|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 22:20, 29 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: |
(http://allegro.pl/motul-300v-4t-15w50-factory-line-1l-legionowo-hifl-i4293435285.html) - Taki olej moge śmiało zamawiać? |
tak, ten olej będzie dobry, do wymiany potrzebujesz ponad 1L (1.2L dokładnie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:23, 29 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
pawel napisał: |
chodzi mi o ten element:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Ponawiam pytanie czy da się dokupić ten element osobno? Czy tylko z całym kompletem naprawczym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Musicman1997
Gość
|
Wysłany: Nie 22:35, 29 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam.
Jestem zielony w temacie wiec proszę o to aby ktoś wytłumaczył.
Po co i za co jest odpowiedzialny rozrząd i zawory w exc 4t ? I w jaki sposób dbać, co ile się wymienia poszczególne części ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:41, 29 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Czy te filtry metalowe co są na śrubach magnetycznych od spustu oleju mogę przemyć WD-40 ? czy musze mieć jakis specjalny środek? albo woda i pod ciśnieniem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 22:46, 29 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Musicman1997 napisał: | Witam.
Jestem zielony w temacie wiec proszę o to aby ktoś wytłumaczył.
Po co i za co jest odpowiedzialny rozrząd i zawory w exc 4t ? I w jaki sposób dbać, co ile się wymienia poszczególne części ? |
hej
zacznij od tego
[link widoczny dla zalogowanych]
rozrząd odpowiada za to aby zawory otwarły i zamknęły się w odpowiednim momencie
zawory ssące - odpowiadają za wpuszczenie mieszanki paliwowo-powietrznej
wydechowe - za wypuszczenie gazów po zapłonie
dbamy tak że kontrolujemy stan gniazd i zaworów (regulacja luzów) i dbany o odpowiedni naciąg łańcucha rozrządu (stan napinacza, łańcucha,ślizgów)
z wymianą różnie - głownie zależy od modelu, zawory od 100 do nawet 300mth, rozrząd: 100-200,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 22:48, 29 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Czy te filtry metalowe co są na śrubach magnetycznych od spustu oleju mogę przemyć WD-40 ? czy musze mieć jakis specjalny środek? albo woda i pod ciśnieniem ? |
może byc wd-40, później przetrzyj czystyą szmatą do sucha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:51, 29 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Po tym wszystkim wlać 3/4 oleju tzn stan na oczku bedzie widać ( nie zalewać całego oczka co nie?)i pokopać chwile ( odkręcić fajke czy nie trzeba?, kopać tak bez życia zeby nie odpalil?)i gotowe? czy jest jeszcze coś o czym zapomniałem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Nie 22:52, 29 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 23:07, 29 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Po tym wszystkim wlać 3/4 oleju tzn stan na oczku bedzie widać ( nie zalewać całego oczka co nie?)i pokopać chwile ( odkręcić fajke czy nie trzeba?, kopać tak bez życia zeby nie odpalil?)i gotowe? czy jest jeszcze coś o czym zapomniałem? |
przekop parę razy na wciśniętym odprężniku, to wystarczy, olej ze wszystkich kanalików nie wyjdzie więc nie ma opcji żeby sie prztyarł,
ja u siebie jeszcze zalewam troche oleju do komory z filtrem i polewam filtr olejem zanim go włożę.
3/4 oczka będzie dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Musicman1997
Gość
|
Wysłany: Nie 23:22, 29 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki za szybką odpowiedz . Ale jeszcze jedno.
Wiem że remonty w 2t robi się często ale taniej a w 4t rzadziej a drożej ale co według ciebie będzie tańsze w utrzymaniu w ciągu 2 sezonów? exc 250 czy exc 450
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:22, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
raczej 450 jesli sie nic nie popsuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 8:47, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
porównywalnie, wszystko zależy ile jeździsz, w 2T częstsze wymiany tłoka, w 4T masz wymianę oleju co 15mth,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:38, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: |
przekop parę razy na wciśniętym odprężniku///
ja u siebie jeszcze zalewam troche oleju do komory z filtrem i polewam filtr olejem zanim go włożę. |
Tego nie rozumiem a dokładniej o tym odprężniku Gdzie mam ten odprężnik? Jak go wcisnąć czy co?
Wlewasz do airboxu troche oleju? Bo ja zauwazylem, że w srodku air box i filt są umazane w jakimś oleju pewnie silnikowym, ale tak ma być? Polewasz filtr tak intensywnie czy tak delikanie i rozciagasz ten olej ręką?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 10:09, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | KristofSX napisał: |
przekop parę razy na wciśniętym odprężniku///
ja u siebie jeszcze zalewam troche oleju do komory z filtrem i polewam filtr olejem zanim go włożę. |
Tego nie rozumiem a dokładniej o tym odprężniku Gdzie mam ten odprężnik? Jak go wcisnąć czy co?
Wlewasz do airboxu troche oleju? Bo ja zauwazylem, że w srodku air box i filt są umazane w jakimś oleju pewnie silnikowym, ale tak ma być? Polewasz filtr tak intensywnie czy tak delikanie i rozciagasz ten olej ręką? |
to jest dekompresator
nie wlewam oleju do airboxa tylko do komory filtra oleju!
filtr powietrza moczony jest w specjanym oleju np takim:
[link widoczny dla zalogowanych]
polewasz filtr, wyciskasz, odstawiasz na godzinę-dwie, dopiero zakładasz, brzegi filtra smarujesz smarem żeby uszczelnić układ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:06, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
No spoko dzięki mogłeś odrazu napisać o dekompresatorze bo jakoś bym załapał wcześniej :p no nic dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pon 21:43, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
siema. troszke odswieżam, akcje z tą zamarznietą prowadnicą od zacisku hamulcowego. na foto jest owa prowanica. moczy to sie juz ze dwa tygodnie w WDku. miejsca na imbusa tam nima jak ktos sugerował. probowałem ją ruszyć w imadle zeby poszło choc troszke i lipton. co proponujecie ? zagrzać to jakos delikatnie zeby nie sfajczyc tej gumki i zas probowac w imadło ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|