|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:40, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | StianEXC napisał: | Witam zachciało mi się czarnych plastików czy malowanie ma sens? próbował ktoś czy to bez sensu ? Bo tu bedzie duzo rys i nw co robic |
malować raczej nie, chyba lepiej okleić czarna okleiną (np "carbonową" ) kolega zrobił i wygląda całkiem spoko, i nie ściera się szybko |
O dzięki Kristof, Kupić takie kartki A4 w carbonie i oblkleic starannie będzie? Czy mówisz o profesjonalnej okleinie za 200~400 zł? wiem są droższe, ale na dzien dzisiejszy nie dał bym tyle, kiedyś owszem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 7:49, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
ziomek zrobił z tych zwykłych i daja radę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Czw 20:17, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
siemka sa 2 problemy
1.wymienilem aku w moto i kreci ale tak jakby robil obrot i o cos walil i sie zatrzymywal i nie moglem odpalic, dopiero po delikatnym wcisnieciu deko odpalil
2. aku raz kreci raz nie kreci prad jakby nie dochodzil, dzisiaj nie mialem czasu ale od czego zaczac, wlacznik czy dochodzi prad, bezpieczniki cale co jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:22, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Przeczyść wszystkie połączenia i masy od akumulatora, przez przekaźnik do rozrusznika. Sprawdź czy zawory są wyregulowane oraz czy gaźnik jest poprawnie ustawiony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Czw 21:44, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | Przeczyść wszystkie połączenia i masy od akumulatora, przez przekaźnik do rozrusznika. Sprawdź czy zawory są wyregulowane oraz czy gaźnik jest poprawnie ustawiony. |
jakis czas tem regulowalem zawory, ale sprawdze, a z drugiej strony z kopa dobrze pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pią 19:53, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Potrzebuje pomocy...
Slizgło mi się strasznie sprzęgło wiec załozyłem nowe EBC, tarcze, przekładki, sprężyny koszt 540zł
Założone wg sztuki, czyli namoczone w oleju i odpowietrzone sprzęgło plus nowy płyn...
Problem jest następujący, sprzęgło bardzo ciężko chodzi, nie ma mozliwosci wrzucenia 1 bez przygazowania ( przy tym jest i tak strasznie uderzenie) a w trakcie jazdy biegi chodzą strasznie ciężko
Co może być przyczyną? Dodam, że sprężyny były o dużo twardsze od oryginalnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 19:59, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Jaki motocykl?
Nasączyłeś tarcze w oleju przed założeniem?
Nie zmieniłeś oleju na inny?
Próbowałeś wyregulować klamkę sprzęgła i zobaczyć czy przy większym skoku nie działa lepiej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 20:02, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
czyli nie wysprzęgla do końca, jak wyciągnąłeś popychacz sprzęgła, nie wypadła Ci tez kulka? może jej brakuje i nie wypycha tyle ile powinno?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 20:03, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
a jak wyciągnąłeś popychacz sprzęgła, nie wypadła Ci tez kulka? może jej brakuje i nie wypycha tyle ile powinno?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pią 20:04, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Ktm SX 450, 2005r
Tak, leżały ponad dwa dni w oleju, a olej taki jak zawsze Motul 300v 15w50
Skok jest maksymalny, regulacja jest wykrecona całkowicie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:06, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Sprężyny dużo twardsze więc sprzęgło chodzi ciężej(więcej siły trzeba użyć do wciśnięcia klamki).
Luz też jest ciężko wbić? Miałem przypadek z identycznym zestawem że nowe przekładki były pokrzywione co objawiało sie problemem ze znalezieniem luzu, wbiciem biegu i motocykl na zapiętym biegu i wciśniętym sprzęgle próbował jechać. Załóż spowrotem stare przekładki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pią 20:10, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Luzu na postoju nie ma opcji wbić, jedynie jak jade...
Hmm założe stare przekładki i sprzegło będzie mi się zapewne znów ślizgać więc tak żle i tak nie dobrze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:12, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
przekładki nie odpowiadają za "ślizganie" sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pią 20:14, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
aha... a czy sprężyny mają tu jakieś znaczenie, dodam tylko, że były dużo twardsze od orginału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:17, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Sprężyny jeśłi są za miękkie to mogą powodować śłizganie. U ciebie są twarde i jedyny ich minus to to że trzeba użyć większej siły do wciśnięcia klamki. Zrób to co mówię to wyeliminujesz przynajmniej jedną potencjalną przyczynę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|