|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 11:29, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Po ściągnięciu przednich amortyzatorów w jednym wymieniłem uszczelniacze, zabrałem się za drugi i wyciągnąłem niechcący całość z golenia:
Pytanie- dlaczego mi to wyszło całe? Czy to się trzyma na dole na tym gwincie? Jak to teraz prawidłowo zamontować?
I ten czarny element, który na zdjeciu trzyma z lewej nakrętka ile powinien być wkręcony? Czy to ma znaczenie?:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Czw 11:30, 10 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiencus1988
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Czw 13:34, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
mam pytanie czy mozna lać płyn hydrauliczny "Mobil ATF 220" do sprzęgła ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 14:03, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
wiencus1988 napisał: | mam pytanie czy mozna lać płyn hydrauliczny "Mobil ATF 220" do sprzęgła ? |
niby jest mineralny i nadaje się do układów hydraulicznych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Czw 21:58, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie klamka sprzegła chodzi strasznie ciężko, co może być tego przyczyną, dodam ze olej 300v 10w50 i nowy zestaw sprzegła zalozyłem właśnie.
Sprzegło chodziło ciężko przed wymianą jak i teraz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 22:12, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
jeszcze jedno pytanie, gdy wrzucam pierwszy bieg trzymając sprzęgło do konca motor lekko sunie do przodu, wina sprzęgła ? czy moze być że jakaś sprzężna pękła i dlatego takie coś się dzieje ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiencus1988
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Czw 22:17, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | jeszcze jedno pytanie, gdy wrzucam pierwszy bieg trzymając sprzęgło do konca motor lekko sunie do przodu, wina sprzęgła ? czy moze być że jakaś sprzężna pękła i dlatego takie coś się dzieje ? | mam taki sam problem ! proszę o pomoc !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 22:47, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy sprzęgło wysprzęgla, rozbierz i sprawdź stan sprężyn, stan kosza zew i wew, czy tarcze i przekładki są proste, Jeśli wszystko jest ok to wina oleju i jeśli po zmianie oleju na "lepszy" nie pomaga to trzeba zmienić przekładki i zalać tym "lepszym" olejem. Taki sam problem miałem w kawasaki, które robiłem. Po stan ok, po zmianie oleju ciut lepiej(a uprzednio było szambo) i dopiero po wymianie i zalanie normalnym olejem wszystko zaczęło działać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pią 3:17, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
No właśnie przekładki tarcze i spreżyny są nowe bo załozyłem bo już mi się ślizgało.
A co znaczy leprzym olejem?
Myślałem, że to może wina wysprzęglika albo pompki ichciałem to mechanikowi zlecić rozbierać i poczyscic, ale czy jest sens?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiencus1988
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Pią 6:58, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Asteros2012 napisał: | Sprawdź czy sprzęgło wysprzęgla, rozbierz i sprawdź stan sprężyn, stan kosza zew i wew, czy tarcze i przekładki są proste, Jeśli wszystko jest ok to wina oleju i jeśli po zmianie oleju na "lepszy" nie pomaga to trzeba zmienić przekładki i zalać tym "lepszym" olejem. Taki sam problem miałem w kawasaki, które robiłem. Po stan ok, po zmianie oleju ciut lepiej(a uprzednio było szambo) i dopiero po wymianie i zalanie normalnym olejem wszystko zaczęło działać | spróbuje zrobić tak jak piszesz a jaki olej lałeś chodzi o ktm 450 exc 2003
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 6:58, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
czy ktoś gdzieś widział przerywacz kierunkowskazów LED do ktm-a pasujący plug&play?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 11:03, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie o tych sprzęgłach było już tyle że wstyd zadawać jeszcze jakiekolwiek pytania
Nasączyliście sprzęgło przed włożeniem do moto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowa113
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:21, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanie mianowicie czy ktos zalal do sx 125 olej 2,5w do lag? Jak myslicie lepiej zalac zalecane 5w czy moze sprobowac z 2,5. Z gory dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 14:50, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
sowa113 napisał: | Mam takie pytanie mianowicie czy ktos zalal do sx 125 olej 2,5w do lag? Jak myslicie lepiej zalac zalecane 5w czy moze sprobowac z 2,5. Z gory dzieki |
możesz zalewać, będzie bardziej komfortowo, ale na prawdę niewiele
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:44, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
witam mam problem z exc 450 2010r mianowicie na zimnym silniku gaśnie nie trzyma wolnych obrotów i po przegazowaniu nie zchodzi do konca z obrotów , a jak sie rozgrzeje juz dobrze to na ciepłym chodzi super , dodam ze zaworki ustawione i olej nowy filtr czysty . co jest??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|