|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:40, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
pawel napisał: | Dzięki za info, potrzebuje tego do ktma z białymi plastikami i pomarańczowe raczej odpadają...
A co jest nie tak z tymi z 2013r? Nie wytrzymują mocowania ? |
Poprostu są mniej wytrzymałe niż te starsze. To jest całkiem inna konstrukcja składająca się z 2 elementów: mocowanie + listek. Mocowanie raczej nie pęka, za to listek się sypie a koszt samego listka też nie jest mały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:34, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
ostatnio montowałem kolezance te które podał major i sa niezłe. ten rdzen mają dosyc solidny wiec to nie jest listek który przy małej gałązce dotknie reki, costam ochroni,
mocowany jest zamiast oryginalnych srub klamek, wiec w zestawie dostajesz nowe sruby trzymające klamki, wadą jak dla mnie jest potrzeba wywalenia tych gum osłaniających cały przegub klamki - fakt ze sam listek costam chroni ale gumka to gumka osłaniała by lepiej.
i jeszcze niezłe mocowanie na trytytke, jak mocno w coś zarwiesz podejrzewam że nie pęknie handbar tylko trytytka. jakbym miał zakładać listki to takie pewnie bym zarzucał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:29, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
I podstawowa zasada przy każdym rodzają listków, handbarów otwartych mocowanych do sprzęgła i hamuca...mocowanie klamki hamulca i sprzęgła ma być tak dokręcone aby w czasie jazdy nie obracało się ale w czasie gleby ma swobodnie się przekręcić. To gwarantuje długie życie handbarom i klamkom.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:36, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
ja mam te 2012 i robię tak że nie zakładam trytytek tylko dociskam je śrubą od klamki
wtedy przy glebie dodatkowo do obrotu pompy przekręca też się listek w stronę klamki co powoduje mniejsze uszkodzenie
raz dałem opaskę to w ten sam dzień listek pękł
gdzie można kupić ten starszy model listków ktm?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:43, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: |
gdzie można kupić ten starszy model listków ktm? |
One są normalnie w sprzedaży do tej pory. Oczywiście tylko w KTM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 8:11, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
bo to chyba nie jest starszy tylko nowszy ;D chyba kupujac fabrycznie nowe EXC dostajesz to w pakiecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:57, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
chodzi mi o te
nie wiem jak je znalezc np na ktm sklep
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:00, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
To jest model stary, zakładany na modele 2007-2011
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest nowszy model, 2011-2013
[link widoczny dla zalogowanych]
A to jest najnowszy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkie te handbary są na wyposażeniu modeli exc, nie wiem jak w sx. Poza tym normalnie je można kupić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Czw 9:01, 12 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:41, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Czym najlepiej smarować zawór wydechowy 2T przy składaniu? Pasta miedziana?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 11:38, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
1. Co by się stało jak by się zatkało ten przelew od spodu gaźnika co jest?
2. Czasem z powyższego przelewu na dziurach lekko paliwo wylatuje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 12:02, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
skalim1 napisał: | Czym najlepiej smarować zawór wydechowy 2T przy składaniu? Pasta miedziana? |
olejem od mieszaki
co tam nie dasz i tak wypłucze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 13:12, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
zeby utwardzic zawias z przodu te sruby na dole sie dokreca ? a co z ta srubka na plaski srubokret? waze 72kg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:12, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | zeby utwardzic zawias z przodu te sruby na dole sie dokreca ? a co z ta srubka na plaski srubokret? waze 72kg |
dokręca? ojojo to są regulacje u góry jak i na dole lagi
musisz ustawić określoną ilość obrotów np ustaw na polowe klików u góry i na dole w obu lagach i od tego sobie reguluj
no i tym przede wszystkim nie regulujesz twardości zawieszenia lecz szybkosc jego pracy może się wydawać że jest twardsze jak skręcisz na + ale tak na prawdę ono chodzi wolniej
jeśli chcesz twardsze możesz odlać deko oleju
ale najpierw najlepiej zrobić serwis zawieszenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:47, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
jak twardsze to chyba dolac oleju ;D
ogólnie jak zawias za miekki to sie wymienia spręzyny i juz ;D regulacje to są tylko pod dane warunki i preferencje kierowcy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 23:05, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
serwis byl ale amory przy skokach dobijaja po prostu
a drugiue pytanie jaki wymiar lozyska i simeringu tylnego kola
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|