|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:44, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
czym uzupełnia się np odprysk chromu na ladze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 15:50, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
nowym chromem jak mała kropka to nie ma czym się przejmowac jak płatek cały odpadł to niestety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 16:25, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Jakie uszczelniacze lag polecacie? Komplet olejowych i pyłowych ARIETE wychodzi ponad 130zł, ALL BALLS ok 100zł. Gdzieś czytałem, że all balls są słabe- czy rzeczywiście lepiej brać ARIETE?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:49, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
tak ariete
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Musicman1997
Gość
|
Wysłany: Nie 16:57, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Co kryje się pod pojęciem ''Korba wyszła bokiem'' i jak tego uniknąć ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:00, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
to że pęka rozwala kartery, cylinder i wychodzi na świat
wymiany zgodne z normami tyle wystarczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Musicman1997
Gość
|
Wysłany: Nie 17:08, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli jak kupie exc450 to lepiej bd jeśli zrobię od razu na starcie niż jeździć do końca sezonu ze świadomością że może się to stać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Musicman1997
Gość
|
Wysłany: Nie 17:11, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
(jestem gościem nie mogę edytować) A i jakie są wersje w exc450 i co one oznaczają, bo widzę na aukcjach że nie które są z literką R
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 17:59, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
wersje są trzy, 450 EXC - podstawowa, 450 EXC Factory - dodatki z powerpartsów , 450 SixDays - dodatkiz powerpartsów + edycja "six days", EXC-R było jako exc chyba w 2008
na aukcjach ludzi często piszą głupoty że factory czy six days zeby zawyżyć cenę a okazuje sie że to "zwykły" exc
co do korby: jak ma zamiar wyjść bokiem to bęzie dzwonic niczym dzon zygmunta =D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 18:02, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Musicman1997 napisał: | (jestem gościem nie mogę edytować) A i jakie są wersje w exc450 i co one oznaczają, bo widzę na aukcjach że nie które są z literką R |
EXC to oznaczenie stosowane do 2007 roku a EXC-R po 2007.
Korba zawsze daje o sobie znać wcześniej, np. stukaniem. Poza tym do moto po zakupie warto zajrzeć, przynajmniej do samej góry by sprawdzić tłok, korbę, zawory. Moim zdaniem dużym błędem jest nie robienie tego, zwłaszcza jeśli kupujemy od osoby której nie znamy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Musicman1997
Gość
|
Wysłany: Nie 18:42, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
1. jak rozbiorę moto to bd widać jakieś ''znaki szczególne'' na zaworach tłoku korbie abym mógł stwierdzić ile jeszcze na nim pojezdze
2. Który tłok jest najlepszy ? Wossner, Prox czy Vertex
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lastfish
Gość
|
Wysłany: Nie 20:34, 06 Lip 2014 Temat postu: remont silnika |
|
|
ile waszym zdaniem orientacyjnie będzie kosztował remont silnika w EXC 520 02'?
zakładam taki scenariusz:
tłok
szlif
łańcuszek
szlif głowicy gniazd zaworów
korba
łożyska wału
uszczelki
robocizna:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:46, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
bartek253, kiedyś miałem w pewnym motocyklu porysowane lagi, próbowałem takiego zabiegu - [link widoczny dla zalogowanych]
niestety efekt był krótkotrwały, jeśli jest uszkodzona tylko warstwa chromu to można nałożyć nową, zabieg ok 500 zł, jeśli uszkodzenie jest głębsze to tylko wymiana rury. Pamiętam że bodajże w Szczecinie jest firma naprawiająca siłowniki hydrauliczne, specjalizująca się w tego typu sprawach. Jeśli nic nie cieknie da spokój.
Musicman1997 - najlepiej oem, budżetowo - vertex
ceny części - ktmsklep.pl, robocizna, honowanie, zależy od warsztatu, ja płaciłem 80zł za cylinder... robisz już taki remont to dodaj jeszcze wymianę zaworów, zabezpieczeń zaworów, uszczelniaczy ewentualnie sprężyn zaworowych, sprawdzenie prowadnic...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skalim1 dnia Nie 21:55, 06 Lip 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Musicman1997
Gość
|
Wysłany: Nie 22:23, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Krostofsx dzięki za odpowiedz ale co z tłokiem? Słyszałem że jak się nie wymienia go na czas to nicasil się szybko ściera wiec po czym mogę poznać że jest on na wykończeniu ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 22:38, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Musicman1997 napisał: | Krostofsx dzięki za odpowiedz ale co z tłokiem? Słyszałem że jak się nie wymienia go na czas to nicasil się szybko ściera wiec po czym mogę poznać że jest on na wykończeniu ? |
Pierwszą oznaką jest branie oleju i kopcenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|