|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkes
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:56, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Jest wersja fcr'a do quadów na jedną linke np w yamasze raptor 450 |
U Polarisa Predatora 500 tez jest tylko 1.
Jak się zerwie jedna linka to lipa? Już nie będzie ciągnięca za sama linkę byle by jakos dojechac do domu jak to w moim pierwszym moto z lat 80-90 ? Tam miałem na jedną.
Jak cie nie wysadzi w kosmos to próbuj, ja wolał bym dopchać już moto, wczoraj tez miałem ciekawą przygodę jak odpalałem sx'a bez sprzęgła.. w krzakach wylądowałem XD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arkes dnia Wto 10:57, 26 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Wto 10:58, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
witam potrzebuje szybkiej odpowiedzi jaka opona będzie lepsza na las błoto strumyki i podjazdy do 520exc mitas c10 czy c20 (zloty pasek)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 11:09, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
ja bym brał c-10 , standardowy wzór sprawdzony w każdych warunkach,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 11:31, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Oj przezywacie linki, mi sie zerwala linka od gazu w ciezarowce przy pompie i do domu wrocilem a wy sie martwicie o powrot z okolicznych krzakow ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:42, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
arkes napisał: | Cytat: | Jest wersja fcr'a do quadów na jedną linke np w yamasze raptor 450 |
U Polarisa Predatora 500 tez jest tylko 1.
Jak się zerwie jedna linka to lipa? Już nie będzie ciągnięca za sama linkę byle by jakos dojechac do domu jak to w moim pierwszym moto z lat 80-90 ? Tam miałem na jedną.
Jak cie nie wysadzi w kosmos to próbuj, ja wolał bym dopchać już moto, wczoraj tez miałem ciekawą przygodę jak odpalałem sx'a bez sprzęgła.. w krzakach wylądowałem XD |
Miałem podobnie jak po glebie do domu wracałem bez sprzęgła, bez krzaków ale też ciekawie xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:44, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
lionix napisał: | Oj przezywacie linki, mi sie zerwala linka od gazu w ciezarowce przy pompie i do domu wrocilem a wy sie martwicie o powrot z okolicznych krzakow ;p |
Kto jeździ po okolicznych krzakach to jeździ:P Dobrze, że w plecaku mam zapasową linkę do ciągnięcia moto, zawsze to jakaś pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkes
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:10, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Kto jeździ po okolicznych krzakach to jeździ:P Dobrze, że w plecaku mam zapasową linkę do ciągnięcia moto, zawsze to jakaś pomoc Razz |
Ja tak samo, zawsze ziomek podciągnie trochę
Pytanie do ludzi którzy latali albo latają ktm'em sx 125, ważę 100kg i zdaję sobie sprawę, że mam niską kompresje ale jak zachowuje się to moto, na 3 powinien podrywać przednią oponkę z kompresją dobrą i 100kg obciążeniem ?
Bo mi tylko przy gwałtownym starcie na 1 unosi oponkę, no ale tak jak mówię nie wiem czy zawór wydechowy działa jak powinien, jestem ciężki i kompresji nie ma chyba już..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arkes dnia Wto 12:11, 26 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 17:23, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Też mam sx125 1,2 na jedno idzie bez problemu, na 3 trzeba wypatrzeć dobre obroty, ale w terenie(jak dla mnie) normą jest nawet na 5 cisnąć na gumie na dołach(przedni amor odbijając podnosi koło a ja utrzymuje je gazem), czasami jak wyjeżdżam z głębokiej kałuży na 5 jestem niebezpiecznie blisko leżenia na plecach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkes
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:51, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
A ile ważysz jeśli można wiedzieć ?
Czyli prawdopodobnie mi się zawór nie otwiera + kompresji nie mam na pewno.
Jest ktoś w stanie stwierdzić po tym filmiku, czy mój zawór w ogóle działa ? XD
https://www.youtube.com/watch?v=2_7h0pdFDXg&list=UUdpm0dC6-O5HWVGQKiyUZAQ
Sorry za jakość i dzięki za odpowiedz @amek721
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 18:50, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Z osprzętem będzie ponad 70kg, ale na dwójce bez problemu powinien iść, wiec coś jest nie tak. Najszybszy i najprostszy sposób aby sprawdzić zawór:
Odkrecasz lewy dekielek od cylindra, odpalasz i sprawdzasz czy wraz dodawaniem gazu element ruchomy się przemieszcza, a na wysokich obrotach znak tego elementu pojawia się w oczku. Gdzies na forum masz przyklejony temat, w ktorym opisane jest wszystko jezeli chodzi o zawór w dwusuwie.
PS nie wiem czy silnik miałeś cieply czy nie, ale pamietaj, że zawsze musisz porządnie rozgrzać maszynę żeby ją cisnąć jak na filmie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkes
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:10, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Z osprzętem będzie ponad 70kg, ale na dwójce bez problemu powinien iść, wiec coś jest nie tak. Najszybszy i najprostszy sposób aby sprawdzić zawór:
Odkrecasz lewy dekielek od cylindra, odpalasz i sprawdzasz czy wraz dodawaniem gazu element ruchomy się przemieszcza, a na wysokich obrotach znak tego elementu pojawia się w oczku. Gdzies na forum masz przyklejony temat, w ktorym opisane jest wszystko jezeli chodzi o zawór w dwusuwie.
PS nie wiem czy silnik miałeś cieply czy nie, ale pamietaj, że zawsze musisz porządnie rozgrzać maszynę żeby ją cisnąć jak na filmie. |
Wiem, ten zawór mi nie działa niestety i nie mam pomysłu co robić, nawet próbowałem regulować i też nie ruszał się, na filmie cisnołem bez rozgrzania, wiem moja wina ale to była 1 jazda, na 2 jeździe po kupnie już wiedziałem, że z 2 minutki musi pochodzić maszynka żeby złapała trochę temperatury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 7:24, 27 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
czym wyczyscici/wypolerowac wydech te rurki od cylindra ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 7:35, 27 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
włókno ścierne
tydzień temu to robiłem - glanc robota
ogólnie wszystko tym szoruje bo jest naprawę świetne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:42, 27 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | włókno ścierne
tydzień temu to robiłem - glanc robota
ogólnie wszystko tym szoruje bo jest naprawę świetne
|
Do tego można dołożyć jakis specjalne specyfiki do polerowania? Mam takie gęste mleko do chormu nakładam na końcówkę wydechu, 30 sek później poleruje szmatką i wydech jak nowy, można się w tym przeglądać. Polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stpeter
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 15:47, 27 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie, naciąganie łańcucha w/g serwisówki robimy jak moto stoi na kołach z boczną podpórką czy wisi na centralnym stojaku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|