|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:30, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
zwykłego smaru bodaj do łożysk czy czegoś tam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:01, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | zwykłego smaru bodaj do łożysk czy czegoś tam... |
No to masz odpowiedź - zwykły smar do łożysk się zapieka.
Kup sobie taki smar do prowadnic zacisków - mała tubka kosztuje ok 5 zł - spokojnie starczy na oba.
O to chyba coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak sie mylę to poprawcie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Sob 11:02, 04 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 15:02, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam,
czy spalanie 1.5 litra benzyny na 40 kilometrów to jest normalne przy moim moto? Dzisiaj się zdziwiłem, w przeliczeniu wychodzi jakieś 4l/100km . Dodam że 50/50 asfalt i polne drogi, a mieszanka nie jest za uboga.
Jeżdżę w okolicach ludzkich siedzib w miarę cicho, więc jazda podobna do eco drivingu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:51, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
babel to jest smar do tłoczków a nie prowadnic na wszelkiej "maści" ośki prowadnice szpilki wydechu (wszędzie tam gdzie elementy mogą się zapiec) stosuje się smary miedziane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 19:20, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
kzq napisał: | Witam,
czy spalanie 1.5 litra benzyny na 40 kilometrów to jest normalne przy moim moto? Dzisiaj się zdziwiłem, w przeliczeniu wychodzi jakieś 4l/100km . Dodam że 50/50 asfalt i polne drogi, a mieszanka nie jest za uboga.
Jeżdżę w okolicach ludzkich siedzib w miarę cicho, więc jazda podobna do eco drivingu. |
wow ale wynik!
u mnie wychodzi ok 60km-70km na bak 7.5l
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 19:32, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
u mnie na trasie 100 km wynik spalania niecałe 3.5 litra wiec aż smiesznie mało. przy prędkosci przelotowej około 90-100 km h. bez swirowania. i dawka tez była ustawiona na raczej bogatszą bo swieca zawsze lekko czarna była. widocznie jak sie nie kręci non stop pompką przyspieszacza paliwa duzo nie bierze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:36, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
szakul123 napisał: | babel to jest smar do tłoczków a nie prowadnic na wszelkiej "maści" ośki prowadnice szpilki wydechu (wszędzie tam gdzie elementy mogą się zapiec) stosuje się smary miedziane |
Napisane że też do prowadnic - w sumie od lat stosowałem w Afryce i DRZ cie i nigdy nic się nie zapiekło. Ale może masz rację że miedziany będzie lepszy
A co do spalania to przy lajtowym traktowaniu po szuterkach 400 też mi spaliła 4l. Ale jak ostrzej pogonić to jest więcej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Sob 20:38, 04 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 20:39, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
babel napisał: | szakul123 napisał: | babel to jest smar do tłoczków a nie prowadnic na wszelkiej "maści" ośki prowadnice szpilki wydechu (wszędzie tam gdzie elementy mogą się zapiec) stosuje się smary miedziane |
Napisane że też do prowadnic - w sumie od lat stosowałem w Afryce i DRZ cie i nigdy nic się nie zapiekło. Ale może masz rację że miedziany będzie lepszy
A co do spalania to przy lajtowym traktowaniu po szuterkach 400 też mi spaliła 4l. Ale jak ostrzej pogonić to jest więcej |
Ja też zawsze dawałem ATE do prowadnic i było super.
Miedziany jakoś mi tam nie pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Nie 12:24, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Koło nie ma żadnych luzów, jakiś czas temu łożyska wymieniłem, ale element nr.3 ma wyczuwalny luz (przy złożonym kole). Jak jeździłem to słychać było takie chrobotanie w okolicach piasty, naładowałem porządnie smaru łożyskowego na sworzeń i zobaczymy czy dalej będzie hałasować. Czy czeka mnie zakup zestawu naprawczego??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Nie 12:24, 05 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:14, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
3 czyli tulejka dystansowa? Ona jest tylko po to żeby łożysk nie przesunąć za bardzo przy dokręceniu koła. To że ma luz może jedynie hałas powodować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:31, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
potrzebuje element numer 8 ten dłuższy urwała mi się ta gumowa główka.
może ma ktoś coś takiego do odstapienia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 19:04, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Cześć muszę wymienić napęd i łożyska koła przedniego w EXC525 i stąd moje dwa pytania. Ile ogniw łańcuch kupić do zestawu 14/52 i czy łożyska np. takie
[link widoczny dla zalogowanych]
będą dobre czy lepiej kupić coś droższego i może trwalszego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:45, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ogniw 118
co do łozysk. moim zdaniem 80 zł to zdecydowanie za duzo ja kupuje łozyska po kilkanascie zł /szt max. zalezy czy chcesz z luzem C3 czy bez luzu. łozysko takie samo z siebie wytrzyma dłuuugo. zwykle pada bo dostaje sie syf i woda. wiec jeżeli masz tulejki dystansowe lekko wytarte to nawet pozłacane, tytanowe łozyska w smarze najlepszym to i tak szybko siądą. dlatego moim zdaniem bez sensu ładować drogich łozysk. ja zaopatruje sie w łozyska ze sklepów motoryzacyjnych/rolniczych. nie raz jeździłem na łozyskach za 5 zł/sztuka. i było ok... do czasu wiekszego błota itp, wtedy zawuazalnie zaraz był luz. po wymieniae tulejek wsadziłem łozyska za moze 30 zł ( komplet z uszczelniaczami ) juz pół sezonu tak smigam i luzu nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:42, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ja kupuje łożyska na allegro po 2zł gdzie w hurtowni z 8-10zł i tak jak wyżej wytrzymuje tyle co te po 80 bo i tak syf szybko tam dochodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 21:45, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Próbowałem kupić w sobotę w hurtowni i na miejscu nie mieli a za dobre łożysko bo mówiłem, że chcę najlepsze trzeba dać 35, 40 złotych więc z uszczelniaczami wychodzi 80, 90 złotych ale skoro nie widać różnicy to po co przepłacać, jutro zapytam o tańsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|