Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 18:11, 04 Lip 2014    Temat postu:

Tak jest lewy gwint i sam mam sciagacz z allegro za kilkanaście zł. Pamiętaj by dać najlepiej między czop wału a ściągacz nasmarowaną kulkę np z łożyska

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:28, 04 Lip 2014    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Tak jest lewy gwint i sam mam sciagacz z allegro za kilkanaście zł. Pamiętaj by dać najlepiej między czop wału a ściągacz nasmarowaną kulkę np z łożyska

w jakim celu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 21:54, 04 Lip 2014    Temat postu:

barek253 napisał:
Asteros2012 napisał:
Tak jest lewy gwint i sam mam sciagacz z allegro za kilkanaście zł. Pamiętaj by dać najlepiej między czop wału a ściągacz nasmarowaną kulkę np z łożyska

w jakim celu?


Też daję dużą kulkę.
Na necie widziałem ściągacz znanej firmy narzędziowej gdzie była taka tulejka dodatkowa na gwint wału.

kulkę daję po to aby obracająca śruba ściągacza nic nie rzeźbiła na wale i łatwiej się obracała.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pią 22:15, 04 Lip 2014    Temat postu:

Z tą kulką to ja bym nieco uważał,wał z obydwu stron ma wykonane tzw. nakiełki(takie małe otworki)są one używane do mocowania wału w kłach co umożliwia przeprowadzanie różnych zabiegów podczas napraw,regeneracji czy wyważania po przekuciu korby(co prawda widziałem wyważanie wału bez mocowania w kłach)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:37, 04 Lip 2014    Temat postu:

tak,

i po to daję dużą kulkę (jakieś 10-12mm) aby ich nie zniekształcić

tutaj ściągacz z tulejką Jonnesway
oryginalny KTM-a też ma coś takiego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 23:55, 04 Lip 2014    Temat postu:

Rozmiar oczywiście 27x1? To zdjęcie to tylko takie podglądowe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 0:12, 05 Lip 2014    Temat postu:

Z tego co pamiętam to taki gwint i sciągacz jest z gwintem zewnętrznym a zdjęcie jest poglądowe przypuszczam że w celu pokazania tej tulejki. I najważniejsza rzecz to pod żadnym pozorem nie naparzać młotkiem w czopy wału. Można uderzać młotkiem w wał by go "zluzować" np w japonczykach gdzie są dwa łożyska maszynowe ale należy to robić przez tulejke by nie uszkodzić właśnie tych wyżłobień do centrowania wału ani gwintów na wale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Musicman1997
Gość






PostWysłany: Sob 11:34, 05 Lip 2014    Temat postu:

Witam.
1.Ile tak mniej więcej trzeba dać za exc450 z lat 2003-2006 aby był w dobrym stanie ?
2. Powiedzmy że kupie exc450 w dobrym stanie . Ile ok. trzeba wydać na starcie na remont (tłok,korba, wszystkie płyny itd.) aby wiedzieć na czym się jeździ jeśli wszystko części wymienię sam?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 12:17, 05 Lip 2014    Temat postu:

Musicman1997 napisał:
Witam.
1.Ile tak mniej więcej trzeba dać za exc450 z lat 2003-2006 aby był w dobrym stanie ?
2. Powiedzmy że kupie exc450 w dobrym stanie . Ile ok. trzeba wydać na starcie na remont (tłok,korba, wszystkie płyny itd.) aby wiedzieć na czym się jeździ jeśli wszystko części wymienię sam?

hej
ok 10k PLN
jak kupisz w dobrym stanie to po co na starcie remont?
kupujesz, jeździsz do końca sezonu i po sezonie obejrzyj co tam sie dzieje, kupowanie po to żeby od razu pruć silnik jest bez sensu chyba że wiemy że to sztrucel jakis i trzeba robic bo będzie rzeźnia.
tak orientacyjnie - tłok 400-500, korba 400-500, olej 50pln/1l , filtry oleju ok 30pln,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Musicman1997
Gość






PostWysłany: Sob 12:58, 05 Lip 2014    Temat postu:

Jeśli sprzedawca powie mi że na tłoku i korbie zrobił np. 100mth to skąd mogę wiedzieć że nie zrobił 200mth i obydwa elementy są na wykończeniu.
Wole częściej wymieniać tłok niż cylinder bo nicasil się skończy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
godzil




Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:39, 05 Lip 2014    Temat postu:

Siema chłopaki. Uporałem się z problemami cieknącego wysprzęglika i prowadnicy ocierającej łańcuch sprzed kilku postów, ale pojawił się nowy problem.

Zaczęło cieknąć z pokrywy magneta. Zamówiłem nową uszczelkę, założyłem - sączyło się dość mocno. Rozebrałem, oprawiłem silikonem + uszczelka - dalej cieknie. Macie jakieś pomysły? Co może być przyczyną, znacie może jakieś inne sposoby?

zapodaj. net/3d109c8de69b5.jpg.html

zapodaj. net/3d8e1132055c6.jpg.html


Na drugim zdjęciu widać delikatne pęknięcie pokrywy, jednak chyba nie powinno ono mięc znaczenia (tak mi się wydaje) bo jest na zewnątrz, uszczelka z silikonem i tak powinna nie przepuszczać oleju.


Wczoraj wyjąłem całkiem dekiel (wykręciłem uzwojenie) i przyłożyłem go do równej powierzchni, żeby zobaczyć czy nie ma szpary (czy dekiel jest idealnie płaski). No to jest bardzo mała przerwa w tym miejscu gdzie mi cieknie, oczywiści minimalna którą silikon i uszczelka powinna załatwić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez godzil dnia Sob 15:43, 05 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:32, 05 Lip 2014    Temat postu:

Ściągasz dekiel, bierzesz papier wodny 1500, potem 2000... kładziesz papier na prawie idealnie gładkiej powierzchni - np szyba i szlifujesz. Będziesz widział w jakich miejscach się wyciera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachus0




Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Nie 2:17, 06 Lip 2014    Temat postu:

Pasta kauczukowa uszczelniająca Dirko, nie żaden silikon, polecam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 6:06, 06 Lip 2014    Temat postu:

Witam co zrobić gdy skrzypi przedni hamulec ? Klocki byly niedawno wymieniane.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Nie 6:07, 06 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:47, 06 Lip 2014    Temat postu:

Czy mocowanie wetylatora od nowszego modelu (po2008) podejdzie do rfs-a:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 151 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin