|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:09, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
mając 2002 rok powinieneś miecz licznik sigmy, ten duży wchodził w 2003r
sprawdź czy masz czujnik w ogóle ale jeśli nie idą z tam tąd kable to albo wykręcony albo urwane.
opcje to jeśli licznik działa dokupić czujnik lub kupić jakiś rowerowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
godzil
Gość
|
Wysłany: Pią 18:53, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć chłopaki.
Od początku tego sezonu jestem posiadaczem EXC 520 z 2002 roku. Ogólnie jesli chodzi o jakieś grubsze rzeczy to jest ok, bebechy zdrowe, zawiecha również. Ale mam pare pytań.
1. Z jakiegoś powodu ocierał mi na starym napędzie łańcuch o wysprzęglik i jego osłone. Przez to wysprzęglik jest troche wytarty i w niewielkich ilościach się z niego sączy olej. Olej widać dopiero gdy coś dłużej pojezdze, nie pojawia sie odrazu po dopaleniu silnika. Moje pytanie to czy olać sprawe i ciągle mieć na oku stan oleju (którego dużo nie ubywa w oczku) czy jednak może to nieść większe konsekwencje?
2. Druga sprawa to napęd, który wyciera mi prowadnica u dołu przy dużej zębatce. Wyciera mi sie troche łańcuch, a w szczególności zapinka. Jakie konsekwencje może nieść zdemontowanie tej prowadnicy? Czy to raczej średni pomysł?
3. Nie mogę dobrze odpowietrzyć przedniego hamulca. A jeśli już udało mi się dobrze odpowietrzyć, to siadając na sprzęt po tygodniu hamulec znowu miękki. Nie zlokalizowałem żadnego wycieku na przewodzie ani na tłoczkach. Ktoś już tak miał i/lub wie jak temu zaradzić? (odpowietrzam w ten sposób, że przyczepiam rurke u dołu na zacisku, która idzie do słoiczka, i pompuje klamką płyn zalewając u góry nowy, ciągle dolewając)
Licze na pomoc i wielkie pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:05, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
1. Za duża zębatka, zerwanie łańcucha, za luźny łańcuch, syf zalegający między zębatką a wysprzęglikiem to niektóre z przyczyn uszkodzenia. Generalnie szykuj się na wymianę wysprzęglika.
2. Głupi pomysł aby wyrzucić prowadnicę. Jeśli chcesz żeby nie darło łańcucha to poprostu załóż nową prowadnicę którą zresztą jak i ślizgi wymienia się razem z zębatkami i łańcuchem.
3. Gdzieś masz nieszczelność, z racji wieku moto prawdopodobnie masz do wymiany uszczelnienie pompy, czyli musisz kupić zestaw naprawczy pompy hamulca(tłoczek, sprężynka itd.)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Pią 19:05, 20 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:38, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Idą 2 kable a bardziej linki czarna od klamki i srebrna od pompy pewnie albo cos w tym stylu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:56, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
czyli jak nie idą czarne małe kable to czujnika nie ma?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:01, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
do koła mają isc dwie "linki" jedna to przewód hamulcowy, drugi to czujnik. z czujnika to idzie jeden gruby przewód w pancerzyku w którym są dwie żyły przewodu. i je wpinasz do licznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 7:27, 21 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Jednak pomyłka ten jeden przewód hamulcowy jest w połowie czarny i to mnie zmyliło bo nie patrzylem na to dokładnie i napisałem ze to ten od licznika. No nic trudno czyli zostaje założyć licznik rowereowy ale ten magnez nie odpadnie mi w terenie? nie poszarpie mi tych kabelkow?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toivias
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
|
Wysłany: Sob 8:09, 21 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Jednak pomyłka ten jeden przewód hamulcowy jest w połowie czarny i to mnie zmyliło bo nie patrzylem na to dokładnie i napisałem ze to ten od licznika. No nic trudno czyli zostaje założyć licznik rowereowy ale ten magnez nie odpadnie mi w terenie? nie poszarpie mi tych kabelkow? |
chłopie w 10 dni najebałeś pełno bezsensownych postów.
ogarnij się trochę, zacznij pisać poprawnie posty i zajrzyj czasem do słownika.
MagneZ będzie Ci ciężko zgubić.
Jak mylisz przewód hamulcowy z przewodem do licznika, to nie jestem przekonany czy powinieneś mieć taki motocykl.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Sob 8:10, 21 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:19, 21 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Jak masz prawić kazania to nie ku*wa tutaj bo nie ty bedziesz mi pisal o tym jak pisze i co. Po to jest ten temat żeby pytać i wez to na uwage ktorej ci ku*wa brak teraz, że nie każdy sie dobrze zna na mechanice czy elektryce... czy filtr powietrza ma być suchy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 10:30, 21 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
nie ma byc suchy, chyba że jeździsz po asfalcie..
licznik zakładaj jaki chcesz, ale skoro masz oryginalny to po kiego grzyba pchac rowerowy syf ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toivias
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
|
Wysłany: Sob 10:34, 21 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Jak masz prawić kazania to nie ku*wa tutaj bo nie ty bedziesz mi pisal o tym jak pisze i co. Po to jest ten temat żeby pytać i wez to na uwage ktorej ci ku*wa brak teraz, że nie każdy sie dobrze zna na mechanice czy elektryce... czy filtr powietrza ma być suchy? |
A żeby Ci korba bokiem wyszła prostaku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:44, 21 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
O to się nie martw żeby tobie coś nie wypadło i dodam nie rób tutaj szopki jak juz chcesz to pisz na pw ( odrazu idzie do kosza bo nie mam czasu na takie coś) bo tutaj nie jest miejsce zebys sobie wypluwał co ci sie podoba a co nie. Henio filtr jest tak jakby lekko nasączony olejem, ale fakt zgadza sie nie jeżdzę po drodze jak coś to sory za zbędne pytania.. nabieram wiedzy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Sob 10:47, 21 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toivias
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
|
Wysłany: Sob 10:47, 21 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | nabieram wiedzy |
To zacznij od ściągnięcia serwisówki i katalogu części do swojego motocykla, na 90% swoich pytań znajdziesz tam odpowiedź, na pozostałe 10% odpowiedź już padła na forum.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Sob 10:47, 21 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:49, 21 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
serwisówka swoja drogą, ale czasem wole zasięgnac rady kogos kto sie na tym zajebiście zna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|