Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Sob 16:32, 23 Sie 2014    Temat postu:

StianEXC napisał:
Witam można prosić o odpowiedz co do pytania wyżej? Sorry ludzie, że dopytuje o takie rzeczy głupie, ale nie daje mi to spokoju... Olej sprawdzilem na zimnym jest ok.przejechalem 1km i nie bylo nic prawie malo. Dolałem do polowy i teraz jest dużo większe 3/4 oczka.. prawie ze full no moze nie full, ale jednak mało brakuje. Spuscic jak najszybciej dobry olej czy jak?

Olej uzupełniasz:

a) Albo na całkowicie zimnym silniku i wtedy masz dolać tyle żeby mieć ~1/3 oczka na zimnym.

LUB

b) Rozgrzej porządnie motor, pojezdzij chociaż te 10-15 min i wtedy uzupełnij do ~3/4 oczka bo tyle ma być na ciepłym silniku.

W momencie gdy silnik osiąga swoją temperaturę pracy to w oczku zawsze pojawia sie wiecej oleju niz na zimnym silniku, jest to calkowicie normalne wiec nie masz sie czego obawiac. Dlatego nigdy nie uzupełniaj oleju po przejechaniu kilkuset metrów bo wtedy silnik nie jest już ani zimny ani jeszcze całkowicie rozgrzany. Rób tak, jak napisałem wyżej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Sob 16:35, 23 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:56, 23 Sie 2014    Temat postu:

Lam3r napisał:
StianEXC napisał:
Witam można prosić o odpowiedz co do pytania wyżej? Sorry ludzie, że dopytuje o takie rzeczy głupie, ale nie daje mi to spokoju... Olej sprawdzilem na zimnym jest ok.przejechalem 1km i nie bylo nic prawie malo. Dolałem do polowy i teraz jest dużo większe 3/4 oczka.. prawie ze full no moze nie full, ale jednak mało brakuje. Spuscic jak najszybciej dobry olej czy jak?

Olej uzupełniasz:

a) Albo na całkowicie zimnym silniku i wtedy masz dolać tyle żeby mieć ~1/3 oczka na zimnym.

LUB

b) Rozgrzej porządnie motor, pojezdzij chociaż te 10-15 min i wtedy uzupełnij do ~3/4 oczka bo tyle ma być na ciepłym silniku.

W momencie gdy silnik osiąga swoją temperaturę pracy to w oczku zawsze pojawia sie wiecej oleju niz na zimnym silniku, jest to calkowicie normalne wiec nie masz sie czego obawiac. Dlatego nigdy nie uzupełniaj oleju po przejechaniu kilkuset metrów bo wtedy silnik nie jest już ani zimny ani jeszcze całkowicie rozgrzany. Rób tak, jak napisałem wyżej.



Dzięki. Ok jak rozgrzałem moto i stan jest 3/4 ponad... Jak jest za dużo to nie przejmowac się jak to mówili koledzy wyżej, że wyjdzie odmą? Na zimnym mam większe poł, albo nawet i pół.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Sob 17:13, 23 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Sob 18:07, 23 Sie 2014    Temat postu:

Nic takiego się nie stanie jeżeli masz te 50ml oleju ponad zalecany stan. Dokladnie, najwyżej wyjdzie odmą, lepiej za dużo niż za mało Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Sob 18:08, 23 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dygasek




Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:15, 23 Sie 2014    Temat postu:

siemano potrzebuje karterów do ktm exc 125 2004 i orientujecie się może jakie roczniki karterów są takie same ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 19:19, 24 Sie 2014    Temat postu:

punk891 napisał:
Zbliża mi się powoli wymiana opony. Teraz w exc 125 mam oponę 120, czyli dużą. Tym bardziej, że latam trochę po torze i bardziej doświadczeni znajomi powiedzieli, że taka opona to może w 450 dopiero by się nadała. Jaką szerokość ( i przy okazji sprawdzony model ) byście polecali?

Widzę, że w sx'ie seryjnie z tyłu jest szerokość 100. Czy na feldze z exc dobrze się ułoży taka opona?


Ponawiam, bo nie uzyskałem odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:08, 24 Sie 2014    Temat postu:

takie są zalecane rozmiary:


na tor faktycznie lepiej zakładac węższą - lepsza jazda w koleinach , prawdopodobnie będzie taka pasowała do felgi EXC,


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 20:08, 24 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 21:15, 24 Sie 2014    Temat postu:

Wiesz może co znaczą oznaczenia " 65R " i "59M " ? Widzę, że w wersji na USA wychodziły na oponie 100, tylko nie wiem właśnie, czy nie oznaczają one szerokości felgi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 21:27, 24 Sie 2014    Temat postu:

to chyba do oznaczenia opony, a nie do rozmiaru, 65R to Dunlop Geomax, a 59M to Bridgestone

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 21:55, 24 Sie 2014    Temat postu:

Czyli mówisz, że bez problemu mogę pakować 100 albo 110?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 8:58, 25 Sie 2014    Temat postu:

punk891 napisał:
Czyli mówisz, że bez problemu mogę pakować 100 albo 110?


tak, będzie pasować,


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pon 8:59, 25 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:47, 25 Sie 2014    Temat postu:

Witam można wiedzieć, dlaczego albo po co są aż 2 linki w rolgazie? Jak by jedna strzeliła to druga troche podratuje czy to ma jeszcze inną rolę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 12:11, 25 Sie 2014    Temat postu:

Jedna linka otwiera, a druga zamyka przepustnicę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 13:48, 25 Sie 2014    Temat postu:

Jest wersja fcr'a do quadów na jedną linke np w yamasze raptor 450

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:30, 25 Sie 2014    Temat postu:

Jak się zerwie jedna linka to lipa? Już nie będzie ciągnięca za sama linkę byle by jakos dojechac do domu jak to w moim pierwszym moto z lat 80-90 ? Tam miałem na jedną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 10:37, 26 Sie 2014    Temat postu:

hej ma moze ktos taka koszulke ?? czy to jest na rower
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 171 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin