|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:09, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
dzięki za info niestety już doszły te listki i z jednym kompletem mocowań.. w którym miejscu pękają te osłony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 23:52, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
listek odrywa się od tego czarnego plastiku który idzie w połowie, już dwie pary tak samo mi pękły - przynajmniej tak u mnie sie zachowywały na tych mocowaniach do klamek(sztywniejszych) nie na tych na kierownicę,
w tych nowszych ten czarny plastik jest i bardziej elastyczny, i tylko lekko pęka a listek zostaje,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Effendi
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 20:35, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Dziś 3x w lesie złapałem shimmy, było to przy większej prędkości kiedy najeżdżałem na wybój, wczoraj jak latałem nie odczułem tego ani razu, a dziś aż 3 krotnie, czym to jest spowodowane, złym ustawieniem lag, czy może ciśnieniem w oponie? Dodam, że nie mam żadnych luzów, bo sprawdzałem. P.S. Czasami strasznie rzuca mi przednim kołem w piachu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
digidy
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:57, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
rzucanie przednim kołem w piachu to wina zbyt dużego ciśnienia w oponce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 21:15, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
jak moto nie jedzie prosto - zawias za miękko, ale za małe ciśnienie będzie tez robiło ten efekt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:44, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Witam mam pytanie, pewnie było przez was wałkowane. Rozkręciłem sobie łancuch (o-ringowy nie wiem czy dobrze napisałem) bo uznałem ze pora go wyczyścić bo jest cholernie brudny no i nie jest taki jak ma być. Pytanie dotyczy czym myć? słyszałem o namoczeniu lancucha w nafcie na 1h i pozniej szczotką szorowanie go i staje sie czysty pozniej nasmarowac w spreju, odczekac i jest niby ok. Drugi przyklad to zdjac z moto i kersherem potraktować( Nie przekonuje mnie ta opcja, ale sie pojawiła.) trzecia to benzyna ekstrakcyjna no juz sam nie wiem jak się za to zabrać, łancuch lezy w misce i zastanawiam sie od czego zacząc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 1:12, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja po wielu latach na roznych motocyklem stwierdzam, ze lancuch wytrzymuje najdluzej jak sie go po jezdzie umyje karcherem i nasmaruje olejem silnikowym starym albo czyms w podobie. Po smarowaniu smarem w szpreju, kurewsko lepkim, lancuchy padaja w moment bo caly syf sie lepi. Takim to mozns w szosowce smarowac a nie enduro
A rozpinanie lancucha specjalnie zeby go umyc to bez sens wg mnie. A benzyna ek. Czy inna chemia moze zniszczyc oringi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 1:17, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Kurde nie zalogowalem sie i nie moge edytowac poprzedniego posta, mam pytanie czy istnieje gdzies opis remontu zawieszenia? Z przodu mam wp48 a z tylu nie wiem, chyba ten sam amor co exc. U mnie regulacja w ogole nie dziala, na co zwrocic uwage i co wymienic??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 11:48, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
lionix napisał: | Kurde nie zalogowalem sie i nie moge edytowac poprzedniego posta, mam pytanie czy istnieje gdzies opis remontu zawieszenia? Z przodu mam wp48 a z tylu nie wiem, chyba ten sam amor co exc. U mnie regulacja w ogole nie dziala, na co zwrocic uwage i co wymienic?? |
manual ten
[link widoczny dla zalogowanych]
albo ten
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:36, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Pacjent silnik RFS - musiałem zrzucić dekiel od strony sprzęgła ( ale to mniej istotne)
Rzuciło mi się w oczy że kółko pompy olejowej (to plastikowe) nie siedzi sztywno na wałku pompy - ale ma mały luz - tak ma być czy wymienić kółko?
Zęby są idealne .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Sob 13:37, 19 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 16:42, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Mam dziwny problem.
Miesiąc temu kupiłem nowy akumulatorr powerbat chyba 5.5ah, 120a, 12v.
Zalałem go ellektrolitem. Poczekałem z dzień by się przeżarł i wgl i podładowałem go ładowarką specjalną do aku.
Ładnie trzymał napięcie i chodził zajebiście.
teraz moto nie używałem przez trzy tygodnie. Odpaliłem je normlanie z kopa przejechałem sie kawałek, zgasiłem i chcę ze starera odpalić a tam du*a nawet nie kręci. Pojechałem do garażu po odpaleniu z kopa a tam napięcie na aku 1V!
Tak ~1V, jakim spposbem?! Rozumiem jak by napięcie spadło do 12V, ale do około ~1V? Jakim sposobem i o chhuj chodzi? Aktualnie ładuje te aku i zobaczymy co bedzie dalej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 18:04, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
problem jest taki że kupiłeś chujowy akumulator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 18:39, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Mam dziwny problem.
Miesiąc temu kupiłem nowy akumulatorr powerbat chyba 5.5ah, 120a, 12v.
Zalałem go ellektrolitem. Poczekałem z dzień by się przeżarł i wgl i podładowałem go ładowarką specjalną do aku.
Ładnie trzymał napięcie i chodził zajebiście.
teraz moto nie używałem przez trzy tygodnie. Odpaliłem je normlanie z kopa przejechałem sie kawałek, zgasiłem i chcę ze starera odpalić a tam du*a nawet nie kręci. Pojechałem do garażu po odpaleniu z kopa a tam napięcie na aku 1V!
Tak ~1V, jakim spposbem?! Rozumiem jak by napięcie spadło do 12V, ale do około ~1V? Jakim sposobem i o chhuj chodzi? Aktualnie ładuje te aku i zobaczymy co bedzie dalej. |
sprawdź też ładowanie z alternatora - na wolnych obrotach powinno być ok 13V, na gazie 14-15V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 8:56, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Da sie gdzies kupić kit montażowy do stopki? Tuleje, śrubę, sprężynę i tą gumę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 9:16, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Buła napisał: | Da sie gdzies kupić kit montażowy do stopki? Tuleje, śrubę, sprężynę i tą gumę? |
Wszystko dostaniesz w aso
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|