Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 156, 157, 158 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:09, 17 Lip 2014    Temat postu:

dzięki za info niestety już doszły te listki i z jednym kompletem mocowań.. w którym miejscu pękają te osłony?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 23:52, 17 Lip 2014    Temat postu:

listek odrywa się od tego czarnego plastiku który idzie w połowie, już dwie pary tak samo mi pękły - przynajmniej tak u mnie sie zachowywały na tych mocowaniach do klamek(sztywniejszych) nie na tych na kierownicę,
w tych nowszych ten czarny plastik jest i bardziej elastyczny, i tylko lekko pęka a listek zostaje,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Effendi




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 20:35, 18 Lip 2014    Temat postu:

Dziś 3x w lesie złapałem shimmy, było to przy większej prędkości kiedy najeżdżałem na wybój, wczoraj jak latałem nie odczułem tego ani razu, a dziś aż 3 krotnie, czym to jest spowodowane, złym ustawieniem lag, czy może ciśnieniem w oponie? Dodam, że nie mam żadnych luzów, bo sprawdzałem. P.S. Czasami strasznie rzuca mi przednim kołem w piachu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
digidy




Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:57, 18 Lip 2014    Temat postu:

rzucanie przednim kołem w piachu to wina zbyt dużego ciśnienia w oponce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 21:15, 18 Lip 2014    Temat postu:

jak moto nie jedzie prosto - zawias za miękko, ale za małe ciśnienie będzie tez robiło ten efekt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:44, 18 Lip 2014    Temat postu:

Witam mam pytanie, pewnie było przez was wałkowane. Rozkręciłem sobie łancuch (o-ringowy nie wiem czy dobrze napisałem) bo uznałem ze pora go wyczyścić bo jest cholernie brudny no i nie jest taki jak ma być. Pytanie dotyczy czym myć? słyszałem o namoczeniu lancucha w nafcie na 1h i pozniej szczotką szorowanie go i staje sie czysty pozniej nasmarowac w spreju, odczekac i jest niby ok. Drugi przyklad to zdjac z moto i kersherem potraktować( Nie przekonuje mnie ta opcja, ale sie pojawiła.) trzecia to benzyna ekstrakcyjna no juz sam nie wiem jak się za to zabrać, łancuch lezy w misce i zastanawiam sie od czego zacząc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 1:12, 19 Lip 2014    Temat postu:

Ja po wielu latach na roznych motocyklem stwierdzam, ze lancuch wytrzymuje najdluzej jak sie go po jezdzie umyje karcherem i nasmaruje olejem silnikowym starym albo czyms w podobie. Po smarowaniu smarem w szpreju, kurewsko lepkim, lancuchy padaja w moment bo caly syf sie lepi. Takim to mozns w szosowce smarowac a nie enduro Smile
A rozpinanie lancucha specjalnie zeby go umyc to bez sens wg mnie. A benzyna ek. Czy inna chemia moze zniszczyc oringi
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 1:17, 19 Lip 2014    Temat postu:

Kurde nie zalogowalem sie i nie moge edytowac poprzedniego posta, mam pytanie czy istnieje gdzies opis remontu zawieszenia? Z przodu mam wp48 a z tylu nie wiem, chyba ten sam amor co exc. U mnie regulacja w ogole nie dziala, na co zwrocic uwage i co wymienic??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 11:48, 19 Lip 2014    Temat postu:

lionix napisał:
Kurde nie zalogowalem sie i nie moge edytowac poprzedniego posta, mam pytanie czy istnieje gdzies opis remontu zawieszenia? Z przodu mam wp48 a z tylu nie wiem, chyba ten sam amor co exc. U mnie regulacja w ogole nie dziala, na co zwrocic uwage i co wymienic??


manual ten

[link widoczny dla zalogowanych]

albo ten

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:36, 19 Lip 2014    Temat postu:

Pacjent silnik RFS - musiałem zrzucić dekiel od strony sprzęgła ( ale to mniej istotne)
Rzuciło mi się w oczy że kółko pompy olejowej (to plastikowe) nie siedzi sztywno na wałku pompy - ale ma mały luz - tak ma być czy wymienić kółko?
Zęby są idealne .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez babel dnia Sob 13:37, 19 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 16:42, 19 Lip 2014    Temat postu:

Mam dziwny problem.

Miesiąc temu kupiłem nowy akumulatorr powerbat chyba 5.5ah, 120a, 12v.

Zalałem go ellektrolitem. Poczekałem z dzień by się przeżarł i wgl i podładowałem go ładowarką specjalną do aku.
Ładnie trzymał napięcie i chodził zajebiście.

teraz moto nie używałem przez trzy tygodnie. Odpaliłem je normlanie z kopa przejechałem sie kawałek, zgasiłem i chcę ze starera odpalić a tam du*a nawet nie kręci. Pojechałem do garażu po odpaleniu z kopa a tam napięcie na aku 1V!

Tak ~1V, jakim spposbem?! Rozumiem jak by napięcie spadło do 12V, ale do około ~1V? Jakim sposobem i o chhuj chodzi? Aktualnie ładuje te aku i zobaczymy co bedzie dalej.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Sob 18:04, 19 Lip 2014    Temat postu:

problem jest taki że kupiłeś chujowy akumulator Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 18:39, 19 Lip 2014    Temat postu:

Anonymous napisał:
Mam dziwny problem.

Miesiąc temu kupiłem nowy akumulatorr powerbat chyba 5.5ah, 120a, 12v.

Zalałem go ellektrolitem. Poczekałem z dzień by się przeżarł i wgl i podładowałem go ładowarką specjalną do aku.
Ładnie trzymał napięcie i chodził zajebiście.

teraz moto nie używałem przez trzy tygodnie. Odpaliłem je normlanie z kopa przejechałem sie kawałek, zgasiłem i chcę ze starera odpalić a tam du*a nawet nie kręci. Pojechałem do garażu po odpaleniu z kopa a tam napięcie na aku 1V!

Tak ~1V, jakim spposbem?! Rozumiem jak by napięcie spadło do 12V, ale do około ~1V? Jakim sposobem i o chhuj chodzi? Aktualnie ładuje te aku i zobaczymy co bedzie dalej.


sprawdź też ładowanie z alternatora - na wolnych obrotach powinno być ok 13V, na gazie 14-15V


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 8:56, 20 Lip 2014    Temat postu:

Da sie gdzies kupić kit montażowy do stopki? Tuleje, śrubę, sprężynę i tą gumę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 9:16, 20 Lip 2014    Temat postu:

Buła napisał:
Da sie gdzies kupić kit montażowy do stopki? Tuleje, śrubę, sprężynę i tą gumę?


Wszystko dostaniesz w aso


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 156, 157, 158 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 157 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin