|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Wto 10:02, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
ma ktos pomysl jak zregenerowac przednia lampe, bo mi sie to sreberko w srodku zmatowilo i nic nie swieci, jakims sprayem psiknac czy jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 10:38, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
nic nie zrobisz, sprzedaj lampe za grosze, jak masz oryginalną z 525 to i tak pójdzie momentalnie, i kup sobie nową. one kosztują chyba koło 200 zł. przynajmniej tyle kosztuje nowsza. więc szkoda się bawic w jakakolwiek regeneracje.
jak juz to się napyla czyms próżniowo ale to sie kompletnie nie opłaca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dzienny.Nekrofil
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 16:18, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Przy wymianie łańcucha rozrządu - spuszczać olej? Czy zostawić go w obiegu? /pierwszy raz wymieniam łańcuch rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Wto 16:42, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wiecie czy kopka od 250 z 2009 roku bedzie pasować do 450 z 2005 roku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:28, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
nekrofil - nie musisz, ale wygodniej i czysciej będzie spuscic olej, jak bedziesz przewlekał łancuszek, to bedzie się "maczał" nowy w olejui potem bedziesz spinke zakładał wszystko w oleju uwalone ;D bardziej upierdliwe niż spuszczenie oleju
kubakuba - na 99% pasuje mam kopke z 250tki i mam akurat moto z 2005 roku wiec jutro sprawdze ale na 1 rzut oka to samo
oczywiscie one tam się moga minimalnie kątami róznić, i długoscią samej kopki, ale olbrzymiego znaczenia to nie ma, chociaz króta kopką cięzej sie kopie
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:25, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Co robic gdy mam starty ten blotnik co chroni amortyzator i błoto dostaje sie na gwint od strony wahacza trzeba wymieniać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:30, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Co robic gdy mam starty ten blotnik co chroni amortyzator i błoto dostaje sie na gwint od strony wahacza trzeba wymieniać ? | Zapewne chodzi ci o "fartuch", osłonę amortyzatora. Tak. jego się wymienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 8:19, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy OEM nie kosztuje tyle samo lub nawet mniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Śro 9:57, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ze zniżkami na pewno taniej będzie oem ostatnio wymieniałem ten,,jęzor teściowej*
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 10:22, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Zdejmując w rfs głowicę razem z cylindrem, potem przy składaniu trzeba dawać nową uszczelkę pod głowicę czy nie skoro nie bbyło to rozdzielane??
Pozdro!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 11:54, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Zdejmując w rfs głowicę razem z cylindrem, potem przy składaniu trzeba dawać nową uszczelkę pod głowicę czy nie skoro nie bbyło to rozdzielane??
Pozdro! |
nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:31, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
czy kopnik od ktm 525 exc 2004 podjedzie do ktm 400 exc 2002? zalezy mi na szybkiej odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:50, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | czy kopnik od ktm 525 exc 2004 podjedzie do ktm 400 exc 2002? zalezy mi na szybkiej odp | Pasuję ale jest krótszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:29, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ten ''fartuch'' nie moze byc troszkę tańszy ? Musze go mieć z firmy UFO?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
riderEXC
Gość
|
Wysłany: Śro 21:04, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie mam lekki problem.
Dzisiaj mówię zmienię olej.
Spuściłem olej zieloniutki i ładnutki.
Patrzę na sitko te spod spodu silnika a tam lekkko takich odłamków żółtych plasticzków (myslę że to kawałek prowadnicy mogła się lekko ukryszyć bo przy zmianie rozrządu spadł mi łańcuszek i troche poszarpać musiałem by wyszedł ), prócz tego było trochę opiłków. Dwa może trzy były takie ostrzejsze ale mówię pewno to tryby np czasem zgrzytną casem przekładki sprzęgła to coś więc mówię nie ma się czym przejmować - nawet mechanik tak mi powiedział bo moto po remoncie więc nie ma prawie żadne łożysko padać.
Ale teraz najlepsze. Moto nie straciło nic mocy, idzie jak pojebane, tylko zaczęło trochę w tłumik walić, więc mówię przy okazji zmiany oleju wyreguluje zawory.
Wykręciłem świece a tam jak świeca normalnie ma 2elektrody moja ma jedną... czyli ta brakująca ale została wywalona tłumikiem, albo siedzi w denku tłoka, albo została spalona.
Mechanik polecił bym przelał przez silnik benzynę ekstrakcyjną, wypukał go, zalał olejem, zminił świecę i latał, bo mówi że jak by ta elektroda miała syfu narobić to odrazu by mi wyjebała pół silnika i odczuł bym to a ja żadnych zmian nie zaobserwowałem.
Co o tym wsztskim myslicie i od czego mogła się ta eletroda wyjebać?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|