Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 22:10, 05 Maj 2013    Temat postu:

na komplecie za 50pln (łożyska + simeringi) zrobiłem 50mth w ciężkich warunkach
testowałem te najtańsze za 10pln i poleciały po 10mth


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aarek1414




Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 22:15, 05 Maj 2013    Temat postu:

A co myślicie o tym łańcuchu
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 23:08, 05 Maj 2013    Temat postu:

did 520 vt2 xring - to na 525exc będzie dobre, nie mam nic do tsubaki ale słyszałem że dosyć szybko się wyciągają, tym bardziej MX wersja,
kiedys w 525exc założyłem "zwykły" łańcuch MX (nie pamiętam firmy, ale nie DID/RK/Regina itp) i na pierwszym wyjeżdzie strzelił na hopie rozwalając wysprzęglik,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karawar




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:13, 06 Maj 2013    Temat postu:

Wypełniam zgłoszenie na zawody i nie wiem co wpisać.

Mam KTM EXC 450 z 2003 roku. Potrzebuję informacji o:


Średnica cylindra - ?
Skok tłoka - ?

Moto nie było dłubane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:41, 06 Maj 2013    Temat postu:

A na jakie to zawody az takie info trzeba podawać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karawar




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:47, 06 Maj 2013    Temat postu:

barek253 napisał:
A na jakie to zawody az takie info trzeba podawać?


Mistrzostwa i Puchar Polski Enduro.
Przynajmniej tak wygląda druk zgłoszenia z PZM na ten rok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 14:01, 06 Maj 2013    Temat postu:

karawar napisał:
Wypełniam zgłoszenie na zawody i nie wiem co wpisać.

Mam KTM EXC 450 z 2003 roku. Potrzebuję informacji o:


Średnica cylindra - ?
Skok tłoka - ?

Moto nie było dłubane.


Manual rozdział 10-10
Z tego co widzę chyba 89/72 mm


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo86




Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 15:47, 06 Maj 2013    Temat postu:

Witam

odebrałem moto od mechanika sxf 450 05r. (wymiana tłoka korby łożysk itd) i nie działa mi sprzęgło myslałem że to tylko kwestia odpowietrzenia pompy sprzęgła niestety bez efektu. Odkręciłem prawy dekiel silnika nasmarowalem wszystkie tarczki i przekładki olejem również bez efektu. Kiedy wciskam klamke sprzęgła widać jak docisk odchodzi od kosza na jakieś 3-5mm mimo tego sprzęgła praktycznie w ogole nie ma, miał ktoś podobny przypadek? jakieś porady, co sprawdzić ? byłbym bardzo wdzięczny bo pogoda sie zrobiła a moto stoi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:11, 06 Maj 2013    Temat postu:

Pewnie skleiły się tarcze z przekładkami.
Spróbuj na wyłączonym silniku przekulać motocykl na biegu po parkingu.
Powinny się rozkleić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo86




Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:33, 06 Maj 2013    Temat postu:

robiłem tak już wcześniej i nic teraz mam wyciągniete wszystkie tarczki i przekładki z kosza sprzeglowego czy teraz jak wrzuce bieg to ten wewnętrzny kosz powinien się krecic ? czy on jest zespolony razem z tym zewnetrznym kołem zebatym ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 17:21, 06 Maj 2013    Temat postu:

Zewnętrzny kosz połączony jest z wałem.
Wewnętrzny z skrzynią biegów.

Ja wyjmiesz przekładki i tarcze i zakręcisz kołem to powinien kręcić się ten wewnętrzny kosz.
A jak zakręcisz wałem to ten zewnętrzny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo86




Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 17:39, 06 Maj 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:
Zewnętrzny kosz połączony jest z wałem.
Wewnętrzny z skrzynią biegów.

Ja wyjmiesz przekładki i tarcze i zakręcisz kołem to powinien kręcić się ten wewnętrzny kosz.
A jak zakręcisz wałem to ten zewnętrzny.


tak myslałem i tu jest problem bo u mnie cały czas kreci sie ten wewnetrzny kosz z zewnetrzna zebatką tak jakby były zespolone co tam moze byc nie tak ? tego wewnetrznego w ogole ruszyć nie idzie kreci sie tylko z tym zewnetrznym kołem zebatym

jaki gwint jest na koszu sprzegłowym lewy czy prawy (sruba 27)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemo86 dnia Pon 17:50, 06 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
77kanzas




Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:50, 06 Maj 2013    Temat postu:

przemo86 napisał:
hacker33 napisał:
Zewnętrzny kosz połączony jest z wałem.
Wewnętrzny z skrzynią biegów.

Ja wyjmiesz przekładki i tarcze i zakręcisz kołem to powinien kręcić się ten wewnętrzny kosz.
A jak zakręcisz wałem to ten zewnętrzny.


tak myslałem i tu jest problem bo u mnie cały czas kreci sie ten wewnetrzny kosz z zewnetrzna zebatką tak jakby były zespolone co tam moze byc nie tak ? tego wewnetrznego w ogole ruszyć nie idzie kreci sie tylko z tym zewnetrznym kołem zebatym


może twój mechanik dał dupy przy składaniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 17:58, 06 Maj 2013    Temat postu:

nie ogarniam tego co napisałeś
napisz w punktach czym kręcisz i co się wtedy kręci a co się nie kręci.

ogólnie to jest tak.
Kosz wewnętrzny jest zamocowany na wale od sprzęgła przy pomocy wieloklina. Czyli ten wałek i kosz są razem połączone.
Kosz zewnętrzny osadzony jest na łożysku które jest na tym wałku. Po między koszem wewnętrznym a zewnętrznym jest tulejka i podkładka która dystansuje oba kosze od siebie.
Tak aby jeden kosz nie kręcił drugim.

Zewnętrzny kosz ma za sobą dużą zębatkę która napędza mniejszą zębatką a ta napędza wał korbowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 18:38, 06 Maj 2013    Temat postu:

Mam takie pytanie.
Czy kupując nowy cylinder i nowy tłok w KTM muszę to jeszcze dodatkowo pasować?
Czy cylinder będzie miał wymiar znamionowy czy powinno to się i tak dodatkowo honować?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 17 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin