|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 18:11, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Tak jest lewy gwint i sam mam sciagacz z allegro za kilkanaście zł. Pamiętaj by dać najlepiej między czop wału a ściągacz nasmarowaną kulkę np z łożyska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:28, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Asteros2012 napisał: | Tak jest lewy gwint i sam mam sciagacz z allegro za kilkanaście zł. Pamiętaj by dać najlepiej między czop wału a ściągacz nasmarowaną kulkę np z łożyska |
w jakim celu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 21:54, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | Asteros2012 napisał: | Tak jest lewy gwint i sam mam sciagacz z allegro za kilkanaście zł. Pamiętaj by dać najlepiej między czop wału a ściągacz nasmarowaną kulkę np z łożyska |
w jakim celu? |
Też daję dużą kulkę.
Na necie widziałem ściągacz znanej firmy narzędziowej gdzie była taka tulejka dodatkowa na gwint wału.
kulkę daję po to aby obracająca śruba ściągacza nic nie rzeźbiła na wale i łatwiej się obracała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pią 22:15, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Z tą kulką to ja bym nieco uważał,wał z obydwu stron ma wykonane tzw. nakiełki(takie małe otworki)są one używane do mocowania wału w kłach co umożliwia przeprowadzanie różnych zabiegów podczas napraw,regeneracji czy wyważania po przekuciu korby(co prawda widziałem wyważanie wału bez mocowania w kłach)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 22:37, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
tak,
i po to daję dużą kulkę (jakieś 10-12mm) aby ich nie zniekształcić
tutaj ściągacz z tulejką Jonnesway
oryginalny KTM-a też ma coś takiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 23:55, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Rozmiar oczywiście 27x1? To zdjęcie to tylko takie podglądowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 0:12, 05 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamiętam to taki gwint i sciągacz jest z gwintem zewnętrznym a zdjęcie jest poglądowe przypuszczam że w celu pokazania tej tulejki. I najważniejsza rzecz to pod żadnym pozorem nie naparzać młotkiem w czopy wału. Można uderzać młotkiem w wał by go "zluzować" np w japonczykach gdzie są dwa łożyska maszynowe ale należy to robić przez tulejke by nie uszkodzić właśnie tych wyżłobień do centrowania wału ani gwintów na wale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Musicman1997
Gość
|
Wysłany: Sob 11:34, 05 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Witam.
1.Ile tak mniej więcej trzeba dać za exc450 z lat 2003-2006 aby był w dobrym stanie ?
2. Powiedzmy że kupie exc450 w dobrym stanie . Ile ok. trzeba wydać na starcie na remont (tłok,korba, wszystkie płyny itd.) aby wiedzieć na czym się jeździ jeśli wszystko części wymienię sam?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 12:17, 05 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Musicman1997 napisał: | Witam.
1.Ile tak mniej więcej trzeba dać za exc450 z lat 2003-2006 aby był w dobrym stanie ?
2. Powiedzmy że kupie exc450 w dobrym stanie . Ile ok. trzeba wydać na starcie na remont (tłok,korba, wszystkie płyny itd.) aby wiedzieć na czym się jeździ jeśli wszystko części wymienię sam? |
hej
ok 10k PLN
jak kupisz w dobrym stanie to po co na starcie remont?
kupujesz, jeździsz do końca sezonu i po sezonie obejrzyj co tam sie dzieje, kupowanie po to żeby od razu pruć silnik jest bez sensu chyba że wiemy że to sztrucel jakis i trzeba robic bo będzie rzeźnia.
tak orientacyjnie - tłok 400-500, korba 400-500, olej 50pln/1l , filtry oleju ok 30pln,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Musicman1997
Gość
|
Wysłany: Sob 12:58, 05 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli sprzedawca powie mi że na tłoku i korbie zrobił np. 100mth to skąd mogę wiedzieć że nie zrobił 200mth i obydwa elementy są na wykończeniu.
Wole częściej wymieniać tłok niż cylinder bo nicasil się skończy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
godzil
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:39, 05 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Siema chłopaki. Uporałem się z problemami cieknącego wysprzęglika i prowadnicy ocierającej łańcuch sprzed kilku postów, ale pojawił się nowy problem.
Zaczęło cieknąć z pokrywy magneta. Zamówiłem nową uszczelkę, założyłem - sączyło się dość mocno. Rozebrałem, oprawiłem silikonem + uszczelka - dalej cieknie. Macie jakieś pomysły? Co może być przyczyną, znacie może jakieś inne sposoby?
zapodaj. net/3d109c8de69b5.jpg.html
zapodaj. net/3d8e1132055c6.jpg.html
Na drugim zdjęciu widać delikatne pęknięcie pokrywy, jednak chyba nie powinno ono mięc znaczenia (tak mi się wydaje) bo jest na zewnątrz, uszczelka z silikonem i tak powinna nie przepuszczać oleju.
Wczoraj wyjąłem całkiem dekiel (wykręciłem uzwojenie) i przyłożyłem go do równej powierzchni, żeby zobaczyć czy nie ma szpary (czy dekiel jest idealnie płaski). No to jest bardzo mała przerwa w tym miejscu gdzie mi cieknie, oczywiści minimalna którą silikon i uszczelka powinna załatwić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez godzil dnia Sob 15:43, 05 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:32, 05 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ściągasz dekiel, bierzesz papier wodny 1500, potem 2000... kładziesz papier na prawie idealnie gładkiej powierzchni - np szyba i szlifujesz. Będziesz widział w jakich miejscach się wyciera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachus0
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Nie 2:17, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Pasta kauczukowa uszczelniająca Dirko, nie żaden silikon, polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 6:06, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Witam co zrobić gdy skrzypi przedni hamulec ? Klocki byly niedawno wymieniane.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Nie 6:07, 06 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:47, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Czy mocowanie wetylatora od nowszego modelu (po2008) podejdzie do rfs-a:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|