Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 22:20, 29 Cze 2014    Temat postu:

StianEXC napisał:


(http://allegro.pl/motul-300v-4t-15w50-factory-line-1l-legionowo-hifl-i4293435285.html) - Taki olej moge śmiało zamawiać?

tak, ten olej będzie dobry, do wymiany potrzebujesz ponad 1L (1.2L dokładnie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:23, 29 Cze 2014    Temat postu:

pawel napisał:


chodzi mi o ten element:

[link widoczny dla zalogowanych]


Ponawiam pytanie czy da się dokupić ten element osobno? Czy tylko z całym kompletem naprawczym?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Musicman1997
Gość






PostWysłany: Nie 22:35, 29 Cze 2014    Temat postu:

Witam.
Jestem zielony w temacie wiec proszę o to aby ktoś wytłumaczył.
Po co i za co jest odpowiedzialny rozrząd i zawory w exc 4t ? I w jaki sposób dbać, co ile się wymienia poszczególne części ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:41, 29 Cze 2014    Temat postu:

Czy te filtry metalowe co są na śrubach magnetycznych od spustu oleju mogę przemyć WD-40 ? czy musze mieć jakis specjalny środek? albo woda i pod ciśnieniem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 22:46, 29 Cze 2014    Temat postu:

Musicman1997 napisał:
Witam.
Jestem zielony w temacie wiec proszę o to aby ktoś wytłumaczył.
Po co i za co jest odpowiedzialny rozrząd i zawory w exc 4t ? I w jaki sposób dbać, co ile się wymienia poszczególne części ?

hej
zacznij od tego
[link widoczny dla zalogowanych]
rozrząd odpowiada za to aby zawory otwarły i zamknęły się w odpowiednim momencie
zawory ssące - odpowiadają za wpuszczenie mieszanki paliwowo-powietrznej
wydechowe - za wypuszczenie gazów po zapłonie

dbamy tak że kontrolujemy stan gniazd i zaworów (regulacja luzów) i dbany o odpowiedni naciąg łańcucha rozrządu (stan napinacza, łańcucha,ślizgów)

z wymianą różnie - głownie zależy od modelu, zawory od 100 do nawet 300mth, rozrząd: 100-200,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 22:48, 29 Cze 2014    Temat postu:

StianEXC napisał:
Czy te filtry metalowe co są na śrubach magnetycznych od spustu oleju mogę przemyć WD-40 ? czy musze mieć jakis specjalny środek? albo woda i pod ciśnieniem ?


może byc wd-40, później przetrzyj czystyą szmatą do sucha


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:51, 29 Cze 2014    Temat postu:

Po tym wszystkim wlać 3/4 oleju tzn stan na oczku bedzie widać ( nie zalewać całego oczka co nie?)i pokopać chwile ( odkręcić fajke czy nie trzeba?, kopać tak bez życia zeby nie odpalil?)i gotowe? czy jest jeszcze coś o czym zapomniałem?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Nie 22:52, 29 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 23:07, 29 Cze 2014    Temat postu:

StianEXC napisał:
Po tym wszystkim wlać 3/4 oleju tzn stan na oczku bedzie widać ( nie zalewać całego oczka co nie?)i pokopać chwile ( odkręcić fajke czy nie trzeba?, kopać tak bez życia zeby nie odpalil?)i gotowe? czy jest jeszcze coś o czym zapomniałem?

przekop parę razy na wciśniętym odprężniku, to wystarczy, olej ze wszystkich kanalików nie wyjdzie więc nie ma opcji żeby sie prztyarł,
ja u siebie jeszcze zalewam troche oleju do komory z filtrem i polewam filtr olejem zanim go włożę.
3/4 oczka będzie dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Musicman1997
Gość






PostWysłany: Nie 23:22, 29 Cze 2014    Temat postu:

Dzięki za szybką odpowiedz Very Happy . Ale jeszcze jedno.
Wiem że remonty w 2t robi się często ale taniej a w 4t rzadziej a drożej ale co według ciebie będzie tańsze w utrzymaniu w ciągu 2 sezonów? exc 250 czy exc 450
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:22, 30 Cze 2014    Temat postu:

raczej 450 jesli sie nic nie popsuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 8:47, 30 Cze 2014    Temat postu:

porównywalnie, wszystko zależy ile jeździsz, w 2T częstsze wymiany tłoka, w 4T masz wymianę oleju co 15mth,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:38, 30 Cze 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:

przekop parę razy na wciśniętym odprężniku///
ja u siebie jeszcze zalewam troche oleju do komory z filtrem i polewam filtr olejem zanim go włożę.


Tego nie rozumiem a dokładniej o tym odprężniku Gdzie mam ten odprężnik? Jak go wcisnąć czy co?

Wlewasz do airboxu troche oleju? Bo ja zauwazylem, że w srodku air box i filt są umazane w jakimś oleju pewnie silnikowym, ale tak ma być? Polewasz filtr tak intensywnie czy tak delikanie i rozciagasz ten olej ręką?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 10:09, 30 Cze 2014    Temat postu:

StianEXC napisał:
KristofSX napisał:

przekop parę razy na wciśniętym odprężniku///
ja u siebie jeszcze zalewam troche oleju do komory z filtrem i polewam filtr olejem zanim go włożę.


Tego nie rozumiem a dokładniej o tym odprężniku Gdzie mam ten odprężnik? Jak go wcisnąć czy co?

Wlewasz do airboxu troche oleju? Bo ja zauwazylem, że w srodku air box i filt są umazane w jakimś oleju pewnie silnikowym, ale tak ma być? Polewasz filtr tak intensywnie czy tak delikanie i rozciagasz ten olej ręką?


to jest dekompresator

nie wlewam oleju do airboxa tylko do komory filtra oleju!

filtr powietrza moczony jest w specjanym oleju np takim:
[link widoczny dla zalogowanych]
polewasz filtr, wyciskasz, odstawiasz na godzinę-dwie, dopiero zakładasz, brzegi filtra smarujesz smarem żeby uszczelnić układ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:06, 30 Cze 2014    Temat postu:

No spoko dzięki mogłeś odrazu napisać o dekompresatorze bo jakoś bym załapał wcześniej :p no nic dzięki za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kudłady




Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Pon 21:43, 30 Cze 2014    Temat postu:

siema. troszke odswieżam, akcje z tą zamarznietą prowadnicą od zacisku hamulcowego. na foto jest owa prowanica. moczy to sie juz ze dwa tygodnie w WDku. miejsca na imbusa tam nima jak ktos sugerował. probowałem ją ruszyć w imadle zeby poszło choc troszke i lipton. co proponujecie ? zagrzać to jakos delikatnie zeby nie sfajczyc tej gumki i zas probowac w imadło ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 149 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin