Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:44, 06 Lip 2014    Temat postu:

czym uzupełnia się np odprysk chromu na ladze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 15:50, 06 Lip 2014    Temat postu:

nowym chromem Very Happy jak mała kropka to nie ma czym się przejmowac jak płatek cały odpadł to niestety

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 16:25, 06 Lip 2014    Temat postu:

Jakie uszczelniacze lag polecacie? Komplet olejowych i pyłowych ARIETE wychodzi ponad 130zł, ALL BALLS ok 100zł. Gdzieś czytałem, że all balls są słabe- czy rzeczywiście lepiej brać ARIETE?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:49, 06 Lip 2014    Temat postu:

tak ariete

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Musicman1997
Gość






PostWysłany: Nie 16:57, 06 Lip 2014    Temat postu:

Co kryje się pod pojęciem ''Korba wyszła bokiem'' i jak tego uniknąć ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:00, 06 Lip 2014    Temat postu:

to że pęka rozwala kartery, cylinder i wychodzi na świat Smile
wymiany zgodne z normami tyle wystarczy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Musicman1997
Gość






PostWysłany: Nie 17:08, 06 Lip 2014    Temat postu:

Czyli jak kupie exc450 to lepiej bd jeśli zrobię od razu na starcie niż jeździć do końca sezonu ze świadomością że może się to stać
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Musicman1997
Gość






PostWysłany: Nie 17:11, 06 Lip 2014    Temat postu:

(jestem gościem nie mogę edytować) A i jakie są wersje w exc450 i co one oznaczają, bo widzę na aukcjach że nie które są z literką R
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 17:59, 06 Lip 2014    Temat postu:

wersje są trzy, 450 EXC - podstawowa, 450 EXC Factory - dodatki z powerpartsów , 450 SixDays - dodatkiz powerpartsów + edycja "six days", EXC-R było jako exc chyba w 2008
na aukcjach ludzi często piszą głupoty że factory czy six days zeby zawyżyć cenę a okazuje sie że to "zwykły" exc

co do korby: jak ma zamiar wyjść bokiem to bęzie dzwonic niczym dzon zygmunta =D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 18:02, 06 Lip 2014    Temat postu:

Musicman1997 napisał:
(jestem gościem nie mogę edytować) A i jakie są wersje w exc450 i co one oznaczają, bo widzę na aukcjach że nie które są z literką R


EXC to oznaczenie stosowane do 2007 roku a EXC-R po 2007.
Korba zawsze daje o sobie znać wcześniej, np. stukaniem. Poza tym do moto po zakupie warto zajrzeć, przynajmniej do samej góry by sprawdzić tłok, korbę, zawory. Moim zdaniem dużym błędem jest nie robienie tego, zwłaszcza jeśli kupujemy od osoby której nie znamy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Musicman1997
Gość






PostWysłany: Nie 18:42, 06 Lip 2014    Temat postu:

1. jak rozbiorę moto to bd widać jakieś ''znaki szczególne'' na zaworach tłoku korbie abym mógł stwierdzić ile jeszcze na nim pojezdze
2. Który tłok jest najlepszy ? Wossner, Prox czy Vertex
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lastfish
Gość






PostWysłany: Nie 20:34, 06 Lip 2014    Temat postu: remont silnika

ile waszym zdaniem orientacyjnie będzie kosztował remont silnika w EXC 520 02'?
zakładam taki scenariusz:
tłok
szlif
łańcuszek
szlif głowicy gniazd zaworów
korba
łożyska wału
uszczelki
robocizna:)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:46, 06 Lip 2014    Temat postu:

bartek253, kiedyś miałem w pewnym motocyklu porysowane lagi, próbowałem takiego zabiegu - [link widoczny dla zalogowanych]
niestety efekt był krótkotrwały, jeśli jest uszkodzona tylko warstwa chromu to można nałożyć nową, zabieg ok 500 zł, jeśli uszkodzenie jest głębsze to tylko wymiana rury. Pamiętam że bodajże w Szczecinie jest firma naprawiająca siłowniki hydrauliczne, specjalizująca się w tego typu sprawach. Jeśli nic nie cieknie da spokój.

Musicman1997 - najlepiej oem, budżetowo - vertex

ceny części - ktmsklep.pl, robocizna, honowanie, zależy od warsztatu, ja płaciłem 80zł za cylinder... robisz już taki remont to dodaj jeszcze wymianę zaworów, zabezpieczeń zaworów, uszczelniaczy ewentualnie sprężyn zaworowych, sprawdzenie prowadnic...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skalim1 dnia Nie 21:55, 06 Lip 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Musicman1997
Gość






PostWysłany: Nie 22:23, 06 Lip 2014    Temat postu:

Krostofsx dzięki za odpowiedz ale co z tłokiem? Słyszałem że jak się nie wymienia go na czas to nicasil się szybko ściera wiec po czym mogę poznać że jest on na wykończeniu ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 22:38, 06 Lip 2014    Temat postu:

Musicman1997 napisał:
Krostofsx dzięki za odpowiedz ale co z tłokiem? Słyszałem że jak się nie wymienia go na czas to nicasil się szybko ściera wiec po czym mogę poznać że jest on na wykończeniu ?


Pierwszą oznaką jest branie oleju i kopcenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 152 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin