|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 8:54, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
jak nie kopci to bez wyciągania tłoka i pomiarów ciężko stwierdzić w jakim jest stanie,
z korbą jest tak że albo ma luz i jest do wymiany albo nie i ciężko powiedzieć czy za 5mth tego luzu nie dostanie.
kiedyś kupiłem sx450, silnik przy zakupie chodził idealnie, po ok 5mth jak moto dostało w palnik korba zaczęła tak dzownić że od razu poszedł remont.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
digidy
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:03, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Witam, od niedawna cieszę się moim pierwszym ktm exc 450 2006r sprzecik fajnie sie sprawuje ale zauważyłem dziwny objaw jak pojeżdżę motorek sie rozgrzeje to ma troszkę przyspieszone obroty po czym po chwili schodzi do prawidłowych, sprawdzałem juz czy nie bierze gdzieś z dolotu lewego powietrza, ale jest ok. Naczytałem sie jeszcze o tej słynnej blaszce w gaźniku i tam jeszcze nie zaglądałem ale nie wiem czy to dobry trop dodam że motorek pali bez problemów ze startera czy kopki, zero kopcenia i brania oleju. Zastanawia mnie to, dlaczego dzieje się tak dopiero jak troszkę pojeżdżę a zrobię mała przerwę moto troszke ostygnie i jest ok. Zastanawiałem sie czy może gaźnik?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez digidy dnia Pon 21:14, 07 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:20, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Gaźnik do czyszczenia i regulacji. A wtedy przy okazji oględziny płytki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Wto 15:25, 08 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Chciałbym się upewnić - czy plastiki KTM-a serii EXC z lat 2008-2010 są uniwersalne i wymienne dla wszystkich modeli? Tj. czy plastiki np z exc-r 530 pasują do exc 250/300 2T? Chodzi mi równiez o zadupek, a nie tylko owiewki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Wto 15:26, 08 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Musicman1997
Gość
|
Wysłany: Wto 21:12, 08 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć
W exc 450 wymieniacie korbę co określoną liczbę mth i jak jest w dobrym stanie to i tak wymiana, czy do momenty gdy zaczyna dawać o sobie znać ze jest na wykończeniu?
Biorąc pod uwagę tą drugą opcje to ile może wytrzymać w rękach amatora ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 22:13, 08 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Wymiana na czas gwarantuje ci że korba nie padnie. Możesz ryzykować i przeciągać czas korby z którą nie powinno nic się stać. A co od oznak zużycia nie wiem jak w kacie ale np w crfie nie ma opcji zdiagnozować bo lubią pekać koszyki łożyska korbowodu i jak pęknie w 2 miejscach to silnik leci w gruzy. A tak to zużycie można poznać po odbarwieniu korbowodu, miedzianych opiłkach w oleju lub też luzie na korbowodzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:58, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
w którym miejscu mocujecie gopro na kasku?chodzi mi o górne mocowanie tak żeby było widać daszek i wszystko przed nami jak i pracę rąk
i też czy podniesiona wyżej czy od razu do mocowania obudowy?
mile widziana fota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:39, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja ostatnio montuje z boku, w lesie parę razy zdarzyło mi się zahaczenie o gałąź i z reakcją zwrotną gałęzi z boku prawdopodobieństwo też jest ale mniejsze
Ciekawa opcja jest też tak jak ma Jarvis:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skalim1 dnia Śro 14:43, 09 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:52, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam gopro mocowane na górze i z boku. Na górze wychodzą fajne filmy ale notorycznie łapie gałęzie. Z boku jest lepiej bo widać kierownicę, nie łapiesz tak dużo gałęzi ale znowu trzeba zbudować przegub do kamery. Na szelkach też testowałem i jest słabo bo na kasku kamera nagrywa to co widzisz(ruszasz głową na boki to kamera idzie razem z tobą) a na klacie tylko to co przed motocyklem, przez co dużo fajnych ujęć przepada. A najlepiej jest tak jak ma Jarvis tylko nie we wszystkich kaskach da radę tak zamocować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Musicman1997
Gość
|
Wysłany: Śro 21:56, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
1.Exc fabrycznie nie ma kierunków to policja może się o to przyczepić podczas kontroli?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 22:00, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
EXC ma fabrycznie kit homologacyjny. Bez kierunków nie przejdzie badań technicznych i nie zarejestrujesz moto. Od policji oczywiście mandat dostaniesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Musicman1997
Gość
|
Wysłany: Śro 22:44, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
a są mocowania na kierunki ? jak tak to podpinał bym je jak bd jechał na miasto bo w terenie to za długo mi nie posłużą
a orientujesz się może w jakiej cenie mandat ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 22:56, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja dostałem teoretycznie najłagodniejszy mandat który rozpoczeła jazda na kole(chu* nie jazda) Zatrzymali mnie i dodatkowo przyczepili się o brak kierunkowskazów, brak stopki, brak lusterek i źle ustawioną tablice rejestracyjną(fabryczne montowanie exc) dostałem 200zł mandatu za poruszanie się pojazdem zagrażającym ruchu ulicznemu itd musiałem moto prowadzić aż nie znikną z okolicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konrad10091997
Gość
|
Wysłany: Śro 23:20, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
A za samą jazdę na kole można dostać mandat ? bo jak tak to wstawię go w ramkę i powieszę na ścianie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|