Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:40, 31 Lip 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
StianEXC napisał:
Witam zachciało mi się czarnych plastików czy malowanie ma sens? próbował ktoś czy to bez sensu ? Bo tu bedzie duzo rys i nw co robic

malować raczej nie, chyba lepiej okleić czarna okleiną (np "carbonową" ) kolega zrobił i wygląda całkiem spoko, i nie ściera się szybko



O dzięki Kristof, Kupić takie kartki A4 w carbonie i oblkleic starannie będzie? Czy mówisz o profesjonalnej okleinie za 200~400 zł? wiem są droższe, ale na dzien dzisiejszy nie dał bym tyle, kiedyś owszem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 7:49, 31 Lip 2014    Temat postu:

ziomek zrobił z tych zwykłych i daja radę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Czw 20:17, 31 Lip 2014    Temat postu:

siemka sa 2 problemy
1.wymienilem aku w moto i kreci ale tak jakby robil obrot i o cos walil i sie zatrzymywal i nie moglem odpalic, dopiero po delikatnym wcisnieciu deko odpalil

2. aku raz kreci raz nie kreci prad jakby nie dochodzil, dzisiaj nie mialem czasu ale od czego zaczac, wlacznik czy dochodzi prad, bezpieczniki cale co jeszcze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:22, 31 Lip 2014    Temat postu:

Przeczyść wszystkie połączenia i masy od akumulatora, przez przekaźnik do rozrusznika. Sprawdź czy zawory są wyregulowane oraz czy gaźnik jest poprawnie ustawiony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Czw 21:44, 31 Lip 2014    Temat postu:

major000 napisał:
Przeczyść wszystkie połączenia i masy od akumulatora, przez przekaźnik do rozrusznika. Sprawdź czy zawory są wyregulowane oraz czy gaźnik jest poprawnie ustawiony.

jakis czas tem regulowalem zawory, ale sprawdze, a z drugiej strony z kopa dobrze pali


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pią 19:53, 01 Sie 2014    Temat postu:

Potrzebuje pomocy...

Slizgło mi się strasznie sprzęgło wiec załozyłem nowe EBC, tarcze, przekładki, sprężyny koszt 540zł
Założone wg sztuki, czyli namoczone w oleju i odpowietrzone sprzęgło plus nowy płyn...

Problem jest następujący, sprzęgło bardzo ciężko chodzi, nie ma mozliwosci wrzucenia 1 bez przygazowania ( przy tym jest i tak strasznie uderzenie) a w trakcie jazdy biegi chodzą strasznie ciężko

Co może być przyczyną? Dodam, że sprężyny były o dużo twardsze od oryginalnych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 19:59, 01 Sie 2014    Temat postu:

Jaki motocykl?
Nasączyłeś tarcze w oleju przed założeniem?
Nie zmieniłeś oleju na inny?
Próbowałeś wyregulować klamkę sprzęgła i zobaczyć czy przy większym skoku nie działa lepiej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 20:02, 01 Sie 2014    Temat postu:

czyli nie wysprzęgla do końca, jak wyciągnąłeś popychacz sprzęgła, nie wypadła Ci tez kulka? może jej brakuje i nie wypycha tyle ile powinno?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 20:03, 01 Sie 2014    Temat postu:

a jak wyciągnąłeś popychacz sprzęgła, nie wypadła Ci tez kulka? może jej brakuje i nie wypycha tyle ile powinno?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pią 20:04, 01 Sie 2014    Temat postu:

Ktm SX 450, 2005r
Tak, leżały ponad dwa dni w oleju, a olej taki jak zawsze Motul 300v 15w50
Skok jest maksymalny, regulacja jest wykrecona całkowicie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:06, 01 Sie 2014    Temat postu:

Sprężyny dużo twardsze więc sprzęgło chodzi ciężej(więcej siły trzeba użyć do wciśnięcia klamki).
Luz też jest ciężko wbić? Miałem przypadek z identycznym zestawem że nowe przekładki były pokrzywione co objawiało sie problemem ze znalezieniem luzu, wbiciem biegu i motocykl na zapiętym biegu i wciśniętym sprzęgle próbował jechać. Załóż spowrotem stare przekładki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pią 20:10, 01 Sie 2014    Temat postu:

Luzu na postoju nie ma opcji wbić, jedynie jak jade...
Hmm założe stare przekładki i sprzegło będzie mi się zapewne znów ślizgać więc tak żle i tak nie dobrze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:12, 01 Sie 2014    Temat postu:

przekładki nie odpowiadają za "ślizganie" sprzęgła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pią 20:14, 01 Sie 2014    Temat postu:

aha... a czy sprężyny mają tu jakieś znaczenie, dodam tylko, że były dużo twardsze od orginału

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:17, 01 Sie 2014    Temat postu:

Sprężyny jeśłi są za miękkie to mogą powodować śłizganie. U ciebie są twarde i jedyny ich minus to to że trzeba użyć większej siły do wciśnięcia klamki. Zrób to co mówię to wyeliminujesz przynajmniej jedną potencjalną przyczynę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 161 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin