|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:19, 12 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Jak jedna nowa spinka a druga stara od orygialnego lancucha to nie powinno strzelic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystianpee
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 19:34, 12 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
na deco to samo
juz rozebralem rozrusznik brudny caly w srodku ale szczotki jeszcze sa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:47, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
porównywaliście prace sprzęgła i hamulców na dot 5.1 i 4?
który lepiej zalać
5.1 ma niższą lepkość więc czy jakoś wpłynie na twardośc klamki sprzęgła np>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 10:58, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
dot jest tylko do hamulcow do sprzegla pisze oil mineral
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 11:03, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Nixdo napisał: | dot jest tylko do hamulcow do sprzegla pisze oil mineral |
W starszych modelach na magurze to tak.
Nowe ktm-y są teraz na pompie brembo i tam jest napisane chyba dot 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:09, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
tak ale serwis tez podaje że jak i do hamulców tak i do sprzęgła może być dot 4/5.1
więc jak ma ktos jakies opinie o tym co wyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Śro 13:29, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Witam
Ja u siebie w zeszłym roku wlałem do przedniego hamulca(przegląd serwisowy i wymiana płynu) dot 5.1 moto SX520 z 2002 roku i zaczoł mi się blokować hamulec.Okazało się że gumowa membrana znajdująca się w zbiorniczku płynu na puchła,wymieniłem ją i zalałem dot 4 hamulca nie blokowało a zrobił się jakiś taki ,,flegmatyczny" więc za ciosem wyleciały uszczelnienia pompy (komplet naprawczy) teraz hamulec żyleta taką miałem przygodę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:24, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
to raczej nie miało nic wspólnego z płynem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Śro 17:19, 13 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 15:44, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Jak jedna nowa spinka a druga stara od orygialnego lancucha to nie powinno strzelic? |
Nie raz tak robiłem i nic się nie stało, ale sam wiesz które ogniwko będzie najsłabsze:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:43, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
żółf napisał: | StianEXC napisał: | Jak jedna nowa spinka a druga stara od orygialnego lancucha to nie powinno strzelic? |
Nie raz tak robiłem i nic się nie stało, ale sam wiesz które ogniwko będzie najsłabsze:) |
Jeszcze mam problem bo ta tulejka mi sie jakby wysuneła i z jednej strony jest większy dystans, a z drugiej mniejszy i mam problem z zapinką bo wbiłem ją na siłe młotkiem i nie zaskoczyło i mi aż oring wyszedł bokami ^^ Już jestem gotów żeby kupić nowy łańcuch, boje się ze strzeli w terenie w nieodpowiednim momencie itp... Zebatki są ok jak teraz mam jakiś noname 520 i jak zamówię, kupie na miejscu D.I.D 520VX2 to bedzie wszystko ok? Chyba, że kombinować coś z tym starym bo koło niego jest trochę zabawy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 20:59, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Sorry ale... kup albo kompletny zestaw napędowy albo poproś chłopaków to każdy da Ci po parę ogniw i zrobisz sobie 5 łańcuchów.
Albo stać Cię na pojazd i jego utrzymanie albo nie.
Druciarstwo długo nie wytrzyma.
Spinka może być z 520 ale będzie miała inną średnicę trzpienia i stąd problemy z dołożeniem.
Masz KTM'a masz wydatki ot cała zabawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:07, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Zapek napisał: | Sorry ale... kup albo kompletny zestaw napędowy albo poproś chłopaków to każdy da Ci po parę ogniw i zrobisz sobie 5 łańcuchów.
Albo stać Cię na pojazd i jego utrzymanie albo nie.
Druciarstwo długo nie wytrzyma.
Spinka może być z 520 ale będzie miała inną średnicę trzpienia i stąd problemy z dołożeniem.
Masz KTM'a masz wydatki ot cała zabawa |
Napisałem, że jestem gotowy kupić nowy łancuch
Co mnie kosztuje zapytać czy obecny się nadaje czy nie? Tak czy siak zrobione będzie i też jestem tego zdania, że jak robić to porządnie i nie oszczędzać na tym zwłaszcza. Nie jest to KTM i nie jest to moja maszyna ja swojej nigdy bym nie dopuścił do takiego stanu... Zębatki w becie są jeszcze ok łańcuch obecny ma szerokosc 520 więc mysliscie, że jak wezmę nówkę 520VX2 to bedzie wszystko się zgadzało? Teraz jest jakiś 520EK czy coś w tym stylu... Jak zębatki dobre to po co mam wymieniać coś co się jeszcze nadaje do użytku ? Jasne jak bym widział potrzebę to bym kupił cały zestaw, ale przez mój brak doświadczenia niestety tak się stało. Powinno się wymieniać cały napęd na nowy kompletny, ale teraz nie wiem czy jest sens. Próbuję pare opcji rozważyć co do tej sprawy, ale jak się nie da to ide do sklepu kupuje nowy i zamykam temat. Myślę, że warto zapytać, albo spróbować jakiś kombinacji i dlatego z chęcia posłucham na ten temat opinii innych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Śro 21:11, 13 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 21:12, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Beta to prawie KTM Nikt Ci nie oceni stanu łańcucha z opisu czy też fotek.
Dołożysz spinkę to albo będzie ok albo strzeli na starej.
Jak zębatki wyglądają na ok a nie ma budżetu na cały napęd to wymieniaj łańcuch i nie ma tematu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:40, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
No tak prawie taka sama jest jak KTM ta Beta ok mniejsza z tym. Pewnie skonczy sie na nowym łańcuchu bo szkoda ryzykować, coś czuje ze może strzelić akurat w takim momencie np w którym bym sie nie spodziewał itp jak coś można z góry naprawić to lubie mieć wszystko pewne, a chociaż to, co się da w miare zrobić co będzie pewne. Nie mam jak wrzucic zdj ale myśle ze nowy łancuch załatwi problem z napędem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moquai
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rędziny
|
Wysłany: Czw 17:54, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Koledzy rzuccie okiem na tego ktma.
Jak macie jakieś uwagi piszcie. Kumpel szuka moto i zastanawia sie na tym sprzętem
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|