Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 167, 168, 169 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 19:16, 14 Sie 2014    Temat postu:

to nie jest EXC , nie ma rozrusznika , po ramie rocznik się zgadza ale lagi ze starszego modelu (w 2006 były czarne) , ma karter od sxs (szybki dostęp do sprzęgła) ciepłe palenie w klamce, bak chyba od SXa i wydech wygląda na przelot - tez od SX, te owiewki co dorzuca wyglądają jak z rocznika 2004, a owiewka z lampą nieoryginalna, i przednia opona nie wygląda na nówkę , a no i tarcze inne , ale to raczej na +, bo z tego rocznika ciężko żey były oryginały
ogólnie - źle nie wygląda tylko gośc albo nie wie co sprzedaje albo coś rzeźbi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Czw 19:16, 14 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 11:35, 15 Sie 2014    Temat postu:

Mam mały problem. Skończyłem remont w exc 125 ( nowy cylinder na nicasilu, tłok, korba, łożyska ). Wszystko pięknie, odpalił od trzeciego kopa, moc na niskich i średnich obrotach zajebista, ale na wysokich jest kiepsko. Nie kręci maksymalnych obrotów, tak jak przed remontem i nie ma pełnej mocy. Zawór jest niby wyregulowany zgodnie z manualem ( podkowa z cylindra na pewno trafiła w tą łapkę w karterze, więc zawór działa. Mam się bawić regulacją zaworu? Czy możliwe, że to są objawy po prostu przybrudzonego gaźnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 11:58, 15 Sie 2014    Temat postu:

punk891 napisał:
Mam mały problem. Skończyłem remont w exc 125 ( nowy cylinder na nicasilu, tłok, korba, łożyska ). Wszystko pięknie, odpalił od trzeciego kopa, moc na niskich i średnich obrotach zajebista, ale na wysokich jest kiepsko. Nie kręci maksymalnych obrotów, tak jak przed remontem i nie ma pełnej mocy. Zawór jest niby wyregulowany zgodnie z manualem ( podkowa z cylindra na pewno trafiła w tą łapkę w karterze, więc zawór działa. Mam się bawić regulacją zaworu? Czy możliwe, że to są objawy po prostu przybrudzonego gaźnika?


Robiłeś remont i nie rozbierałeś gaźnika Laughing

Gaźnik do gruntownego czyszczenia i ew. korekty ustawień, potem możesz się zaworem zajmować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 13:00, 15 Sie 2014    Temat postu:

Jakiś czas przed remontem gaźnik był rozbierany i do końca problemów nie było, więc po co grzebać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 15:04, 15 Sie 2014    Temat postu:

punk891 napisał:
Jakiś czas przed remontem gaźnik był rozbierany i do końca problemów nie było, więc po co grzebać ?
Grzebać to faktycznie nie ma po co, ale zachować go w odpowiedniej czystości i dostosować do nowych warunków pracy jakie spotkały go po remoncie raczej warto. Moją radę znasz - wyklucz gaźnik i możesz brać się za zawór.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pią 21:19, 15 Sie 2014    Temat postu:

Jaki powinien byc rozmiar zębatek przedniej i tylnej ( ilosc zebów ) w KTM 200 EXC ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 21:51, 15 Sie 2014    Temat postu:

drapi23 napisał:
Jaki powinien byc rozmiar zębatek przedniej i tylnej ( ilosc zebów ) w KTM 200 EXC ??

nie ma uniwersalnego zestawu, dobierasz w zależności od tego gdzie jeździsz, strzelam że coś około 14x48 powinno być ok,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:02, 15 Sie 2014    Temat postu:

W ciężkim terenie odpowiednie przełożenie 13x48.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pią 22:47, 15 Sie 2014    Temat postu:

Na tą chwile ma 14x51 . dobrze czy nie bardzo ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 23:25, 15 Sie 2014    Temat postu:

Jak jest luz na wahaczu to w większości przypadków trzeba kupować cały zestaw naprawczy czy wystarczy zmienić łożyska? Bo jeszcze nie rozbierałem i nie wiem jak to tam w środku wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Sob 8:28, 16 Sie 2014    Temat postu:

Gdzie w PL można dostać części do amortyzatorów KYB? głównie chodzi o uszczelki i tulejki tylnego amora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 8:43, 16 Sie 2014    Temat postu:

jero11 napisał:
Gdzie w PL można dostać części do amortyzatorów KYB? głównie chodzi o uszczelki i tulejki tylnego amora.


u Aunera powinno byc na 100% - auner.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:25, 17 Sie 2014    Temat postu:

Witam czy takie bawienie się olejami, albo próbowanie ciągle nowych, innych to dobrze dla silnika? Kiedyś obiło mi się o uszy, że nie powinno się mieszać,zmieniać olejów, np lać cały czas ten sam ( wiem, że to może mieć tutaj inne znaczenie niż ''ktoś tam sobie powiedział'' ) Nie mówie, ze tym się sugeruje czy coś, ale chce wiedzieć jak na to patrzyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dzienny.Nekrofil




Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 19:48, 17 Sie 2014    Temat postu:

Małe pytanie - zostawiam moto w garażu podczas wyjazdu na wakację, te kilka-kilkanaście dni.

Najlepiej zostawiać na biegu czy na luzie?

+wiadomo, moto postawione na stojaku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 20:44, 17 Sie 2014    Temat postu:

Dzienny.Nekrofil napisał:
Małe pytanie - zostawiam moto w garażu podczas wyjazdu na wakację, te kilka-kilkanaście dni.

Najlepiej zostawiać na biegu czy na luzie?

+wiadomo, moto postawione na stojaku.


jeden h.. to nie samochod


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 167, 168, 169 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 168 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin