Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:23, 19 Sie 2014    Temat postu:

kzq napisał:
Nixdo napisał:
witam zbliza mi sie przeglad a treaz wpisuja przebieg z licznika u mnie jest licznik sigma taki jak rowerowy i tam na min pokazuje 1641 i teraz czy to jest 1 tysiac bo to cos malo wychodzi jak na moto z 2003 roku


Byłem dzisiaj na przeglądzie i mam podobną sytuację jak ty, zapytał mnie które to jest przebieg i wpisał: 1065, potem zapytali czy to km czy mile ;D. Jak mówił mi gość na przeglądzie oni mają tylko spisać przebieg, a to ile będzie, to ich nie interesuje.


tez dzisiaj bylem malo co go to interesowalo w sumie wpisal to co jest Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Śro 8:11, 20 Sie 2014    Temat postu:

Jaki olej można zalać do tylnego amortyzatora WP z KTM 525 EXC zamiast tego używanego w serwisie? jakie powinien mieć parametry?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:26, 21 Sie 2014    Temat postu:

Witam maniaków sorry, że takie pytanie proste, ale jednak jest. Poziom oleju w oczku ma wynosić równe 3/4 czy więcej niż 3/4? Już odpalilem pochodzil z minute dolałem i mam równe 3/4, albo coś około Razz Nie jeździłem, nie gazowałem wszystko powoli. Mam 3/4 dolać więcej czy narazie się wstrzymać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 10:03, 21 Sie 2014    Temat postu:

3/4 jest jak najbardziej ok, zostaw tak jak jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:06, 22 Sie 2014    Temat postu:

Witam ponownie. popełniłem głupi, prosty błąd, po zalaniu oleju i odpaleniu na parę chwil ok olej był 3/4 dzisiaj odpaliłem przejechałem z 1 km, wróciłem do domu po czym sprawdziłem i oleju mało to dolałem. Po przejechaniu z 15-20 km u kumpla po dłuższym postoju patrzę, a tu dużo większe 3/4... Czy coś się moglo stać podczas jazdy? I Co mam zrobić wylać, spuścić czy jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 9:10, 23 Sie 2014    Temat postu:

w czym szukac przyczyny w padajacych lozyskach w przednim kole, tanie lozyska padaly co chwile wsadzilem all balls polataly dluzej ale tez padaja co jest ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 9:51, 23 Sie 2014    Temat postu:

Piteros1 napisał:
w czym szukac przyczyny w padajacych lozyskach w przednim kole, tanie lozyska padaly co chwile wsadzilem all balls polataly dluzej ale tez padaja co jest ??


przerabiam to teraz - wytarte tulejki nie dość ciasno wchodzą na simering = troche wody i łozyska lecą w moment,
ja właśnie u siebie zmieniam przód + tył bo lecą co 20mth

druga opcja to wybita ośka która cały czas ma lekki luz na styku z łożykiem i je wybija.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Sob 10:02, 23 Sie 2014    Temat postu:

All Balls to też nie najwyższa półka. Miałem Prox-y z tyłu (niby to samo co All Balls) i wytrzymały tylko 20h, teraz mam SKF i od dłuższego czasu spokój. Kup dobre łożyska, albo zestaw naprawczy ze wszystkimi tulejkami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 10:25, 23 Sie 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
Piteros1 napisał:
w czym szukac przyczyny w padajacych lozyskach w przednim kole, tanie lozyska padaly co chwile wsadzilem all balls polataly dluzej ale tez padaja co jest ??


przerabiam to teraz - wytarte tulejki nie dość ciasno wchodzą na simering = troche wody i łozyska lecą w moment,
ja właśnie u siebie zmieniam przód + tył bo lecą co 20mth

druga opcja to wybita ośka która cały czas ma lekki luz na styku z łożykiem i je wybija.


Lub złe pasowanie łożyska z aluminiową tulejką która jest w środku piasty.
Tulejka która jest między wewnętrznymi bieżniami.
Jeżeli łożysko będzie źle osadzone lub tulejka będzie za krótka/długa, przez co wewnętrzna bieżnia i zewnętrzna nie są w jednej linii (nie mają luzu) to wiadomo co się stanie z łożyskiem.

No i jeżeli montujesz łożyska naparzając młotkiem w bieżnie wewnętrzną a nie zewnętrzną to też już na starcie je niszczysz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Sob 10:27, 23 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:53, 23 Sie 2014    Temat postu:

Witam można prosić o odpowiedz co do pytania wyżej? Sorry ludzie, że dopytuje o takie rzeczy głupie, ale nie daje mi to spokoju... Olej sprawdzilem na zimnym jest ok.przejechalem 1km i nie bylo nic prawie malo. Dolałem do polowy i teraz jest dużo większe 3/4 oczka.. prawie ze full no moze nie full, ale jednak mało brakuje. Spuscic jak najszybciej dobry olej czy jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 13:23, 23 Sie 2014    Temat postu:

StianEXC napisał:
Witam można prosić o odpowiedz co do pytania wyżej? Sorry ludzie, że dopytuje o takie rzeczy głupie, ale nie daje mi to spokoju... Olej sprawdzilem na zimnym jest ok.przejechalem 1km i nie bylo nic prawie malo. Dolałem do polowy i teraz jest dużo większe 3/4 oczka.. prawie ze full no moze nie full, ale jednak mało brakuje. Spuscic jak najszybciej dobry olej czy jak?

nie ruszaj, jak będzie miał za dużo to wypchnie odmą, nic się nie stanie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 13:24, 23 Sie 2014    Temat postu:

Zbliża mi się powoli wymiana opony. Teraz w exc 125 mam oponę 120, czyli dużą. Tym bardziej, że latam trochę po torze i bardziej doświadczeni znajomi powiedzieli, że taka opona to może w 450 dopiero by się nadała. Jaką szerokość ( i przy okazji sprawdzony model ) byście polecali?

Widzę, że w sx'ie seryjnie z tyłu jest szerokość 100. Czy na feldze z exc dobrze się ułoży taka opona?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Sob 13:25, 23 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 13:34, 23 Sie 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
StianEXC napisał:
Witam można prosić o odpowiedz co do pytania wyżej? Sorry ludzie, że dopytuje o takie rzeczy głupie, ale nie daje mi to spokoju... Olej sprawdzilem na zimnym jest ok.przejechalem 1km i nie bylo nic prawie malo. Dolałem do polowy i teraz jest dużo większe 3/4 oczka.. prawie ze full no moze nie full, ale jednak mało brakuje. Spuscic jak najszybciej dobry olej czy jak?

nie ruszaj, jak będzie miał za dużo to wypchnie odmą, nic się nie stanie


ahh ja poszedłem w swoje i pochyliłem go, podłożyłem miskę i troche wyciekło teraz jest około 3/4.. Razz Najwyżej doleje zeby bylo mniej więcej trochę więcej.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 13:34, 23 Sie 2014    Temat postu:

Zaliczysz ze dwie gleby to część oleju wleci sama do odmy Very Happy postawisz na koła odpalisz zadymi i poszło stan się wyrówna Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 14:47, 23 Sie 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
KristofSX napisał:
Piteros1 napisał:
w czym szukac przyczyny w padajacych lozyskach w przednim kole, tanie lozyska padaly co chwile wsadzilem all balls polataly dluzej ale tez padaja co jest ??


przerabiam to teraz - wytarte tulejki nie dość ciasno wchodzą na simering = troche wody i łozyska lecą w moment,
ja właśnie u siebie zmieniam przód + tył bo lecą co 20mth

druga opcja to wybita ośka która cały czas ma lekki luz na styku z łożykiem i je wybija.


Lub złe pasowanie łożyska z aluminiową tulejką która jest w środku piasty.
Tulejka która jest między wewnętrznymi bieżniami.
Jeżeli łożysko będzie źle osadzone lub tulejka będzie za krótka/długa, przez co wewnętrzna bieżnia i zewnętrzna nie są w jednej linii (nie mają luzu) to wiadomo co się stanie z łożyskiem.

No i jeżeli montujesz łożyska naparzając młotkiem w bieżnie wewnętrzną a nie zewnętrzną to też już na starcie je niszczysz.


no ja ta tulejke troche mam przytarta od kulek jak sie wysypaly, ale bardzie na grubosci jak dlugosci ja przytarlo myslicie ze to moze byc od tego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 170 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin