha 4 do 5 litrów na 100 km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 19:08, 07 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
W byłej 520-cia 8 przy ciśnięciu to lekko a teraz exc 125 to lepiej nie wiedzieć ile hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 8:02, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wymieniałem oringi i simeringi na pomie wody w exc 520.
W tym celu jak wycisnąłem ten walec (krążek) w którym są te simeringi i oringi za pomocą tych otworów na śrunbki co chyba jest llogiczne.
Ale o to nie chodzi, chodzi o to że zauważyłem że za tym krążkiem jak jest łożysko wałka rozrządu moje miało na kulkach taki jak by brązowy nalot. Nie na calej powiechni kulki tylko częściowo. Nie wiem czy jest potrzeba się martwić czy nie bo łożyska zminiałem na wałku około 50godzin temu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Majster128
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków
|
Wysłany: Nie 10:46, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ten nalot jest od oleju.
Jeździsz na motulu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 15:00, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Majster128 napisał: | Ten nalot jest od oleju.
Jeździsz na motulu? |
Pierw przez jakieś 15godzin miałem wlanego castrola, teraz od tamtąd stwierdziłem że castrol to największy śmieć na świecie i leje motula.
W chłodnicy tylko płyn chłodzący valvoline.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:25, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
a z ciekawości dlaczego tak wiele osób uważa że castrol to shit ?
Mam kumpla w jednym z serwisów i mówił mi że większość ludzi leje Castora a raczej nie latają lajtowo ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 21:34, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
babel napisał: | a z ciekawości dlaczego tak wiele osób uważa że castrol to shit ?
Mam kumpla w jednym z serwisów i mówił mi że większość ludzi leje Castora a raczej nie latają lajtowo ? |
Czekam dalej na odpowiedź czemu mam ten nalot na kulkach i czy latać spokojnie dalej ale powiem ci czemu to takie gówno!!.
Lałem Castrola. SIlnik po remoncie. I otóż po około 3-4h (nie mth tylko normalnych godzinach pracy) olej tracił już swój czerwony kolor. Po jakiś 7h jak go spuszczałem był jebany czarnny jak smoła a po remoncie nie powinno tak być. Teraz mam 300v od 15godzin i dalej jest zielony jak nowy więc to chyba o czymś świadczy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|