|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 9:55, 03 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
babel napisał: | Czy jest jakaś strona która po podaniu numeru części KTMa pokazuje w jakich modelach była dana część zastosowana? ( w Hondzie pamiętam coś takiego mieli ) |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:46, 03 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | babel napisał: | Czy jest jakaś strona która po podaniu numeru części KTMa pokazuje w jakich modelach była dana część zastosowana? ( w Hondzie pamiętam coś takiego mieli ) |
[link widoczny dla zalogowanych] |
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 14:38, 04 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Mam głupie pytanie.
Kupiłem moto zarejestrowane w polsce, z ważnym oc i przzeglądem.
Wszędzie jest nappisane, że najlepiej rozliczyć się ze skarbówką a potem udać się do wydziału komunikacji i mieć przy sobie dowód rejestracyjny pojazdu, kartę pojazdu, umowę kupna-sprzedaży, dowód osobisty, tablice rejestracyjne oraz dowód opłaty skarbowej. Po tym wszytskim otrzymuje dowód miękki i jakieś tablicze rejestracyjne zastępcze czy jak skoro te od poprzedniego właściecla oddaje a jeźdić trzeba ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 15:40, 04 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Mam głupie pytanie.
Kupiłem moto zarejestrowane w polsce, z ważnym oc i przzeglądem.
Wszędzie jest nappisane, że najlepiej rozliczyć się ze skarbówką a potem udać się do wydziału komunikacji i mieć przy sobie dowód rejestracyjny pojazdu, kartę pojazdu, umowę kupna-sprzedaży, dowód osobisty, tablice rejestracyjne oraz dowód opłaty skarbowej. Po tym wszytskim otrzymuje dowód miękki i jakieś tablicze rejestracyjne zastępcze czy jak skoro te od poprzedniego właściecla oddaje a jeźdić trzeba ? |
Dostajesz już normalne tablice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:58, 04 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Witam speców co może oznaczać jak raz na jakiś czas po cylindrze od lewej strony tam gdzie magnet pocieknie kropla czystej wody? Co to oznacza ? Mam się czegoś spodziewać przez najbliższe mth? 2. Co ile wymieniać płyn chłodniczy? Bo teraz dolałem do tego motulowskiego 100-200 ml wody na wypad i ok nic sie nie stalo a dzis otwieram wlew i patrze a tam jakieś wiórki czegoś nie wiem moze jakiś kurz albo co Wymienić płyn , zalac nowy i odpowietrzyć? Czy narazie nie ? bo nowy był wlany kilka ładnych mth temu. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 16:45, 04 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
żółf napisał: | Anonymous napisał: | Mam głupie pytanie.
Kupiłem moto zarejestrowane w polsce, z ważnym oc i przzeglądem.
Wszędzie jest nappisane, że najlepiej rozliczyć się ze skarbówką a potem udać się do wydziału komunikacji i mieć przy sobie dowód rejestracyjny pojazdu, kartę pojazdu, umowę kupna-sprzedaży, dowód osobisty, tablice rejestracyjne oraz dowód opłaty skarbowej. Po tym wszytskim otrzymuje dowód miękki i jakieś tablicze rejestracyjne zastępcze czy jak skoro te od poprzedniego właściecla oddaje a jeźdić trzeba ? |
Dostajesz już normalne tablice |
Ok, super. A co z ubezpieczeniem, które jest przypisane do starych tanlic, bo przecież odrazu nowego nie kupię
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:55, 04 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Poprzednie ubezpieczenie jest ważne przez 30 dni i tyle też czasu masz na załatwienie wszystkich spraw.
1) opłacasz podatek jeżeli kupiłeś od osoby prywatnej. Jeżeli kupiłeś od firmy i dostałeś fv to jesteś zwolniony z podatku
2) wykręcasz tablice, opłacasz 121,50zł za rejestrację, bierzesz umowę k-s + ksero, dowód rejestr., kartę pojazdu, stare ubezpieczenie OC, wniosek o przerejestrowanie, dowód osobisty i idziesz do wydziału komunikacji.
3) tam dostajesz nową rejestrację i miękki dowód.
4) udajesz się z nowym miękkim dowodem, umową k-s, starym kwitkiem OC do ubezpieczalni w celu wypisania aneksu do starego OC chyba, że rezygnujesz to zrezygnować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 16:56, 04 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Pon 17:43, 04 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Witam speców co może oznaczać jak raz na jakiś czas po cylindrze od lewej strony tam gdzie magnet pocieknie kropla czystej wody? Co to oznacza ? Mam się czegoś spodziewać przez najbliższe mth? 2. Co ile wymieniać płyn chłodniczy? Bo teraz dolałem do tego motulowskiego 100-200 ml wody na wypad i ok nic sie nie stalo a dzis otwieram wlew i patrze a tam jakieś wiórki czegoś nie wiem moze jakiś kurz albo co Wymienić płyn , zalac nowy i odpowietrzyć? Czy narazie nie ? bo nowy był wlany kilka ładnych mth temu. Pozdrawiam |
Z tej dziurki w cylindrze? To woda czy płyn chłodniczy? Jak pocieknie to zbierz palcem i sprawdz, czy nie jest słone.
Sprawdz pompe wody, może jakas uszczelka zaczyna puszczać. Raczej nic wielkiego.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Pon 17:48, 04 Sie 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:23, 04 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Lam3r napisał: | StianEXC napisał: | Witam speców co może oznaczać jak raz na jakiś czas po cylindrze od lewej strony tam gdzie magnet pocieknie kropla czystej wody? Co to oznacza ? Mam się czegoś spodziewać przez najbliższe mth? 2. Co ile wymieniać płyn chłodniczy? Bo teraz dolałem do tego motulowskiego 100-200 ml wody na wypad i ok nic sie nie stalo a dzis otwieram wlew i patrze a tam jakieś wiórki czegoś nie wiem moze jakiś kurz albo co Wymienić płyn , zalac nowy i odpowietrzyć? Czy narazie nie ? bo nowy był wlany kilka ładnych mth temu. Pozdrawiam |
Z tej dziurki w cylindrze? To woda czy płyn chłodniczy? Jak pocieknie to zbierz palcem i sprawdz, czy nie jest słone.
Sprawdz pompe wody, może jakas uszczelka zaczyna puszczać. Raczej nic wielkiego. |
Zdaje mi się, że to z tej okolicy [link widoczny dla zalogowanych] ale nie jestem pewien. Jak pocieknie to raczej jest to krystaliczne, czysta woda bo płyn mam niebieski to chyba by sie rzucił w oczy. Skapie tak z kropla moze ale rzadko bardzo rzadko i teraz nie wiem coś się może stać jak pojadę z tym w teren?
2 pytanie: Co mam zrobić z tym ? Sam się dziwie, że tak to zniszczyłem xD [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko wymiana na inne zostaje nie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pon 19:33, 04 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cross-c1
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 7:26, 05 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Jakiej firmy polecacie plastiki najlepiej jakby były czarno białe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 9:39, 05 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Poprzednie ubezpieczenie jest ważne przez 30 dni i tyle też czasu masz na załatwienie wszystkich spraw.
1) opłacasz podatek jeżeli kupiłeś od osoby prywatnej. Jeżeli kupiłeś od firmy i dostałeś fv to jesteś zwolniony z podatku
2) wykręcasz tablice, opłacasz 121,50zł za rejestrację, bierzesz umowę k-s + ksero, dowód rejestr., kartę pojazdu, stare ubezpieczenie OC, wniosek o przerejestrowanie, dowód osobisty i idziesz do wydziału komunikacji.
3) tam dostajesz nową rejestrację i miękki dowód.
4) udajesz się z nowym miękkim dowodem, umową k-s, starym kwitkiem OC do ubezpieczalni w celu wypisania aneksu do starego OC chyba, że rezygnujesz to zrezygnować. |
Wszystko się zgadza, oprócz tego że "stare" ubezpieczenie jest ważne do końca swojej ważności:) Czyli masz moto ubezpieczone np. do 10 listopada, to do 10 listopada obowiązuje oc, a potem koniec nie przedłuża się automatycznie. Ubezpieczenie nie jest przypisane do tablic, tylko do pojazdu. Możesz ubezpieczyć gdzie indziej i wypowiedzieć "stare" oc w trybie natychmiastowym, albo przepisać "stare" oc na siebie przez aneks do umowy oc, a możesz też nic nie robić i ubezpieczyć za jakiś czas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 17:07, 05 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
witam jakie polecacie zawory ssace do ktm 450 2003
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:28, 05 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
jaki zegarek polecacie do zawodow enduro jak i zwyklego latania
potrebuje sobie sprawdzac czas najlepije n akierownicyi zeby bylo duże i czytelne
byle byl wodoodporny i jak najtanszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 7:58, 06 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
witam w exc 400 od prawej strony na dole dekla od dzwigni hamulca tylnego wyrobil mi sie slad bo dzwignia ociiera, bije o dekiel. Wczoraj rozebralem to ogranicznikiem zrobiłem dystans teraz nie bije o dekiel, ale wydajnosc hamulca jest beznadziejna... dzwignia łapie dopiero jak mocno wcisnę a wczesniej chodziło fajnie od początku lekko teraz muszę mocno deptać po tym. Może nie ma płynu albo co? '
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 7:58, 06 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | witam w exc 400 od prawej strony na dole dekla od dzwigni hamulca tylnego wyrobil mi sie slad bo dzwignia ociiera, bije o dekiel. Wczoraj rozebralem to ogranicznikiem zrobiłem dystans teraz nie bije o dekiel, ale wydajnosc hamulca jest beznadziejna... dzwignia łapie dopiero jak mocno wcisnę a wczesniej chodziło fajnie od początku lekko teraz muszę mocno deptać po tym. Może nie ma płynu albo co? |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|