Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 140, 141, 142 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 21:10, 18 Cze 2014    Temat postu:

Napisz co to za motocykl?
Elektroda raczej wyleciała przez zawory, wydechem gdzieś w siną dal.

Ja bym benzyną silnika nie przepłukał. Bo niby po co? Tylko wypłuczesz olej z newralgicznych punktów i przy starcie będzie "szorstko"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 21:19, 18 Cze 2014    Temat postu:

Moto to klasyczny rfs.

Przepukać gdyby jakiś syf ta, był.

Jak z takich punktów wypukam olej to chyba nic się nie stanie bo i tak nowym olejem zalej, potem na dekompresatorze przekopię troszkę i smarowanie będzie zachowane.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:34, 19 Cze 2014    Temat postu:

Co sie stanie jak mam za luźny łancuch ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 17:27, 19 Cze 2014    Temat postu:

przepłucz pare razy tym samym olejem, olej ma dobre własciwosci myjące i jest gęsty wiec dobrze " ciągnie" ze sobą syf. innego czyszczenia nie ma sensu robic.

stianEXC - jak masz za luźny to szybciej lecą slizgi łancucha, szybciej moze sie zuzywac zebatka bo łancuch nie jest czasami dociskany tylko luźno lata przy zebach, i czasami moze sie opierać na czubkach zebów. no i jest większe szarpanie wiec sie szybciej zuzywa sam łancuch


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:01, 19 Cze 2014    Temat postu:

o dzieki czyli jak najszybciej go naciągnąć nie ? ma tak latać swobodnie ale nie moze dotykać wahacza co?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjerov80




Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

PostWysłany: Czw 18:12, 19 Cze 2014    Temat postu:

Witam, Panowie potrzebuje schemat włącznika świateł tzn jak maja byc te śruty sprężynka itd bo mi sie wszystko rozsypało :/ Z góry dziękuję za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:47, 19 Cze 2014    Temat postu:

Witam mam licznik elektyczny ktory odkrecilem bo po kupnie KTM'a go odkrecilem bo latał i nie działał i tak mysle licznik sie przyda, nidą od niego 2 kabelki cienkie i czarne oba co z nimi zrobic? jest szansa zeby licznik znowu dzialal?


Drugie pytanie: Naszpanowalem lanuch jak stoi na luzie to jest ok a jak włącze jedynke i usiądę na nim to staje sie naszpanowany no nawet dosc ostro i jak jechalem to faktycznie lepiej niz na tym luźnim a może mi się tylko wydaje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Czw 19:55, 19 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:19, 19 Cze 2014    Temat postu:

W ktm-ach z pds(mocowanie amortyzatora bezposrednio do wahacza) nie można mocno napinać łańcucha, grozi to jego zerwaniem lub szybszym zużyciem, uszkodzeniem łożyska wałka napędowego i lożysk koła. Tutaj łańcuch napina się coraz bardziej wraz z uginaniem się amortyzatora. W serwisuwce masz opisane jak to dobrze zrobić i jak sprawdzać. Pozatym pamiętaj, lepiej jak łańcuch jest za luźny niż za mocno napięty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:29, 19 Cze 2014    Temat postu:

za ślizgiem 3 palce lużno mają Ci wejść między wahacz a łańcuch

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 20:31, 19 Cze 2014    Temat postu:

Drodzy specy mam dziwny problem.
Magneto w moim ktm'ie 525 było ściągane kilka razy i zawsze schodziło bez problemu.
Teraz chciałem je zdjąć i za chu*a nie idzie! Siedzi tak mocno zaklinowane że to jest masakra! W ściągaczu aż zwoje gwintu się ujebały!
Co jest?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 20:45, 19 Cze 2014    Temat postu:

Nie dostał się czasami klej beztlenowy(do gwintów) na stożek podczas ostatniego montażu?Musisz teraz nagrzać magneto środkową część w taki sposób aby czop wału nie złapał za szybko temperatury(chodzi o to aby się nie wyrównała z temperaturą magneta) i wtedy próbować zdjąć powinno pomóc.Nie przesadzaj z tym grzaniem 150 stopni powinno zrobić robotę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:43, 19 Cze 2014    Temat postu:

Ok dzieki ale 3 palce luzno jak jest oparty np o sciane czy 3 palce jak siadne to sprawdzić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:55, 19 Cze 2014    Temat postu:

moto ma być na stojaku

pobierz sobie serwisówkę i ją przeczytaj


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Czw 21:55, 19 Cze 2014    Temat postu:

Na jaką wagę jest sprężyna tylna k-tech 63-250-95?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:13, 19 Cze 2014    Temat postu:

najlepiej to siądz na moto i dociąż jeszcze troche, najłatwiej robic to w 2 osoby, i mniej wiecej wałek zdawczy i ośka tylnego koła ma byc równolegle do ziemi. wtedy łancuch ma byc napięty, ale bez przesady, po prostu minimalny luz, i wtedy sobie stawiaj na stojak i zobacz ile i gdzie palców ci wchodzi. bo kazdy ma inne palce, inne łancuchy itp itd. a ktm ma zawsze dosyc luźne łancuchy, no i łatwo przedobrzyć potem skaczesz i łancuch za bardzo napięty i dostaje w tyłek wszystko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 140, 141, 142 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 141 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin