|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 22:10, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
na komplecie za 50pln (łożyska + simeringi) zrobiłem 50mth w ciężkich warunkach
testowałem te najtańsze za 10pln i poleciały po 10mth
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 22:15, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A co myślicie o tym łańcuchu
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 23:08, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
did 520 vt2 xring - to na 525exc będzie dobre, nie mam nic do tsubaki ale słyszałem że dosyć szybko się wyciągają, tym bardziej MX wersja,
kiedys w 525exc założyłem "zwykły" łańcuch MX (nie pamiętam firmy, ale nie DID/RK/Regina itp) i na pierwszym wyjeżdzie strzelił na hopie rozwalając wysprzęglik,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karawar
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:13, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wypełniam zgłoszenie na zawody i nie wiem co wpisać.
Mam KTM EXC 450 z 2003 roku. Potrzebuję informacji o:
Średnica cylindra - ?
Skok tłoka - ?
Moto nie było dłubane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:41, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A na jakie to zawody az takie info trzeba podawać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karawar
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:47, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | A na jakie to zawody az takie info trzeba podawać? |
Mistrzostwa i Puchar Polski Enduro.
Przynajmniej tak wygląda druk zgłoszenia z PZM na ten rok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 14:01, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
karawar napisał: | Wypełniam zgłoszenie na zawody i nie wiem co wpisać.
Mam KTM EXC 450 z 2003 roku. Potrzebuję informacji o:
Średnica cylindra - ?
Skok tłoka - ?
Moto nie było dłubane. |
Manual rozdział 10-10
Z tego co widzę chyba 89/72 mm
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo86
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 15:47, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam
odebrałem moto od mechanika sxf 450 05r. (wymiana tłoka korby łożysk itd) i nie działa mi sprzęgło myslałem że to tylko kwestia odpowietrzenia pompy sprzęgła niestety bez efektu. Odkręciłem prawy dekiel silnika nasmarowalem wszystkie tarczki i przekładki olejem również bez efektu. Kiedy wciskam klamke sprzęgła widać jak docisk odchodzi od kosza na jakieś 3-5mm mimo tego sprzęgła praktycznie w ogole nie ma, miał ktoś podobny przypadek? jakieś porady, co sprawdzić ? byłbym bardzo wdzięczny bo pogoda sie zrobiła a moto stoi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:11, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Pewnie skleiły się tarcze z przekładkami.
Spróbuj na wyłączonym silniku przekulać motocykl na biegu po parkingu.
Powinny się rozkleić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo86
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:33, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
robiłem tak już wcześniej i nic teraz mam wyciągniete wszystkie tarczki i przekładki z kosza sprzeglowego czy teraz jak wrzuce bieg to ten wewnętrzny kosz powinien się krecic ? czy on jest zespolony razem z tym zewnetrznym kołem zebatym ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 17:21, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zewnętrzny kosz połączony jest z wałem.
Wewnętrzny z skrzynią biegów.
Ja wyjmiesz przekładki i tarcze i zakręcisz kołem to powinien kręcić się ten wewnętrzny kosz.
A jak zakręcisz wałem to ten zewnętrzny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo86
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 17:39, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Zewnętrzny kosz połączony jest z wałem.
Wewnętrzny z skrzynią biegów.
Ja wyjmiesz przekładki i tarcze i zakręcisz kołem to powinien kręcić się ten wewnętrzny kosz.
A jak zakręcisz wałem to ten zewnętrzny. |
tak myslałem i tu jest problem bo u mnie cały czas kreci sie ten wewnetrzny kosz z zewnetrzna zebatką tak jakby były zespolone co tam moze byc nie tak ? tego wewnetrznego w ogole ruszyć nie idzie kreci sie tylko z tym zewnetrznym kołem zebatym
jaki gwint jest na koszu sprzegłowym lewy czy prawy (sruba 27)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez przemo86 dnia Pon 17:50, 06 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
77kanzas
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:50, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
przemo86 napisał: | hacker33 napisał: | Zewnętrzny kosz połączony jest z wałem.
Wewnętrzny z skrzynią biegów.
Ja wyjmiesz przekładki i tarcze i zakręcisz kołem to powinien kręcić się ten wewnętrzny kosz.
A jak zakręcisz wałem to ten zewnętrzny. |
tak myslałem i tu jest problem bo u mnie cały czas kreci sie ten wewnetrzny kosz z zewnetrzna zebatką tak jakby były zespolone co tam moze byc nie tak ? tego wewnetrznego w ogole ruszyć nie idzie kreci sie tylko z tym zewnetrznym kołem zebatym |
może twój mechanik dał dupy przy składaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 17:58, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
nie ogarniam tego co napisałeś
napisz w punktach czym kręcisz i co się wtedy kręci a co się nie kręci.
ogólnie to jest tak.
Kosz wewnętrzny jest zamocowany na wale od sprzęgła przy pomocy wieloklina. Czyli ten wałek i kosz są razem połączone.
Kosz zewnętrzny osadzony jest na łożysku które jest na tym wałku. Po między koszem wewnętrznym a zewnętrznym jest tulejka i podkładka która dystansuje oba kosze od siebie.
Tak aby jeden kosz nie kręcił drugim.
Zewnętrzny kosz ma za sobą dużą zębatkę która napędza mniejszą zębatką a ta napędza wał korbowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:38, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanie.
Czy kupując nowy cylinder i nowy tłok w KTM muszę to jeszcze dodatkowo pasować?
Czy cylinder będzie miał wymiar znamionowy czy powinno to się i tak dodatkowo honować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|