Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 153, 154, 155 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 11:29, 10 Lip 2014    Temat postu:

Po ściągnięciu przednich amortyzatorów w jednym wymieniłem uszczelniacze, zabrałem się za drugi i wyciągnąłem niechcący całość z golenia:

Pytanie- dlaczego mi to wyszło całe? Czy to się trzyma na dole na tym gwincie? Jak to teraz prawidłowo zamontować?
I ten czarny element, który na zdjeciu trzyma z lewej nakrętka ile powinien być wkręcony? Czy to ma znaczenie?:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Czw 11:30, 10 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiencus1988




Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zabrze

PostWysłany: Czw 13:34, 10 Lip 2014    Temat postu:

mam pytanie czy mozna lać płyn hydrauliczny "Mobil ATF 220" do sprzęgła ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 14:03, 10 Lip 2014    Temat postu:

wiencus1988 napisał:
mam pytanie czy mozna lać płyn hydrauliczny "Mobil ATF 220" do sprzęgła ?


niby jest mineralny i nadaje się do układów hydraulicznych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Czw 21:58, 10 Lip 2014    Temat postu:

Panowie klamka sprzegła chodzi strasznie ciężko, co może być tego przyczyną, dodam ze olej 300v 10w50 i nowy zestaw sprzegła zalozyłem właśnie.

Sprzegło chodziło ciężko przed wymianą jak i teraz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 22:12, 10 Lip 2014    Temat postu:

jeszcze jedno pytanie, gdy wrzucam pierwszy bieg trzymając sprzęgło do konca motor lekko sunie do przodu, wina sprzęgła ? czy moze być że jakaś sprzężna pękła i dlatego takie coś się dzieje ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiencus1988




Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zabrze

PostWysłany: Czw 22:17, 10 Lip 2014    Temat postu:

Anonymous napisał:
jeszcze jedno pytanie, gdy wrzucam pierwszy bieg trzymając sprzęgło do konca motor lekko sunie do przodu, wina sprzęgła ? czy moze być że jakaś sprzężna pękła i dlatego takie coś się dzieje ?
mam taki sam problem ! proszę o pomoc !Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 22:47, 10 Lip 2014    Temat postu:

Sprawdź czy sprzęgło wysprzęgla, rozbierz i sprawdź stan sprężyn, stan kosza zew i wew, czy tarcze i przekładki są proste, Jeśli wszystko jest ok to wina oleju i jeśli po zmianie oleju na "lepszy" nie pomaga to trzeba zmienić przekładki i zalać tym "lepszym" olejem. Taki sam problem miałem w kawasaki, które robiłem. Po stan ok, po zmianie oleju ciut lepiej(a uprzednio było szambo) i dopiero po wymianie i zalanie normalnym olejem wszystko zaczęło działać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pią 3:17, 11 Lip 2014    Temat postu:

No właśnie przekładki tarcze i spreżyny są nowe bo załozyłem bo już mi się ślizgało.

A co znaczy leprzym olejem?

Myślałem, że to może wina wysprzęglika albo pompki ichciałem to mechanikowi zlecić rozbierać i poczyscic, ale czy jest sens?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiencus1988




Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zabrze

PostWysłany: Pią 6:58, 11 Lip 2014    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Sprawdź czy sprzęgło wysprzęgla, rozbierz i sprawdź stan sprężyn, stan kosza zew i wew, czy tarcze i przekładki są proste, Jeśli wszystko jest ok to wina oleju i jeśli po zmianie oleju na "lepszy" nie pomaga to trzeba zmienić przekładki i zalać tym "lepszym" olejem. Taki sam problem miałem w kawasaki, które robiłem. Po stan ok, po zmianie oleju ciut lepiej(a uprzednio było szambo) i dopiero po wymianie i zalanie normalnym olejem wszystko zaczęło działać
spróbuje zrobić tak jak piszesz Smile a jaki olej lałeś chodzi o ktm 450 exc 2003

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 6:58, 11 Lip 2014    Temat postu:

czy ktoś gdzieś widział przerywacz kierunkowskazów LED do ktm-a pasujący plug&play?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 11:03, 11 Lip 2014    Temat postu:

Panowie o tych sprzęgłach było już tyle że wstyd zadawać jeszcze jakiekolwiek pytania Wink

Nasączyliście sprzęgło przed włożeniem do moto?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sowa113




Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:21, 11 Lip 2014    Temat postu:

Mam takie pytanie mianowicie czy ktos zalal do sx 125 olej 2,5w do lag? Jak myslicie lepiej zalac zalecane 5w czy moze sprobowac z 2,5. Z gory dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 14:50, 11 Lip 2014    Temat postu:

sowa113 napisał:
Mam takie pytanie mianowicie czy ktos zalal do sx 125 olej 2,5w do lag? Jak myslicie lepiej zalac zalecane 5w czy moze sprobowac z 2,5. Z gory dzieki


możesz zalewać, będzie bardziej komfortowo, ale na prawdę niewiele


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:44, 11 Lip 2014    Temat postu:

witam mam problem z exc 450 2010r mianowicie na zimnym silniku gaśnie nie trzyma wolnych obrotów i po przegazowaniu nie zchodzi do konca z obrotów , a jak sie rozgrzeje juz dobrze to na ciepłym chodzi super , dodam ze zaworki ustawione i olej nowy filtr czysty . co jest??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 19:59, 11 Lip 2014    Temat postu:

sprawdź oring na śrubce regulacji mixtury

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 153, 154, 155 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 154 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin