|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:10, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Napisz co to za motocykl?
Elektroda raczej wyleciała przez zawory, wydechem gdzieś w siną dal.
Ja bym benzyną silnika nie przepłukał. Bo niby po co? Tylko wypłuczesz olej z newralgicznych punktów i przy starcie będzie "szorstko"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 21:19, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Moto to klasyczny rfs.
Przepukać gdyby jakiś syf ta, był.
Jak z takich punktów wypukam olej to chyba nic się nie stanie bo i tak nowym olejem zalej, potem na dekompresatorze przekopię troszkę i smarowanie będzie zachowane.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:34, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Co sie stanie jak mam za luźny łancuch ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:27, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
przepłucz pare razy tym samym olejem, olej ma dobre własciwosci myjące i jest gęsty wiec dobrze " ciągnie" ze sobą syf. innego czyszczenia nie ma sensu robic.
stianEXC - jak masz za luźny to szybciej lecą slizgi łancucha, szybciej moze sie zuzywac zebatka bo łancuch nie jest czasami dociskany tylko luźno lata przy zebach, i czasami moze sie opierać na czubkach zebów. no i jest większe szarpanie wiec sie szybciej zuzywa sam łancuch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:01, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
o dzieki czyli jak najszybciej go naciągnąć nie ? ma tak latać swobodnie ale nie moze dotykać wahacza co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryzjerov80
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Czw 18:12, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam, Panowie potrzebuje schemat włącznika świateł tzn jak maja byc te śruty sprężynka itd bo mi sie wszystko rozsypało :/ Z góry dziękuję za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:47, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam mam licznik elektyczny ktory odkrecilem bo po kupnie KTM'a go odkrecilem bo latał i nie działał i tak mysle licznik sie przyda, nidą od niego 2 kabelki cienkie i czarne oba co z nimi zrobic? jest szansa zeby licznik znowu dzialal?
Drugie pytanie: Naszpanowalem lanuch jak stoi na luzie to jest ok a jak włącze jedynke i usiądę na nim to staje sie naszpanowany no nawet dosc ostro i jak jechalem to faktycznie lepiej niz na tym luźnim a może mi się tylko wydaje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Czw 19:55, 19 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:19, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
W ktm-ach z pds(mocowanie amortyzatora bezposrednio do wahacza) nie można mocno napinać łańcucha, grozi to jego zerwaniem lub szybszym zużyciem, uszkodzeniem łożyska wałka napędowego i lożysk koła. Tutaj łańcuch napina się coraz bardziej wraz z uginaniem się amortyzatora. W serwisuwce masz opisane jak to dobrze zrobić i jak sprawdzać. Pozatym pamiętaj, lepiej jak łańcuch jest za luźny niż za mocno napięty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:29, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
za ślizgiem 3 palce lużno mają Ci wejść między wahacz a łańcuch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:31, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Drodzy specy mam dziwny problem.
Magneto w moim ktm'ie 525 było ściągane kilka razy i zawsze schodziło bez problemu.
Teraz chciałem je zdjąć i za chu*a nie idzie! Siedzi tak mocno zaklinowane że to jest masakra! W ściągaczu aż zwoje gwintu się ujebały!
Co jest?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 20:45, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Nie dostał się czasami klej beztlenowy(do gwintów) na stożek podczas ostatniego montażu?Musisz teraz nagrzać magneto środkową część w taki sposób aby czop wału nie złapał za szybko temperatury(chodzi o to aby się nie wyrównała z temperaturą magneta) i wtedy próbować zdjąć powinno pomóc.Nie przesadzaj z tym grzaniem 150 stopni powinno zrobić robotę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:43, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ok dzieki ale 3 palce luzno jak jest oparty np o sciane czy 3 palce jak siadne to sprawdzić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:55, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
moto ma być na stojaku
pobierz sobie serwisówkę i ją przeczytaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Czw 21:55, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Na jaką wagę jest sprężyna tylna k-tech 63-250-95?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:13, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
najlepiej to siądz na moto i dociąż jeszcze troche, najłatwiej robic to w 2 osoby, i mniej wiecej wałek zdawczy i ośka tylnego koła ma byc równolegle do ziemi. wtedy łancuch ma byc napięty, ale bez przesady, po prostu minimalny luz, i wtedy sobie stawiaj na stojak i zobacz ile i gdzie palców ci wchodzi. bo kazdy ma inne palce, inne łancuchy itp itd. a ktm ma zawsze dosyc luźne łancuchy, no i łatwo przedobrzyć potem skaczesz i łancuch za bardzo napięty i dostaje w tyłek wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|