Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 163, 164, 165 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 11:55, 06 Sie 2014    Temat postu:

hej jak to jest z tymi zaworami pod stalowe ida podwujne sprezyny bo w ktm mi pisza ze tylko pod tytanowe zaklada sie podwujne a u siebie mam dwie sprezyny i stalowe zawory

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aarek1414




Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 8:18, 07 Sie 2014    Temat postu:

Cześć mam problem z moim 525 niedawno miałem dobrą glebę moto długo pracowało do góry kołami w pizdu oleju poszło do airboksa po postawieniu nie chciał trzymać obrotów (falowały) rozbieraliśmy gaźnik czyściliśmy kombinowaliśmy a okazało się, że padł regulator. Po wymianie regulatora sprzęt chodzi ok ale strzela mocno przy hamowaniu biegami i dość mocno się grzeje wczoraj na żwirowni co chwilę jak się zatrzymałem to włączał się wentylator a nie było jakoś wyjątkowo gorąco. Nie znam się specjalnie na regulacji gaźnika i nie wiem co zrobić wykręcić śrubę regulacji czy wkręcić a może podnieść iglicę? Doradźcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 13:10, 07 Sie 2014    Temat postu:

Aarek1414 napisał:
Cześć mam problem z moim 525 niedawno miałem dobrą glebę moto długo pracowało do góry kołami w pizdu oleju poszło do airboksa po postawieniu nie chciał trzymać obrotów (falowały) rozbieraliśmy gaźnik czyściliśmy kombinowaliśmy a okazało się, że padł regulator. Po wymianie regulatora sprzęt chodzi ok ale strzela mocno przy hamowaniu biegami i dość mocno się grzeje wczoraj na żwirowni co chwilę jak się zatrzymałem to włączał się wentylator a nie było jakoś wyjątkowo gorąco. Nie znam się specjalnie na regulacji gaźnika i nie wiem co zrobić wykręcić śrubę regulacji czy wkręcić a może podnieść iglicę? Doradźcie.


hej, zacznij od ustawień gażnika w/g manuala może masz za bogato i będzie grzał,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 14:17, 07 Sie 2014    Temat postu:

Nixdo napisał:
hej jak to jest z tymi zaworami pod stalowe ida podwujne sprezyny bo w ktm mi pisza ze tylko pod tytanowe zaklada sie podwujne a u siebie mam dwie sprezyny i stalowe zawory


sprawdź to w fiszkach, jest tak że w zależności od rocznika można dać pojedyńcze lub podwójne sprężyny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 14:45, 07 Sie 2014    Temat postu:

KozioŁ napisał:
Nixdo napisał:
hej jak to jest z tymi zaworami pod stalowe ida podwujne sprezyny bo w ktm mi pisza ze tylko pod tytanowe zaklada sie podwujne a u siebie mam dwie sprezyny i stalowe zawory


sprawdź to w fiszkach, jest tak że w zależności od rocznika można dać pojedyńcze lub podwójne sprężyny


tak mi gosciu z serwisu napisal

sprezyny zaworowe podwójne - 80zł komplet , w uwagach opisane że dedykowane pod tytanowe zawory

a gdzies na forum wyczytalem ze pod stalowki tylko podwojne sprezyny a pojedyncze ze stozkiem pod tytany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 14:50, 07 Sie 2014    Temat postu:

a do jakiego zakladu to oddac zeby wymienili i splanowali w samochodowym co zajmuja sie glowicami to ogarna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 16:06, 07 Sie 2014    Temat postu:

Nixdo napisał:

a gdzies na forum wyczytalem ze pod stalowki tylko podwojne sprezyny a pojedyncze ze stozkiem pod tytany





pod tytanowe - sprężyny podwójne, pod stalowe - stożkowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:11, 07 Sie 2014    Temat postu:

kristof odwrotnie pod tytanowe pojedycze a pod stalowe podwójne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:21, 07 Sie 2014    Temat postu:

szakul123 napisał:
kristof odwrotnie pod tytanowe pojedycze a pod stalowe podwójne


dobrze po co mieszasz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Czw 18:58, 07 Sie 2014    Temat postu:

1, pytanko jaki moze byc powod ze sypia mi sie lozyska w przednim kole co chwile, nie wierze ze to tylko przez firme bo przyznam sie ze kupowalem w zwyklym sklepie z lozyskami jakies skf juz poszlo z 3-4 lozyska

2.wydaje mi sie ze kupilem za slaby aku przez co nie ma sily obrocic tlokiem, i przez to dziwny dzwiek bo robi kopresje ale tlok sie cofa bo slabo kreci?? taki kupilem
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 19:40, 07 Sie 2014    Temat postu:

szakul123 napisał:
kristof odwrotnie pod tytanowe pojedycze a pod stalowe podwójne


zobacz jak jest na schemacie

Cytat:
1, pytanko jaki moze byc powod ze sypia mi sie lozyska w przednim kole co chwile, nie wierze ze to tylko przez firme bo przyznam sie ze kupowalem w zwyklym sklepie z lozyskami jakies skf juz poszlo z 3-4 lozyska

2.wydaje mi sie ze kupilem za slaby aku przez co nie ma sily obrocic tlokiem, i przez to dziwny dzwiek bo robi kopresje ale tlok sie cofa bo slabo kreci?? taki kupilem
[link widoczny dla zalogowanych]


1. sprawdź ośkę i tuleje
2. aku wydaje sie ok - ma 4Ah , raczej stawiam na sprzęgło rozrusznika


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Czw 19:43, 07 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Czw 21:31, 07 Sie 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
szakul123 napisał:
kristof odwrotnie pod tytanowe pojedycze a pod stalowe podwójne


zobacz jak jest na schemacie

Cytat:
1, pytanko jaki moze byc powod ze sypia mi sie lozyska w przednim kole co chwile, nie wierze ze to tylko przez firme bo przyznam sie ze kupowalem w zwyklym sklepie z lozyskami jakies skf juz poszlo z 3-4 lozyska

2.wydaje mi sie ze kupilem za slaby aku przez co nie ma sily obrocic tlokiem, i przez to dziwny dzwiek bo robi kopresje ale tlok sie cofa bo slabo kreci?? taki kupilem
[link widoczny dla zalogowanych]


1. sprawdź ośkę i tuleje
2. aku wydaje sie ok - ma 4Ah , raczej stawiam na sprzęgło rozrusznika


no tulejka jest przytarta od kulek ktore sie posypaly z lozyska, ale na dlugosci to samo, a z tym sprzeglem rozrusznika to co konkretnie bo nie widze jakis zestawow naprawczych


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Czw 21:32, 07 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:32, 09 Sie 2014    Temat postu:

czym można uzupełnic brak gąbki w kanapie?jest to spore wgłębienie
ale sam nie wiem dla czego brakuje tam troche gąbki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek1985




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 21:06, 09 Sie 2014    Temat postu:

na motox.pl masz do kupienia cale gabki wystarczy tylko pokrowiec zalozyc. koszta nie znane mi sa ale jak z niemiec przywozilem to ok 100zl wychodzilo za taka gabke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:10, 09 Sie 2014    Temat postu:

Witam panowie wyciekem oleju zza przedniej zębatki napędowej może byc powodem wytarta ta tuleja? Simering wygląda całkiem ok, podrzucam fotki tego co rozebrałem dzisiaj maszyna to Beta 525 rr z 2007 roku mam serwisówkę jak coś. W poniedziałek ruszam na miasto w poszukiwaniu tych uszczelek i coś z tym działać linki do zdj niżej. Widać na tych zdj ze ta tulejka metalowa nie wiem jak to fachowo nazwać jest troche starta... ma uszczelkę małą i nie wiem no nie wygląda tak źle zeby jakaś poszarpana była.

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]



[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 163, 164, 165 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 164 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin